Lenovo ThinkStation P3 Ultra i7-13700/32GB/1TB SSD/RTX A2000 12GB/3yOnSite/Win11 Pro/Negru

- 2%

Foto ilustrativa

Lenovo ThinkStation P3 Ultra i7-13700/32GB/1TB SSD/RTX A2000 12GB/3yOnSite/Win11 Pro/Negru
Numărul comenzii
AG453318
OEM
30HA000GCK
Producator
Lenovo
Puncte de loialitate: 543
0 evaluări
In stoc 13 bucăți, 9.5.2024 la dumneavoastră

11 083,21 Lei

10 879,56 Lei

9 142,49 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 10 768,81 Lei
In stoc 13 bucăți, 9.5.2024 la dumneavoastră

10 879,56 Lei

11 083,21 Lei

9 142,49 Lei fără TVA

Descriere și parametri

PERFORMANȚĂ Procesor : Intel® Core™ i7-13700, 16C (8P 8E) / 24T, Max Turbo până la 5,2 GHz, P-core 2,1 / 5,1 GHz, E-core 1,5 / 4,1 GHz, 30 MB Socluri pentru procesor : 1x FCLGA1700 Grafică integrată Intel® UHD Graphics 770 Grafică discretă : 1x NVIDIA® RTX A2000 12GB Chipset : chipset Intel® W680 Memorie : 2x 16GB SO-DIMM DDR5-4800 Non-ECC Sloturi de memorie: Patru sloturi DDR5 SO-DIMM cu suport pentru canal dublu Memorie maximă: Până la 128GB (4 x 32GB DDR5 SO-DIMM DDR5) RAID M.2 SSD: Driver NVMe® integrat SSD M.2 : 1x 1TB M.2 2280 PCIe® 4.0x4 Performance NVMe® Opal SSD M.2 2280 PCIe® 4.0x4 Performance NVMe®. Driver HDD : Controler SATA integrat Unitate SATA/SAS : Nu Suport de stocare : Până la 1x HDD de 2,5" 2x SSD M.2 - HDD de 2,5" de până la 1TB - SSD M.2 de până la 4TB fiecare Cip audio : Audio de înaltă definiție (HD), codec Realtek® ALC897-Q Sursa de alimentare : Adaptor de 230 W 90%. PROIECTARE Tastatura : Tastatura tradițională USB, neagră, engleză/slovacă Mouse: Mouse Calliope USB, negru Sloturi de expansiune Un PCIe® 4.0 x16 Un PCIe® 3.0 x8 (x4 benzi) Sloturi M.2 : Două sloturi M.2 PCIe® Gen 4x4 (pentru SSD) Un slot M.2 (pentru WLAN) 1x locaș pentru unitate de 2,5" (opțional, furnizat împreună cu unitatea) Filtru de praf : Nu Dimensiuni (LxAxA) : 87 x 223 x 202 mm (3,43 x 8,78 x 7,95 inci) Greutate : 3,6 kg (7,94 lb, configurație maximă) CONCEPTIVITATE Ethernet : Intel® I225-LM I210-AT, 2x RJ-45, 2.5GbE GbE Ethernet opțional : Nu WLAN Bluetooth : Nu Porturi frontale 1x USB 3.2 Gen 2 2x Thunderbolt™ 4 1x mufă combinată pentru căști/microfon (3,5 mm) Porturi spate 4x USB 3.2 Gen 2 3x DisplayPort™ 1.2 1x Ethernet (2,5GbE RJ-45) 1x Ethernet (GbE RJ-45) Porturi opționale din spate (configurate) : Nu SECURITATE ȘI CONFIDENȚIALITATE Cip de securitate : TPM 2.0 discret, certificat TCG, certificat FIPS 140-2 Fantă de securitate Kensington®, 3 x 7 mm Comutator de intruziune în șasiu CONTROL Managementul sistemului : Intel® vPro® Enterprise cu Intel AMT 16 SERVICE Garanție de bază 3 ani, la fața locului Actualizare inclusă : 1 an de asistență Premier de la 3 ani la pachetele Windchill Onsite (CPN) ENERGY STAR® 8.0 Înregistrat EPEAT™ Gold Certificare TCO 9.0 Conform cu RoHS Certificare ISV Vizitați certificările ISV pentru stațiile de lucru Lenovo®. Test Mil-Spec : A trecut testul militar MIL-STD-810H SOFTWARE Sistem de operare : Windows® 11 Pro, cehă / slovacă / engleză Software inclus în pachet : Nu

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1909 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.43% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.