Karcher SC 5 EasyFix 1.512-530.0

Foto ilustrativa

Karcher SC 5 EasyFix 1.512-530.0
Numărul comenzii
32123188
OEM
1.512-530.0
Producator
Kärcher
Puncte de loialitate: 85
0 evaluări
In stoc 18 bucăți, 13.5.2024 la dumneavoastră

1 706,42 Lei

1 433,97 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 1 680,14 Lei
In stoc 18 bucăți, 13.5.2024 la dumneavoastră

1 706,42 Lei

1 433,97 Lei fără TVA

Descriere și parametri

SC 5 EasyFix este cel mai nou și cel mai puternic aparat de curățat cu aburi Kärcher pentru uz casnic. SC 5 EasyFix dispune de o nouă duză Comfort Plus care se poate deplasa în toate direcțiile, permițând schimbarea cârpelor fără a fi nevoie să le atingeți. SC 5 EasyFix este singurul aparat din gama SC care dispune de un control al aburului variabil la infinit. Aparatul de curățare cu abur curăță fără a folosi substanțe chimice și utilizează apă curată de la robinet, astfel încât poate fi utilizat oriunde pe suprafețe pe care în mod normal ați dori să le curățați cu o cârpă umedă sau cu apă cu săpun. SC 5 poate fi utilizat oriunde în casă. Pe pardoseli, pe suprafețe dure, la duș, pe ferestre, pe gresie și faianță și pe obiectele sanitare.

Atunci când sunt curățate temeinic, aparatele de curățat cu aburi elimină 99,99% din bacteriile din casă. Obțineți un climat interior mai bun și mai sănătos, economisind în același timp mediul și bani. Rezervorul de apă poate curăța până la 100 m2.

Caracteristicile lui VapoHydro

Adaugă apă caldă la abur. Murdăria este ușor de îndepărtat și se spală pur și simplu. Pentru rezultate de curățare mai bune.

Kit de curățare a pardoselii EasyFix cu articulație flexibilă pentru duza de pardoseală, fixare comodă a cârpei de curățare pe pardoseală datorită sistemului de cârlige și bucle. Rezultate optime de curățare pe toate tipurile de pardoseli dure din casă datorită tehnologiei eficiente a lamelelor. Schimbare a cârpei fără contact cu murdăria și fixare comodă a cârpei de curățare pe podea datorită sistemului cu cârlige și bucle. Curățare ergonomică și eficientă, cu contact deplin cu podeaua la orice înălțime a corpului, datorită articulației flexibile a duzei.

Reumplerea permanentă a apei din rezervor

Pentru reumplerea neîntreruptă a apei.

Accesorii multifuncționale

Duză pentru podea, duză de mână, perie rotundă și multe altele pentru toate suprafețele. Pânză de podea din microfibră de înaltă calitate și husă din bumbac pentru duza de mână. Pentru rezultate superioare de curățare și pentru o și mai bună îndepărtare și eliminare a murdăriei.

Blocaj pentru copii pe pistolul cu aburi

Sistemul de blocare oferă o protecție sigură împotriva manipulării greșite de către copiii mici.

Controlul cantității de abur

Cantitatea de abur poate fi reglată individual în funcție de suprafață și de gradul de murdărie.

Spațiu pentru accesorii și poziție de parcare

Set de accesorii confortabile. Poziție de parcare pentru întreruperea ușoară a lucrului și depozitarea duzei.

Controler rotativ pornit/oprit de pe dispozitiv

Oprirea și pornirea comodă a dispozitivului.

Compartiment integrat pentru depozitarea cablurilor

Depozitarea în siguranță a cablurilor și a accesoriilor.

Specificații tehnice
Capacitate suprafață (m2): 150
Puterea de încălzire (W): 2200
Presiunea maximă a aburului (bar): 4,2
Timp de încălzire: 3
Capacitatea cazanului / rezervorului (l): 0,5 / 1,5
Tipul de curent (V/Hz): 220 240 / 50
Greutate fără accesorii (kg): 6
Dimensiuni (L x l x h) (mm): 439 x 301 x 305
Facilități:

Blocaj pentru copii, Supapă de siguranță

Controlul cantității de abur, per dispozitiv (mai multe etape)

Pâlnie de umplere integrată, sistem cu două rezervoare

Set de curățare a podelelor, EasyFix Țeavă de extensie (2 × 0,5 m)

Accesorii, duză de mână, duză pentru detalii, perie rotundă (mică)

Husă din microfibre pentru duza de mână, 1 bucată

Pulbere de degresare, Furtun de abur cu pistol, 2,3 m

Parametrii

Vrsta robe
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1904 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.4% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.