iGET HOME TS10 Premium kit (3x TS10 Termostat robinet de radiator 1x GW1 Gateway)

MARATONUL
- 9%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

iGET HOME TS10 Premium kit (3x TS10 Termostat robinet de radiator   1x GW1 Gateway)
Numărul comenzii
AGIGT00011
OEM
75020827
Producator
iGET
Puncte de loialitate: 31
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
In stoc 4 bucăți, livrare Marti

684,68 Lei

622,63 Lei

523,22 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 580,43 Lei
In stoc 4 bucăți, livrare Marti

622,63 Lei

684,68 Lei

523,22 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Set de 3 capete termostatice fără fir Zigbee, inclusiv gateway de control - iGET HOME TS10 Premium kit (3x TS10 Termostat robinet de radiator 1x GW1 Gateway). Țineți-vă casa sub control cu sistemul de casă inteligentă iGET HOME. Termostatul comunică cu telefonul dvs. prin conectarea la gateway-ul iGET HOME GW1 Zigbee, oriunde vă aflați în lume. Acest gateway/hub/punte suportă ZigBee versiunea 3.0 și toate versiunile anterioare, Wi-Fi 802.11 b/g/n și alte dispozitive, cum ar fi Philips HUE, Tuya, Lidl, etc. Termopane Cu un design modern, afișaj cu iluminare din spate și operare ușoară. Acestea oferă o gamă de moduri de încălzire, includ un senzor de temperatură și o funcție de detectare a deschiderii ferestrei. Aplicația este compatibilă atât cu Android, cât și cu iOS și o puteți utiliza pentru a monitoriza camerele iGET HOME, pentru a controla prize, aspiratoare, termopane, corpuri de iluminat și alte peste 300 de tipuri de accesorii universale. Manualul și aplicația iGET HOME sunt complet în cehă, slovacă, poloneză, maghiară și engleză. Descrierea funcțiilor Mulțumită termoputerelor TS10 care comunică cu gateway-ul GW1 și împreună cu aplicația iGET HOME, este posibil să controlați setarea temperaturii pentru fiecare termoputere separat din întreaga lume. Datorită curbelor de temperatură generate de aplicație, puteți optimiza setările și puteți reduce consumul de energie din locuința dvs. cu până la 30%. Instalare și control ușor Instalarea se face în funcție de tipul de supapă, manualul descrie fiecare tip în parte, incluzând imagini. După instalare, robinetul termostatic este calibrat automat și apoi gateway-ul Zigbee GW1 localizează termostatul și oferă adăugarea acestuia în aplicație. Odată adăugat în aplicație, configurarea este completă. Aplicația este complet în limba cehă, slovacă, engleză, maghiară, poloneză și în alte limbi. Android și iOS sunt acceptate pentru dispozitivele mobile. Economie de energie Totul este adaptat pentru a economisi energie, dar fără a sacrifica confortul. datorită numeroaselor setări de temperatură pentru fiecare zi, săptămână, weekend, pentru fiecare termostat în parte și pentru diferite scenarii, este posibil să controlați cu adevărat încălzirea în casă. De exemplu, dacă plecați din casă și activați alarma, sistemul va reseta automat temperatura pentru toate termostatele. De asemenea, puteți seta de la distanță fiecare în parte sau, dacă creați un scenariu "de noapte", sistemul va seta automat temperatura dorită pe termopane, de exemplu, de la ora 21:00 la 6:00, apoi o va schimba înapoi la modul standard. Acest lucru se poate face, de asemenea, prin simpla apăsare a unui buton în aplicație sau pe gateway-ul GW6. Detectarea deschiderii ferestrelor Dacă se deschide o fereastră în apropierea termostatului și temperatura scade brusc cu cel puțin 5°C, termostatul detectează acest lucru și închide automat robinetul. Acesta se reglează apoi în funcție de setările aplicației. Blocaj pentru copii Folosiți funcția de blocare pentru copii pentru a preveni operarea nedorită cu ajutorul butonului de pe termostat. Afișaj digital cu LED-uri Datorită afișajului LED ușor de citit, care se oprește automat, puteți seta temperatura direct pe termopane și puteți comuta între diferitele moduri prin simpla apăsare a unui buton. Utilizarea gateway-ului GW1 Gateway-ul GW1 vă permite să adăugați multe alte funcții logice și automate, de exemplu, să setați temperatura pentru toate camerele cu un singur buton, să opriți aparatele sau