LENOVO NTB ThinkPad L15 Gen3 - Ryzen 5 PRO 5675U, 15,6" FHD IPS, 8GB, 512SSD, HDMI, Int. AMD Radeon, came, negru, W11P, 3Y Onsite

Foto ilustrativa

LENOVO NTB ThinkPad L15 Gen3 - Ryzen 5 PRO 5675U, 15,6
LENOVO NTB ThinkPad L15 Gen3 - Ryzen 5 PRO 5675U, 15,6
LENOVO NTB ThinkPad L15 Gen3 - Ryzen 5 PRO 5675U, 15,6
LENOVO NTB ThinkPad L15 Gen3 - Ryzen 5 PRO 5675U, 15,6
LENOVO NTB ThinkPad L15 Gen3 - Ryzen 5 PRO 5675U, 15,6
LENOVO NTB ThinkPad L15 Gen3 - Ryzen 5 PRO 5675U, 15,6
Numărul comenzii
38054059
OEM
21C7002FCK
Producator
Lenovo
Puncte de loialitate: 234
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Lenovo ThinkPad L15 Gen 3 (AMD)
Număr de articol: 21C7002FCK

PERFORMANȚĂ
Procesor AMD Ryzen 5 PRO 5675U (6C/12T, 2.3/4.3GHz, 3MB L2/16MB L3)
Placă grafică Grafică AMD Radeon integrată
Chipset Platforma AMD SoC
Memorie 1x 8GB SO-DIMM DDR4-3200
Sloturi de memorie Două sloturi DDR4 SO-DIMM, cu capabilitate dual-channel
Max. Memorie Până la 64GB DDR4-3200
Depozit 512GB M.2 2242 PCIe 4.0x4 NVMe Opal2 SSD M.2 2242 PCIe 4.0x4 NVMe Opal2
Stocare suportată O unitate, până la 1TB M.2 2242 SSD
Cititor de carduri Cititor de carduri MicroSD
Mecanică optică Nu
Chip audio Audio de înaltă definiție (HD), codec Realtek ALC3287
Vorbitori Difuzoare stereo, 2W x2, Dolby Audio
Camera IR și 1080p cu obturator de confidențialitate
Microfon 2x, Array
Baterie Integrat 57Wh
Durata maximă de viață a bateriei -
Adaptor de alimentare 65W USB-C (3 pini)
DESIGN
Afișare 15,6" FHD (1920x1080) IPS 250nits Anti-reflexie
Ecran tactil Nu
Stilou Nu
Tastatura Cu iluminare din spate, cehă / slovacă
Culoare Thunder Black
Material PC ABS (sus), PC ABS (jos)
Dimensiuni (LxPxA) 360,2 x 237 x 19,93 mm (14,18 x 9,33 x 0,78 inci)
Greutate Începând de la 1,76 kg
SOFTWARE
Sistem de operare Windows 11 DG Windows 10 Pro 64, Cehă / Slovacă / Engleză
Software furnizat Nu
CONEKTIVITATE
Ethernet 100/1000M
WLAN Bluetooth AMD RZ616 Wi-Fi 6E, 11ax, 2x2 BT5.2
Porturi standard 1x USB 3.2 Gen 1
1x USB 3.2 Gen 1 (întotdeauna activat)
1x USB-C 3.2 Gen 1 (suportă transferul de date, Power Delivery 3.0 și DisplayPort 1.4)
1x USB-C 3.2 Gen 2 (suportă transferul de date, Power Delivery 3.0 și DisplayPort 1.4)
1x HDMI, până la 4K/60Hz
1x cititor de carduri microSD
1x mufă combinată pentru căști/microfon (3,5 mm)
SECURITATE ȘI CONFIDENȚIALITATE
Cititor de amprentă digitală Stil tactil, Match-on-Chip
SERVICE
Garanția de bază 1 an, Depozit
Actualizare inclusă 1Y Premier TP Main WHB Premier TP Main WHB Public Sector ONLY (CPN) (5WS1B09491), 3Y Onsite de la 1Y Depot WHB (CPN) (5WS1E19064)

Parametrii

Vrsta robe
Formatul ecranului
Seria de procesoare
Capacitate RAM
Interfață
Viteza (în RPM)
Capacitate hard disk (în GB)
Tipul de unitate optică
Dimensiunea diagonalei ecranului (inch)
Tipul dispozitivului
Sistem de operare
Greutatea laptopului
Tratarea suprafeței afișajului
Tipul discului
Rezoluția afișajului
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1909 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.43% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.