iGET HOME DS1 Alb

- 13%

Foto ilustrativa

iGET HOME DS1 Alb
iGET HOME DS1 Alb
iGET HOME DS1 Alb
iGET HOME DS1 Alb
iGET HOME DS1 Alb
iGET HOME DS1 Alb
iGET HOME DS1 Alb
iGET HOME DS1 Alb
Numărul comenzii
3436438
OEM
DS1 White
Producator
iGET
Puncte de loialitate: 11
0 evaluări
In stoc 1 bucăți, livrare Vineri

253,53 Lei

220,39 Lei

185,20 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 216,87 Lei
In stoc 1 bucăți, livrare Vineri

220,39 Lei

253,53 Lei

185,20 Lei fără TVA

Descriere și parametri

iGET HOME DS1 Alb

Sonerie video inteligentă cu baterii

Model: iGET HOME DS1

Cod: 8594177652695

Cameră FullHD cu transmisie audio bidirecțională. Rezistentă la praf și apă conform standardului IP65. Senzor PIR pentru detectarea mișcării.

Unghiul de vizualizare 170°. Iluminare IR pe timp de noapte până la 8 m. Monitorizare online în aplicația iGET HOME. Microfon și difuzor.

Stocați înregistrările și fotografiile pe un card microSD (până la 128 GB) sau în Cloud. Rezoluție FullHD 1080p (1920 x 1080) și 25 fps pentru videoclipuri de foarte bună calitate. Funcționare pe timp de zi și de noapte.

Funcții principale

Senzorul de mișcare PIR se activează atunci când o persoană se apropie de sonerie. Notificare pe telefonul mobil cu fotografie. Conexiune WiFi la rețeaua WiFi de acasă.

Comunicare prin transmisie audio și video bidirecțională. Posibilitate de conectare a difuzorului iGET CHS1 pentru sonerie standard.

Configurare și operare ușoară

Configurarea se face în câțiva pași simpli, conform manualului. Aplicație în limbile cehă, slovacă, poloneză, maghiară și engleză. Suport pentru Android și iOS.

Calitate ridicată a imaginii și unghi de vizualizare

Senzor CMOS de 1/3" cu o rezoluție de 1920 x 1080 pixeli (FullHD 1080p) și 25 fps. Lungime focală f=4 mm. Codificare H.265 și H.264.

Funcționare pe baterii sau sursă de alimentare externă

Două baterii reîncărcabile cu o capacitate totală de 5.200 mAh. Durata de viață a bateriei de până la 3 luni. Încărcare prin intermediul portului microUSB și al încărcătorului standard de telefon mobil. Posibilitatea de a conecta sursa de alimentare externă la conectorii AC sau DC 12-24V/1A ai soneriei.

Vedere pe timp de noapte

Iluminator IR încorporat cu o rază de acțiune de până la 8 m. Poate fi utilizat ziua sau noaptea.

Securitate

Conectivitate wireless prin WiFi cu securitate WEP pe 64/128 de biți, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK. Fixarea clopotului în suport cu un șurub. Notificare cu fotografii în timpul manipulării.

Detectarea mișcării

Stocați și trimiteți notificări pe telefonul mobil cu fotografii atunci când este detectată mișcare. Detectează mișcarea la un unghi de vizualizare de 170°.

Sunet

Microfon și difuzor încorporate pentru comunicare bidirecțională.

Conectivitate și conectare a difuzoarelor cu sunete

Conectare la rețeaua WiFi wireless 802.11 b/g/n 2,4 GHz. Conectori pentru sursa de alimentare externă, conector microUSB reîncărcabil și slot pentru card de memorie microSD de maximum 128 GB. Opțiune de conectare a unor difuzoare suplimentare iGET CHS1.

Suport pentru Home Assistant, Amazon Alexa și Google Home/Assistant

Suport pentru platforme universale pentru controlul casei inteligente. Control vocal pentru activarea sau dezactivarea soneriei. Comunicare audio bidirecțională atunci când soneria sună.

Specificații tehnice

  • Rezoluție: 1080p (1920x1080), 25 fps
  • Unghiul de vizualizare: 170°.
  • Tipul opticii: 1/3" CMOS
  • Protocoale: TCP/IP, HTTP, DHCP, DNS
  • Rezistență la praf și apă IP65
  • Vedere pe timp de noapte: până la 8 m
  • Microfon și difuzor încorporat
  • Stocare foto și video: pe card microSD sau în cloud
  • Dimensiunea maximă a cardului microSD: max. 128 GB
  • Conectivitate: WiFi 802.11 b/g/n 2,4 GHz
  • Securitate: 64/128bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK, WPA2-PSK
  • Temperatura de funcționare: - 20°C până la 50°C
  • Alimentare: acumulator Li-ion reîncărcabil 5200 mAh sau AC sau DC 12-24V/1A extern
  • Dimensiuni: 133 x 59 x 39 mm

Conținutul pachetului

Sonerie iGET HOME Doorbell DS1, suport pentru montarea soneriei pe perete, bandă dublu-adezivă, cablu de încărcare USB-microUSB, ghid de pornire rapidă, șurubelniță Phillips, conector pentru conectarea la sursa de alimentare externă, dibluri și șuruburi pentru montare.

Parametrii

Tip electronic
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1903 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.39% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.