iluminatul, să porniți tot iluminatul atunci când se declanșează o alarmă etc. Bineînțeles, este posibilă asocierea cu funcții de la alte dispozitive conectate prin Wi-Fi, cum ar fi camerele de luat vederi - atunci când este detectată mișcare, iluminatul exterior este pornit sau începe să clipească pentru o alertă. Aplicația iGET HOME Pentru control, există o aplicație disponibilă gratuit pe Google Play și pe piața iOS. Aplicația este complet gratuită în orice moment. Cu această aplicație, puteți face o configurare completă, adăuga senzori, controla camerele IP, prizele controlate etc., într-o manieră clară. Aplicația este disponibilă în cehă, slovacă, poloneză, maghiară, engleză și multe alte limbi. Astfel, o singură aplicație reunește la un loc setările și controlul dispozitivelor conectate la gateway, camerele IP, butoanele inteligente, prizele controlate etc. Transmisie wireless și compatibilitate cu senzorii și dispozitivele ZigBee Senzorii și dispozitivele sunt conectate la gateway prin transmisie fără fir, utilizând protocolul ZigBee 3.0. Acest lucru simplifică foarte mult instalarea, iar toate comunicațiile sunt controlate în mod uniform. Toate accesoriile și alte produse ZigBee sunt compatibile cu această pasarelă. De asemenea, gateway-ul este compatibil cu dispozitive precum Philips Hue, Tuya, Lidl, etc. Actualizare automată a firmware-ului Poarta de acces verifică automat disponibilitatea celui mai recent firmware pe server, instalându-l fie automat, fie la confirmarea utilizatorului. Actualizarea este foarte rapidă, durează aproximativ 1 minut. Odată cu actualizarea, se adaugă noi funcții, regulile de securitate sunt modificate la o versiune superioară și multe altele. Parametrii principali ai capului termic TS10: - setul conține 3 bucăți de termohead TS10 - Comunicare Zigbee v3.0, frecvență de 2,4 GHz - afișaj digital cu LED-uri cu iluminare de fundal cu contrast ridicat - comutarea modului de funcționare prin simpla apăsare a unui buton - blocare pentru copii împotriva anulării - Durata de viață a bateriei: până la 18 luni - senzor de temperatură - precizie de măsurare: 0,7°C - setarea temperaturii: 5°C ~ 30°C - Temperatura de funcționare: -10°C ~ 40°C - afișarea curbei de temperatură pentru fiecare zi - Tipuri de valve: M28x1,5mm, M30x1,5mm, Giacomini, Caleffi, Danfoss (RA, RAV, RAVL), vârf suplimentar inclus - sursă de alimentare: 2 baterii AA/LR6, 1,5V (incluse cu fiecare termostat) - dimensiuni și greutate: 54 x 54 x 102 mm, 143g (fără baterii), 190g (cu baterii incluse) - aplicație: iGET HOME, suportă Android 6.0 , iOS 11.0 . - Control vocal: Amazon Alexa, Google Home/Assistant - Moduri: Eco, Boost, Holiday, Holiday, Offset, Auto, Manual - Funcții suplimentare: blocare pentru copii, protecție la îngheț, protecție la cap (decalcifiere) Parametrii principali ai GW1: - Smart gateway / gateway / hub / bridge ZigBee 3.0 cu conexiune Wi-Fi la internet. - Într-o singură aplicație iGET HOME controlează, de asemenea, camere de luat vederi, prize controlate, termopane, aspiratoare, corpuri de iluminat și multe altele, comunică cu alte modele de accesorii universale ZigBee fără fir. - Aplicația pentru controlul și configurarea generală a sistemului este disponibilă atât pentru Android, cât și pentru iOS și este disponibilă, printre altele, în limbile cehă, slovacă, poloneză, engleză și maghiară. - Funcții logice de securitate - este posibilă configurarea funcțiilor logice Smart, în legătură cu anumiți senzori etc. - design elegant combinat cu o operare simplă. - Compatibilitate deplină cu becurile Philips Hue și cu alte platforme, cum ar fi Tuya, Smartlife, Lidl și altele. - Putere: adaptor de alimentare inclus 5V DC 1A - Dimensiuni și greutate: 62 x 62 x 15 mm, 31 g - Conectivitate de rețea: Wi-Fi 2.4GHz b/g/n - Comunicare cu senzorii: ZigBee 3.0 - Consum de energie: max. 1 W - Umiditate ambientală: până la 90% fără condensare - temperatură de funcționare: de la -10°C la 50°C

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1908 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.44% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.