JBL Xtreme 3 negru

Foto ilustrativa

JBL Xtreme 3 negru
JBL Xtreme 3 negru
JBL Xtreme 3 negru
JBL Xtreme 3 negru
JBL Xtreme 3 negru
JBL Xtreme 3 negru
JBL Xtreme 3 negru
Numărul comenzii
3816094
OEM
JBL XTREME3BK (listopad 2020)
Producator
JBL
Puncte de loialitate: 88
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Porniți sunet puternic oriunde

La piscină, la un picnic sau chiar afară. Muzica este ceea ce face o petrecere. Difuzorul Bluetooth portabil JBL Xtreme 3 oferă performanțe uriașe și sunet JBL original. Cu patru drivere și două emițătoare de bas JBL pulsatorii, sunetul său puternic îi atrage pe toți cei din jur. Cu PartyBoost, puteți conecta și mai multe difuzoare compatibile pentru a vă duce divertismentul la nivelul următor. Ploaia neașteptată ar putea strica distracția, dar Xtreme 3 rezistent la apă și praf nu se deranjează. Și datorită curelei practice de transport cu deschizătorul de sticle pentru petrecere, te vei muta în cel mai scurt timp. JBL Xtreme 3 va agita apele calme oriunde îl iei cu tine.

Funcţie

  • Sunet JBL Pro original cu performanțe masive
  • 15 ore de redare
  • Rezistență IP67 la praf și apă
  • Streaming Bluetooth fără fir
  • Începeți cu PartyBoost
  • Du-l oriunde
  • Completați-vă energia cu un power bank încorporat
Obr. Originální zvuk JBL Pro Sound s masivním výkonem 1542760a

Sunet JBL Pro original cu performanțe masive

Patru drivere JBL și două emițătoare de bas vă oferă fără efort un sunet dinamic care vă înconjoară cu bas profund și toate detaliile melodiilor tale preferate. Lasa-te purtat de muzica, oriunde te-ai afla.

15 ore de redare

Distracția nu se termină aici. JBL Xtreme 3 durează incredibil de 15 ore, astfel încât să vă distrați toată ziua și să continuați până noaptea.

IP67 rezistent la apa si praf

La piscină sau în parc, JBL Xtreme 3 este rezistent la apă și praf la IP67, astfel încât să îți poți lua difuzorul cu tine în orice moment.

Streaming Bluetooth fără fir

Conectați 2 smartphone-uri sau tablete fără fir și redați pe rând muzică cu sunetul original JBL Pro.

Începeți distracția cu PartyBoost

Cu PartyBoost, puteți împerechea mai multe difuzoare compatibile cu PartyBoost: împerecheați două pentru sunet stereo sau conectați mai multe pentru a adăuga și mai mult suc petrecerii dvs.

Obr. Doplňte energii se zabudovanou powerbankou 1542760b

Completați-vă energia cu un power bank încorporat

Petrecerea continuă! Powerbankul încorporat facilitează încărcarea tuturor dispozitivelor, astfel încât să vă puteți reîncărca cu ușurință smartphone-ul, de pe care vă jucați, fără a fi nevoie să opriți muzica.

Specificatii tehnice

Raport semnal/zgomot:> 80 dB
Baterie: Li-ion 36,3 Wh
Timp de încărcare a bateriei: 2,5 ore (20V / 3A)
Timp de redare: până la 15 ore (în funcție de volumul și conținutul redat)
Ieșire USB-A: 5V / 2,0 A (maximum)
Ieșire USB-C: 5V / 1,5 A (maximum)
Maxim total 2,5 A pentru USB-A și USB-C
Versiunea Bluetooth: 5.1
Profil Bluetooth: A2DP 1.3, AVRCP 1.6
Modulație transmițător Bluetooth: GFSK,? / 4 DQPSK, 8DPSK
Interval de frecvență al transmițătorului Bluetooth: 2400MHz - 2483.5MHz
Puterea transmițătorului Bluetooth: 2,4 GHz Gama de frecvență SRD: 2407MHz - 2475MHz
Putere emițător SRD: Dimensiuni: (L x A x A): 297,87 x 137,08 x 133,06 mm
Greutate: 1,83 kg
Conținutul pachetului: 1 x difuzor JBL Xtreme 3, 1 x adaptor JBL cu cablu de încărcare + mufă în funcție de regiune, 1 x curea pentru JBL Xtreme 3, 1 x Ghid de pornire rapidă, 1 x Instrucțiuni de siguranță, 1 x Card de garanție.

Parametrii

Vrsta robe
Greutate (g)
Versiune Bluetooth
Durata de viață a bateriei (h)
Tipul bateriei
Culoarea difuzorului
Funcție difuzor
Utilizare în aer liber
Slot microSD
Tipul conexiunii
Puterea difuzorului (W)
Mod de utilizare
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1909 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.4% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.