LENOVO PC ThinkStation / Workstation P350 Tower - i7-11700K, 16GB, 512SSD, DVD, ct.pk, DP, USB-C, W10P
Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.
Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.
Descriere și parametri
Produs: Lenovo ThinkStation P350 Tower
Număr piesa: 30E30049CK
PERFORMANŢĂ | |
---|---|
Procesor | Intel Core i7-11700K (8C / 16T, 3.6 / 5.0GHz, 16MB) |
Priză | 1x FCLGA1200 |
Grafică integrată | Intel UHD Graphics 750 |
Grafică dedicată | Nu |
Chipset | Intel W580 |
Memorie | 2x 8GB UDIMM DDR4-3200 non-ECC |
Sloturi de memorie | 4x slot DDR4 UDIMM, compatibil cu două canale |
Max. Memorie | Până la 128 GB DDR4-3200 |
Controler RAID SSD M.2 | La bordul Intel RSTe PCIe |
Disc SSD M.2 | 512 GB SSD M.2 2280 PCIe 4.0 NVMe Opal |
Controler HDD | Intel RST SATA RAID la bord |
Unitate SATA / SAS | Nu |
Arhive acceptate | Până la 2x HDD SATA de 3,5" / 4x HDD SATA de 2,5" + 3x SSD M.2 • HDD de 3,5” de până la 4TB fiecare • HDD de 2,5 "de până la 1TB fiecare • SSD M.2 la 2TB fiecare |
Mecanica optică | DVD ± RW de 9,0 mm |
Cip audio | Audio de înaltă definiție (HD), codec Realtek ALC623-CG |
Alimentare electrică | 750W Platinum Fix |
PROIECTA | |
Tastatură | Tastatură tradițională USB, neagră, CZ / SK |
Mouse | Mouse USB Calliope, negru |
Sloturi de extensie | 1x PCIe 4.0 x16 1x PCIe 3.0 x16 (x4 benzi) 1x PCIe 3.0 x1 |
M.2 Fante | Până la 3x SSD M.2 pentru modele cu procesoare Xeon sau 11th Core: • 2 prin sloturi integrate cu 1x M.2 PCIe Gen 4 și 1x M.2 PCIe Gen 3 • 1 prin un singur adaptor M.2 la PCIe, PCIe Gen 3 |
Cămine de vizitare | 1x slot pentru disc de 3,5 "(standard) 2x slot pentru disc de 2,5 "(opțional) 1x slot pentru disc de 3,5 "(opțional) |
Dimensiuni (LxPxH) | 170 x 315,4 x 376 mm (6,7 x 12,4 x 14,8 inchi) |
Masa | 9,4 kg (20,7 lbs, max. configurație) |
CONECTIVITATE | |
Ethernet integrat | Intel I219-LM, 1x GbE RJ-45 |
Ethernet opțional | Nu |
WLAN + Bluetooth | Nu |
Cititor de carduri | Cititor de carduri SD |
Porturi frontale | 2x USB 3.2 Gen 1 2x USB 3.2 Gen 2 1x USB-C 3.2 Gen 2 1x mufă combo pentru căști/microfon (3,5 mm) 1x microfon (3,5 mm) |
Porturi din spate | 4x USB 3.2 Gen 1 (1x suport Smart Power On) 2x DisplayPort 1x serial (9-pini) 1x Ethernet (RJ-45) 1x ieșire de linie (3,5 mm) |
Porturi din spate opționale (configurate) | Nu |
SECURITATE SI CONFIDENTIALITATE | |
Cip de securitate | discret TPM 2.0, certificat TCG |
Blocare fizică | Blocare prin cablu Slot de securitate Kensington Bucla de blocare |
Blocare capac | Nu |
Blocare cablu | Blocare cablu |
Comutator de intruziune pe șasiu | Comutator de intruziune pe șasiu |
Gestionabilitate | |
Controlul sistemului | Intel vPro cu AMT 14, DASH |
Diagnosticare | Lenovo UEFI Bootable Diagnostics |
SERVICIU | |
Garanție de bază | 3 ani la fața locului |
Upgrade inclus | 1 an Premier la fața locului |
CERTIFICARE | |
Certificare verde | EPEAT Silver ENERGY STAR 8.0 Conform RoHS |
Certificare ISV | Vă rugăm să vizitați www.thinkworkstations.com/isv-certifications/ |
Teste Mil-Spec | Teste militare MIL-STD-810H - trecute |
SOFTWARE | |
Sistem de operare | Windows 10 Pro 64, CZ / SK / ENG |
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.