iGET HOME Power 4 USB

Foto ilustrativa

iGET HOME Power 4 USB
iGET HOME Power 4 USB
iGET HOME Power 4 USB
iGET HOME Power 4 USB
Numărul comenzii
3436441
OEM
Power 4 USB
Producator
iGET
Puncte de loialitate: 10
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

iGET HOME Power 4 USB

iGET HOME Power 4 USB - Cablu de extensie WiFi inteligent 4x AC 230V cu 4x port USB și contorizare a energiei electrice
Extensie inteligentă controlată prin WiFi, compatibilă cu aplicația iGET HOME, Google Assistant și Amazon Alexa, 4 porturi USB (2x USB, 1x USB extra charge, 1x USB-C), contorizare a energiei, sarcină maximă 3680 W, aplicație gratuită pentru Android și iOS în limba cehă, setări pentru temporizator, statistici.

Controale și programări / programatori

Controlați-vă prizele iGET HOME Power din întreaga lume. Oriunde vă conectați telefonul mobil/tableta la internet prin WiFi/3G/4G/5G etc., controlul prizelor dvs. este complet accesibil, inclusiv statisticile și setările de alimentare. Fiecare priză poate fi controlată separat.

Creați un program pentru a porni și opri fiecare priză separat, în funcție de zilele săptămânii, luni, ore, zile ale săptămânii etc.

Funcții logice și opțiuni de aplicare

Atunci când conectați priza cu ajutorul aplicației iGET HOME, este posibilă și configurarea unor funcții logice, scenarii. De exemplu, atunci când o alarmă este declanșată de o alarmă, o priză poate fi pornită. Când se declanșează o alarmă (părăsirea casei), prizele sunt oprite automat etc. În plus, de exemplu, atunci când una dintre camerele iGET HOME detectează mișcare, este posibilă activarea/dezactivarea prizei (prizelor) selectate etc.

Prizele pot fi folosite pentru a porni luminile, încălzirea, ventilatoarele și multe alte aparate. În plus, încărcarea telefoanelor, tabletelor, laptopurilor etc. prin intermediul porturilor USB

Ușurința instalării, denumirea

După conectarea la rețeaua electrică, trebuie doar să începeți împerecherea în aplicație și să urmați animațiile, apoi să denumiți prelungitorul la sfârșit. De asemenea, este posibil să se numească fiecare priză separat.

Prezentare generală a consumului fiecărui aparat și design elegant

Cu ajutorul aplicației, puteți vedea online consumul curent, dar și statisticile de consum pentru fiecare priză în parte.

În sfârșit, o "extensie" inteligentă de care nu trebuie să vă fie rușine. Design frumos combinat cu simplitate.

Caracteristici cheie și specificații tehnice

  • Cablu prelungitor universal WiFi 230V pentru telecomandă,
  • Ștecher și priză: tip E, franceză,
  • lungimea cablului de alimentare 1,5 m,
  • 4x port USB pentru încărcarea dispozitivelor suplimentare (2x USB, 1x USB extra charge, 1x USB-C)
  • controlul fiecărei prize separat, porturile USB împreună,
  • Funcționalitate: pe deplin funcțional fără un dispozitiv suplimentar de tip Bridge/Gateway,
  • Utilizare cu alte dispozitive: poate fi asociat cu casa inteligentă iGET HOME,
  • Suport pentru control vocal: da, folosind Amazon Alexa și Google Assistant, Siri
  • Suport pentru alte protocoale,
  • Măsurarea consumului și generarea de statistici în aplicație: da.
  • Mediu: interior
  • Aplicații mobile gratuite
  • Conectivitate: rețea WiFi de 2,4 GHz b/g/n
  • Temperatura de funcționare: 0°C ~ 40°C
  • Umiditate de funcționare: 5%~75% (fără condensare)
  • Tensiune de alimentare: 220 V ~ 250 V, 50 ~ 60 Hz, max. 16A
  • Puterea maximă a întregii surse de alimentare: 3680 W
  • Dimensiunile pachetului: 400 x 140 x 70 mm
  • Dimensiuni dispozitiv: 380 x 72 x 45 mm
  • Greutatea pachetului: 1000 g
  • Greutatea dispozitivului: 850 g

Parametrii

Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1903 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.43% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.