iGET HOME Hurricane G3

- 11%

Foto ilustrativa

iGET HOME Hurricane G3
iGET HOME Hurricane G3
iGET HOME Hurricane G3
iGET HOME Hurricane G3
iGET HOME Hurricane G3
Numărul comenzii
3436418
OEM
G3
Producator
iGET
Puncte de loialitate: 34
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

iGET HOME Hurricane G3

EAN: 8594177653135

Caracteristici cheie

  • Soluție aspirator și mop 2în1
  • Navigație precisă în spațiu fără să se lovească
  • Ideal pentru persoanele care suferă de alergii și pentru proprietarii de animale de companie
  • Posibilitatea de golire automată a containerului
  • Aplicația iGET HOME pentru setări, inclusiv specificațiile zonei de curățare

Aspirare și ștergere

Aparatul iGET HOME Hurricane G3 aspiră și mătură cu un recipient pentru praf de 240 ml și un rezervor de apă de 250 ml.

Curățare după bunul plac

Setați combinația de curățare pentru fiecare cameră prin intermediul aplicației iGET HOME.

Toate tipurile de pardoseli

Hurricane G3 poate face față oricărei suprafețe, fie că este vorba de parchet, linoleum sau covor cu păr înalt.

Navigare precisă

Aspiratorul robotizat se învârte în jurul mobilierului și al obstacolelor fără să se lovească, datorită senzorului laser LiDAR.

Un regim de curățare pentru fiecare ocazie

Modul automat, modul spot, modul de curățare a zonelor marcate, curățarea de-a lungul pereților și multe altele.

Ideal pentru gospodării cu animale de companie și alergii

O perie pentru păr de animale de companie și un filtru HEPA captează particulele fine de praf.

Întreținere ușoară

Conectarea la iGET HOME Station GS1 activează golirea automată a containerului.

Specificații tehnice

  • Limba manualului: CZ, SK, DE, EN, EN, PL, HU
  • Tipul de suprafață: toate tipurile de pardoseli
  • Caracteristici: reîncărcare automată, continuarea curățării după o reîncărcare separată, senzor de cădere, rezistență a periei la încâlcirea părului, senzor de impact, selectarea încăperilor care urmează să fie curățate, aspirarea mai multor încăperi, adaptare la suprafața podelei, funcție de curățare amânată, curățare programată, localizare vocală cehă, zone restricționate, memorie pentru cinci etaje, compatibil cu iGET HOME Station GS1
  • Capacitate rezervor de praf / rezervor de apă: 250ml / 240ml
  • Înălțimea obstacolului de depășire: 1,8 cm
  • Navigație.
  • Tipul de motor: BLDC
  • Control: aplicație, buton
  • Tip de filtru: filtru de înaltă eficiență, filtru HEPA H13, filtru lavabil, filtru de spumă
  • Înălțime: 9,3 cm
  • Lățime: 32 cm
  • Adâncime: 32 cm
  • Greutate: 3,2 kg
  • Aplicație mobilă: iGET HOME
  • Culoare: negru
  • Tipul de baterie: Li-ion
  • Timp de încărcare: 4 h
  • Timp de funcționare: 120 min.
  • Compatibilitate: iGET HOME, Wi-Fi, Google Assistant , Amazon Alexa
  • Nivelul de zgomot: 64 dB
  • Putere: 42 W
  • Dimensiuni pachet: 42x34x11 cm
  • Greutatea pachetului: 4,2 kg

Conținutul pachetului

Aspirator robotizat iGET HOME Hurricane G3, stație de încărcare, 1x perie principală universală, 1x perie pentru părul de animale de companie, 2x perie laterală dreaptă, 2x perie laterală stângă, 2x cârpă de curățat, 2x filtre HEPA, 1x dispozitiv de tăiere a părului, manual de utilizare în CZ/SK/DE/EN/PL/HU.

Parametrii

Vrsta robe
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1929 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.43% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.