Imprimantă de etichete BROTHER PT-E550WVP - 24 mm, benzi TZe, mobilă, Imprimantă industrială de etichete - marker
982,69 Lei
922,39 Lei
775,12 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Caracteristici și specificații
În general
Adaptor de alimentare da
Manual de tip dispozitiv
Lățimea maximă a benzii 24 mm
Tipul de utilizare industrie
Oprire automată da
Baterie Li-Ion BA-E001
Tip taiere semi-taiere, auto
Display LCD cu iluminare din spate
Proiectare manuală
Tip tastatură QWERTZ
Baterie reîncărcabilă Li-Ion da
Număr de locații de memorie 99
Număr de chei 70
Tehnologia transferului termic
Setarea unității (mm/inch) da
Baterii alcaline 6 buc AA
Dimensiunea afișajului pe trei rânduri (3 x 16 caractere)
Culoare manta portocaliu/negru
Limbi engleză, germană, franceză, spaniolă, portugheză, italiană, olandeză, daneză, norvegiană, suedeză, finlandeză, maghiară, cehă, poloneză, română, slovenă, slovacă, croată, turcă, portugheză braziliană
Opțiuni de conectare
Interfata USB da
Interfață wireless Wi-Fi da
Dimensiunea si greutatea
Greutatea echipamentului 1,05 kg
Dimensiuni 126 x 250 x 94 (L x A x A) mm
Mediu inconjurator
Etichetă ecologică Energy Star
In pachet
Adaptor de alimentare da
Cablu adaptor de alimentare da
Valisa da
Baterie Li-Ion da
Ghidul utilizatorului da
Card de garantie da
Curea de mână da
Cartușe de bandă TZe-S651: bandă laminată galbenă puternic adezivă, imprimare neagră, lățime 24 mm, lungime 8 m
TZe-FX231: bandă laminată flexibilă albă, imprimare neagră, lățime 12 mm, lungime 8 m
Sisteme de operare și programe
Sistem de operare acceptat Windows 10/8/7 / Vista (versiuni pe 32 de biți și 64 de biți)
Windows Server 2012 R2 / 2012/2008 R2 / 2008 (versiunile pe 32 și 64 de biți)
Mac OS X 10.7 - 10.11
iOS; Android™
Designul etichetei
Fonturi Helsinki, Bruxelles, SUA, Los Angeles, San Diego, Florida, Calgary, Belgia, Atlanta, Adams, Brunei, Sofia, Germania, Letter Gothic
Rame 7
Format de linie da
Simboluri 384
Aliniați textul la centru, blocați, stânga, dreapta
Subliniază da
Imprimare verticală da
Aspecte de etichete predefinite
Funcția de marcare a cablurilor da
Program de design de etichete
Exemplar I.99
Orientarea etichetei orizontală, verticală
Asistent de etichetare cablu
Detectarea culorii benzii da
Aliniați textul la centru, blocați, stânga, dreapta
Limbi engleză, germană, franceză, spaniolă, portugheză, italiană, olandeză, daneză, norvegiană, suedeză, finlandeză, maghiară, cehă, poloneză, română, slovenă, slovacă, croată, turcă, portugheză braziliană
Numerotare secvențială da
Consumabile si accesorii
Adaptor de alimentare AD-E001
Baterie Li-Ion BA-E001
Casetă cu bandă TZe, HGe, HSe
Lățimi de bandă 6, 9, 12, 18, 24 mm
Garanție
Perioada de garanție 36 de luni după înregistrarea gratuită
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.