iPega PG-9217A Gamepad wireless pentru Android/PS 3/Nintendo Switch/PC, negru

- 22%

Foto ilustrativa

iPega PG-9217A Gamepad wireless pentru Android/PS 3/Nintendo Switch/PC, negru
iPega PG-9217A Gamepad wireless pentru Android/PS 3/Nintendo Switch/PC, negru
iPega PG-9217A Gamepad wireless pentru Android/PS 3/Nintendo Switch/PC, negru
iPega PG-9217A Gamepad wireless pentru Android/PS 3/Nintendo Switch/PC, negru
iPega PG-9217A Gamepad wireless pentru Android/PS 3/Nintendo Switch/PC, negru
Numărul comenzii
32560895
OEM
PG-9217A
Producator
iPega
Puncte de loialitate: 6
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

iPega PG-9217A Gamepad fără fir iPega PG-9217A

Îți plac jocurile mobile? Căutați o modalitate de a vă face jocul mai plăcut și de a obține o serie de câștiguri consecutive? PG-9217A este răspunsul perfect la nevoile dumneavoastră! Acest controler de jocuri fără fir este compatibil cu smartphone-urile care măsoară 135-165 mm, iar designul său ergonomic vă permite să vă jucați confortabil ore întregi. În plus, datorită designului său atent gândit, dispozitivul se potrivește perfect cu telefonul dvs. și oferă o prindere stabilă și sigură.

Compatibilitate largă

Driverul funcționează cu cele mai cunoscute modele de smartphone-uri. Acesta va fi compatibil cu dispozitivele Android și iOS (numai versiunile 11.0-13.3.1). În plus, este compatibil cu PC-urile, PS3 și Nintendo Switch. Deci, îl puteți utiliza cu succes pentru a vă juca pe dispozitivele pe care le alegeți. Lățimea gamepad-ului poate fi ajustată între 135-165 mm. Notă: PG-9217A nu este compatibil cu telefoanele cu procesoare Mediatek.

Ideal pentru smartphone-ul dvs.

Dispozitivul este proiectat astfel încât să vă puteți plasa telefonul în siguranță în el. O adâncitură specială asigură că smartphone-ul dvs. poate fi încadrat perfect în controler, iar obiectivul camerei este protejat de zgârieturi. Cu controlerul iPega, vă puteți bucura de jocuri confortabile fără să vă faceți griji cu privire la siguranța smartphone-ului dumneavoastră!

Devino campion în jocul tău mobil preferat

Gamepad-ul dispune de butoane sensibile și ușor de accesat, care oferă un răspuns fulgerător pentru un control simplu și intuitiv. Batoanele controlerului se rotesc ușor, permițând o țintire precisă a adversarilor. Astfel, este ușor să țintești și să tragi lovitura perfectă. Învingeți-vă adversarii în joc, doborâți un alt record și arătați cine este șeful!

Joacă confortabil oriunde dorești

PG-9217A are un design ergonomic, ușor de utilizat. Această telecomandă ușoară și practică se potrivește perfect în mână și este ușor de transportat. Încape cu ușurință într-o geantă sau într-un rucsac. Puteți să o aveți mereu cu dumneavoastră și să vă jucați confortabil jocurile preferate oriunde doriți - acasă, în tren sau chiar la coadă la dentist!

Specificații tehnice

  • Producător iPega
  • Model PG-9217A
  • Culoare negru și roșu
  • Conectivitate Cablu / Bluetooth
  • Bluetooth versiunea 5.0
  • Raza de acțiune Bluetooth 8 m
  • Interval de extindere a mânerului 16,5 cm
  • Capacitatea bateriei 350 mA
  • Curent de funcționare 30 mA
  • Tensiune de funcționare DC 3,7 V
  • Tensiune de intrare DC 5V
  • Curent de intrare 500mA
  • Durata de funcționare la fiecare încărcare aprox. 15 h
  • Timp de încărcare aprox. 2 h
  • Până la 30 de zile în standby
  • Port de încărcare USB-C
  • Numărul de butoane programabile niciunul
  • Panou tactil nu
  • Vibrații Nu
  • Difuzor încorporat Nu
  • Intrare audio de 3,5 mm Nu
  • Compatibilitate Android 6.0V și versiuni ulterioare, iOS 13.0 și versiuni ulterioare, PS3 (cu fir), Windows 7/8/10 (cu fir), Nintendo Switch (cu fir)
  • Gamepad, ghid de utilizare, cablu USB Type-C

Parametrii

Tip de accesorii
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
TRANSPORT GRATUIT deja de la 249 Lei
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 51000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.41% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.