Imprimantă matricială EPSON LQ-350, A4, 24 ace, 347 mărci/s, 1 + 3 copii, USB 2.0, LPT, RS232 - Despachetat

- 4%

Foto ilustrativa

Imprimantă matricială EPSON LQ-350, A4, 24 ace, 347 mărci/s, 1 + 3 copii, USB 2.0, LPT, RS232 - Despachetat
Imprimantă matricială EPSON LQ-350, A4, 24 ace, 347 mărci/s, 1 + 3 copii, USB 2.0, LPT, RS232 - Despachetat
Numărul comenzii
RZ31005401
OEM
C11CC25001
Producator
Epson
Puncte de loialitate: 66
0 evaluări
Despachetat Verificat, complet funcțional, cu garanție completă
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Cumpărați nou cu 1 462,05 Lei

Cumpărați

Descriere și parametri

Imprimantă rapidă, de înaltă calitate, cu 24 de pini și 80 de coloane

  • 24 de pini, 80 de coloane
  • Rapid și de încredere
  • Imprimare de înaltă calitate

Timpul mediu dintre defecțiuni ale imprimantei foarte fiabile Epson LQ-350 este de aproximativ 10.000 de ore de funcționare. Acest model este o alegere ideală pentru departamentele de facturare și departamentele de contabilitate, unde trebuie să utilizați hârtie continuă sau formulare cu mai multe părți.

Bez nadpisu obr. 419222_6a

Funcții de bază

Fiabilitate ridicată
Timp mediu dintre defecțiuni 10.000 de ore de funcționare

Eficienta energetica
1,3 W în standby. modul, 23 W pornit

Funcționare economică
Randamentul benzii ajunge la 2,5 milioane de caractere

Integrare ușoară
Interfețe paralele, seriale și USB

Design compact
Se potrivește cu ușurință pe orice masă

Funcționarea economică a LQ-350 și economiile de bani asociate contribuie la consumul redus de energie și la randamentul mare al benzii de 2,5 milioane de caractere. Consumul de energie al imprimantei LQ-350 este de numai 1,3 W în modul de economisire a energiei și de 23 W în starea de pornire. Prin urmare, eficiența sa energetică excelentă îndeplinește cerințele programului ENERGY STAR.

Imprimanta LQ-350 poate fi integrată foarte ușor în infrastructura existentă, deoarece este echipată standard cu o interfață paralelă, serială și USB. Datorită dimensiunilor sale compacte și sistemului de conectare prin cablu, se potrivește cu ușurință pe orice masă.

Specificații

  • Metoda de imprimare: imprimare cu matrice de puncte
  • Număr de ace: 24 de ace
  • Număr de coloane: 80 de coloane
  • Număr de ace: 24 de ace

Imprimare

  • Viteza de imprimare: HighSpeed-Draft: 10 cpi: 347 caractere/s, LQ: 10 cpi: 86 caractere/s, Ciornă: 10 cpi: 260 caractere/s
  • Număr de copii: 3 plus un original
  • Rezoluție de imprimare: 360 x 180 dpi

Opțiuni de conectare la unitatea de control

  • Interfață: USB 2.0 tip B, RS-232, paralel bidirecțional

Prelucrare hârtie/suport media

  • Alimentare coli: o singură coală în spate, rolă de hârtie în spate, ieșire hârtie în spate
  • Dimensiuni de hârtie: coli de hârtie (cu un singur strat și cu mai multe straturi), rulou de hârtie (cu un singur strat și cu mai multe straturi), etichete (cu un singur strat și mai multe straturi), role de hârtie, plicuri

Informatii generale

  • Consum de energie: 22 W
  • Alimentare: AC 200 V - 240 V
  • Dimensiuni produs: 348 x 275 x 154 mm (latime x adancime x inaltime)
  • Greutate produs: 4,1 kg
  • Temperatura: Funcționare 5°C - 35°C
  • Umiditate: Funcționare 10% - 80%
  • Sisteme de operare compatibile: Windows 2000, Windows 7, Windows 8, Windows Vista, Windows XP
  • Software inclus: Epson Status Monitor
  • Timp de funcționare mediu MTBF: 10.000 de ore
  • Durata de viață a capului de imprimare: 400 de milioane de curse per ac
  • Presiune sonoră: Funcționare: 53 dB (A)
  • Memorie: 128 kB incluse
  • Randament panglică: 3000000 caractere Black Draft, 2500000 caractere Black LQ
  • Conținutul livrării: Drivere și utilități (CD), Dispozitiv principal, Bandă de colorat, Instrucțiuni de instalare, software (CD), Instrucțiuni de utilizare (CD), Document de garanție

alte functii

  • Emulare: IBM 2390 Plus, ESC / P2

Alte

  • Garantie: 24 luni la furnizor

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1910 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.42% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.