LENOVO NTB Thinkpad L13 Clam AMD G3 - Ryzen7 PRO 5875U, 13.3" WUXGA, 16GB, 1TBSSD, IRcam, W11P
Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.
Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.
Descriere și parametri
Model: ThinkPad L13 Gen 3 (AMD)
PN: 21B9002ECK
PERFORMANȚĂ | |
---|---|
Procesor | AMD Ryzen 7 PRO 5875U (8C/16T, 2.0/4.5GHz, 4MB L2/16MB L3) |
Placă grafică | Grafică AMD Radeon integrată |
Chipset | Platforma AMD SoC |
Memorie | 16GB DDR4-3200 cu lipire |
Sloturi de memorie | Memorie lipită pe placa de bază, fără slot |
Max. Memorie | Memorie de 16 GB, nu poate fi extinsă |
Depozit | 1TB M.2 2242 PCIe 4.0x4 NVMe Opal 2.0 SSD M.2 2242 PCIe 4.0x4 NVMe Opal 2.0 |
Site-uri de stocare acceptate | 1x unitate, până la 1TB M.2 2242 SSD |
Slot pentru depozitare | 1x M.2 2242 PCIe 4.0 x4 slot M.2 2242 PCIe 4.0 x4 |
Cititor de carduri | Nu |
Mecanică optică | Nu |
Chip audio | Audio de înaltă definiție (HD), codec Realtek ALC3287 |
Vorbitori | Difuzoare stereo, 2W x2, Dolby Audio |
Camera | FHD 1080p IR Hybrid cu capac de cameră |
Microfon | 2x |
Baterii | Integrat 46Wh |
Adaptor de alimentare | 65W USB-C (3 pini) |
DESIGN | |
Afișare | 13,3" WUXGA (1920x1200) IPS 300nits anti-reflexie, 45% NTSC |
Ecran tactil | Nu |
Tastatura | Cu iluminare din spate, CZ/SK |
Culoare | Negru |
Material | Aluminiu (carcasă), GFRP (corp) |
Dimensiuni (LxPxA) | 305 x 218 x 17,3 mm (12,0 x 8,58 x 0,68 inci) |
Greutate | De la 1,26 kg |
SOFTWARE | |
Sistem de operare | Windows 11 Pro 64 CZ/SK/EN |
Software furnizat | Nu |
CONEKTIVITATE | |
Ethernet | Nu |
WLAN Bluetooth | AMD Wi-Fi 6E RZ616, 11ax 2x2 BT5.1 |
WWAN | WWAN extensibil la 4G |
Cartela SIM | Nu |
NFC | Nu |
Porturi standard | 1x USB 3.2 Gen 1 1x USB 3.2 Gen 1 (încă alimentat) 2x USB-C 3.2 Gen 2 (suport pentru transferul de date, Power Delivery 3.0 și DisplayPort 1.4) 1x HDMI, până la 4K/60Hz 1x mufă combinată pentru căști/microfon (3,5 mm) |
Porturi opționale (configurate) | 1x cititor de carduri inteligente 1x slot pentru card Nano-SIM (modele WWAN) |
Cablu monitor | Nu |
SECURITATE ȘI CONFIDENȚIALITATE | |
Cititor SmartCard | Cititor SmartCard |
Cip de securitate | TPM 2.0 discret |
Cititor de amprentă digitală | Integrat în butonul de pornire |
Blocaj fizic | Fantă de securitate Kensington Nano, 2,5 x 6 mm |
Securitate suplimentară | Cameră IR pentru Windows Hello Capacul camerei Mirametrix Glance |
CONTROLABILITATE | |
Managementul sistemului | Non-DASH |
SERVICE | |
Garanția de bază | 1 an în serviciu |
Actualizare inclusă | 3 ani La fața locului Primul an Premier Onsite |
MEMBRIE | |
Accesorii incluse | Nu |
CERTIFICARE | |
Certificare verde | EPEAT Gold ENERGY STAR 8.0 ErP Lot 3 Certificat TCO 9.0 Conform RoHS |
Teste Mil-Spec | Teste militare MIL-STD-810H - îndeplinite |
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.