JBL Tune 230NC TWS - albastru (Pure Bass, Smart Ambient, IPX4)

- 20%

Foto ilustrativa

JBL Tune 230NC TWS - albastru (Pure Bass, Smart Ambient, IPX4)
Numărul comenzii
AGJBL00017
OEM
6925281993190
Producator
JBL
Puncte de loialitate: 15
0 evaluări
In stoc 7 bucăți, livrare Joi

394,02 Lei

316,15 Lei

265,67 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 315,73 Lei
In stoc 7 bucăți, livrare Joi

316,15 Lei

394,02 Lei

265,67 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Pachetul NU include instrucțiuni RO și SK Bucurați-vă de ziua cu muzică și faceți tot ce trebuie făcut cu căștile JBL Tune 230NC TWS. Aceste căști True Wireless vă oferă 40 de ore de sunet excepțional JBL Pure Bass, în timp ce designul ergonomic rezistent la apă vă asigură că puteți purta căștile confortabil toată ziua și pe orice vreme. Puteți prelua apelurile cu ușurință și fără probleme datorită celor 4 microfoane care filtrează zgomotul ambiental și asigură o calitate perfectă a apelurilor oriunde. Iar cu tehnologiile Noise Cancellation și Smart Ambient, poți alege oricând să blochezi complet zgomotul și să te bucuri de lumea ta sau să lași să treacă unele sunete și să rămâi în contact cu mediul înconjurător. Designul ușor, în formă de gheară, asigură un confort pe tot parcursul zilei. Și, cel mai bun lucru, aplicația JBL Headphones oferă o mulțime de opțiuni pentru a personaliza întreaga experiență de ascultare în funcție de tine. Rămâi conectat, în stilul tău. Sunet JBL Pure Bass Anulare activă a zgomotului cu Smart Ambient 4 microfoane pentru apeluri perfecte Până la 40 de ore de autonomie a bateriei Rezistent la apă și transpirație Se potrivește confortabil și sigur în urechi - toată ziua Aplicația JBL Headphones Având transductoare de 6 mm proiectate inteligent, căștile cu picior oferă un sunet uimitor JBL Pure Bass, care vă face să simțiți fiecare notă pulsantă. Ascultați ceea ce doriți și nu lăsați zgomotul să vă distragă atenția. Tehnologia de anulare activă a zgomotului minimizează toate întreruperile audio cu 2 microfoane. Cu Ambient Aware, poți crește nivelul de trecere a sunetului ambiental în orice moment, astfel încât să te simți mai în siguranță atunci când ieși pe stradă. Iar funcția TalkThru oferă posibilitatea de a discuta fără a fi nevoie să vă scoateți căștile din urechi sau să opriți muzica. Convorbiri stereo hands-free fără nicio complicație. Căștile Tune 230NC TWS sunt echipate cu 4 microfoane, astfel încât să fii întotdeauna perfect audibil în timpul apelurilor tale. Nu a fost niciodată mai ușor să răspunzi la un apel sau să efectuezi un apel. Aveți întotdeauna la îndemână melodiile preferate cu 40 (10 30) ore de autonomie a bateriei. Cu anularea zgomotului activată, căștile vă oferă 8 ore de ascultare și vă puteți reîncărca până la 24 de ore de la carcasa de încărcare. Aveți nevoie de un impuls rapid? Cu o reîncărcare rapidă, aveți încă 2 ore de utilizare după doar zece minute. Nu vă lăsați doborât de vremea rea. Cu rezistența la apă și transpirație IPX4, antrenamentele intense sau ploaia neașteptată nu sunt nimic cu care căștile Tune 230NC TWS să nu poată face față. Designul cu gheare al căștilor se potrivește bine și sigur la canalul urechii, oferind un sunet de bas și mai bun și ajutând la blocarea zgomotului ambiental, rămânând confortabil toată ziua. Singurul lucru pe care îl vei simți este muzica ta. Aplicația JBL Headphones îți oferă mai multe modalități de a te bucura de muzică în stilul tău. Personalizați-vă experiența de ascultare, vedeți ce extensii se potrivesc cel mai bine în urechile dvs., găsiți căștile sau creați-vă o bulă de liniște și experimentați un sentiment de pace absolută. Dimensiunea traductorului: transductor dinamic de 6 mm/0,24". Sursă de alimentare: 5V 1A Greutatea căștilor: 5,1 g fiecare (10,2 g combinate) Greutatea carcasei de încărcare: 47,3 g Bateria căștilor: Li-ion Polimer (70 mAh/3,85V) Bateria carcasei de încărcare: Li-Polimer (750 mAh/3,7V) Timp de încărcare: 2 ore de la descărcarea completă Timp de redare cu BT activat și ANC dezactivat: până la 10 ore Timp de redare cu BT pornit și ANC pornit: până la 8 ore Răspunsul în frecvență: 20Hz - 20kHz Impedanță: 16 ohm Sensibilitate: 105 dB SPL@1 kHz SPL maxim: 95 dB Sensibilitatea microfonului: -38 dBV/Pa@1 kHz Versiunea Bluetooth: 5.2 Versiunea profilului Bluetooth: A2DP V1.3, AVRCP V1.6, HFP V1.7 Intervalul de frecvență al emițătorului Bluetooth: 2,4GHz - 2,4835GHz Puterea emițătorului Bluetooth: <12dBm Modulația emițătorului Bluetooth: GFSK, ?/4-QPSK, 8-DPSK Temperatura maximă de funcționare: 45°C

Parametrii

Vrsta robe

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1923 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.41% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.