Levoit Core300S SMART - Purificator inteligent de aer
Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.
Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.
Descriere și parametri
Levoit Core300S SMART - Purificator de aer inteligent
Levoit Core300S SMART este un purificator de aer inteligent. Este ideal pentru persoanele care suferă de alergii, astmatici și pentru cei care doresc să respire aer curat.
Elimină până la 99,97% din impurități
Datorită filtrării în 3 straturi de înaltă calitate cu filtru HEPA H13 și circulației maxime a aerului prin tehnologia brevetată VortexairTM, acesta elimină până la 99,97% din substanțele nocive și impurități.
Operare simplă
Operarea purificatorului de aer este ușoară. Îl puteți controla direct de pe ecran, prin intermediul aplicației de pe dispozitivele inteligente Android și Apple (iOS) sau prin voce, prin Alexa.
Mod silențios de noapte
Pe timp de noapte, veți aprecia modul de noapte susținut de tehnologia QuietKEAPTM. Funcționarea produce un zgomot de numai 22dB, astfel încât somnul dvs. nu va fi perturbat.
Caracteristici cheie
- Purificator de aer inteligent Levoit 300S
- Sistem de filtrare de înaltă calitate - filtre HEPA H13 și formula ARCTM
- Monitorizați starea filtrului prin intermediul smartphone-ului
- Circulație maximă a aerului în cameră datorită tehnologiei brevetate VortexAirTM
- Compatibil cu dispozitivele inteligente Android, Apple (iOS), Amazon Alexa și Google Assistant
- 4 etape de purificare a aerului
- 195 m3/h debit CAD la 23W - funcționare eficientă din punct de vedere energetic - clasificat Energy Star
- Certificare pentru persoanele care suferă de alergii
- Conexiune prin WiFi de 2,4 GHz sau Bluetooth
Tehnologia AirSightTM PLUS
Detectarea inteligentă a poluării AirSightTM PLUS se bazează pe scanarea calității aerului cu un senzor laser special pentru praf. Acesta este capabil să detecteze particule de poluare de până la 3 ori mai mici decât senzorii cu infraroșu utilizați în mod obișnuit.
Semnalizarea purității aerului
Curățenia aerului este indicată pe 4 niveluri, în funcție de poluarea reală, fiecare cu o culoare proprie: Excelent/Albastru, Bun/Verde, Mediu/Orange, Slab/Roșu.
Sistem de filtrare în trei etape de înaltă calitate și HEPA H13
Filtrarea aerului se realizează în 3 straturi. Primul este un filtru exterior din nailon, al doilea strat este un filtru HEPA H13 și ultimul este un filtru de carbon de înaltă eficiență.
Circulație maximă a aerului cu tehnologia brevetată VortexairTM
Tehnologia brevetată VortexAirTM asigură o circulație maximă a aerului în cameră, menținând aerul curat și proaspăt.
Control prin intermediul unui dispozitiv inteligent Android, iOS sau vocal prin Amazon Alexa
Puteți controla purificatorul de aer inteligent Levoit 300S direct de pe ecran sau prin intermediul aplicației pentru smartphone-uri și tablete Android și Apple.
Tehnologie QuietKEAPTM pentru o funcționare silențioasă
Datorită tehnologiei patentate QuietKEAPTM, nici măcar nu veți ști că Levoit Core 300S este în funcțiune. Pentru un somn netulburat, a fost conceput un mod special de noapte cu un nivel de zgomot de numai 22 dB.
Specificații
- Debit de aer: 195 m3/h
- Dimensiunea recomandată a camerei: până la 41 m²
- Putere: AC 220-240V~50/60Hz
- Putere: 15W
- Nivelul de zgomot: 22-47dB
- Dimensiuni: 22 × 22 × 36 cm
- Greutate: 2,7 kg
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.