iGET BLACKVIEW TAB G15 Pro Silver - 10.51" FHD IPS/1200x1920/LTE/Octa-core/8GB 256GB/8280mAh/Android 12/case/argintiu/argintiu

MARATONUL
- 8%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

iGET BLACKVIEW TAB G15 Pro Silver - 10.51" FHD  IPS/1200x1920/LTE/Octa-core/8GB 256GB/8280mAh/Android 12/case/argintiu/argintiu
Numărul comenzii
AG967608
OEM
84008137
Producator
iGET
Puncte de loialitate: 49
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
In stoc 9 bucăți, livrare Miercuri

1 076,02 Lei

984,92 Lei

827,66 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 968,89 Lei
In stoc 9 bucăți, livrare Miercuri

984,92 Lei

1 076,02 Lei

827,66 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Vă prezentăm noul iGET Blackview TAB G15 Pro, ușor, puternic, puternic și, mai presus de toate, cu un stil fără compromisuri. Vă va impresiona atât prin designul său ușor din aliaj de aluminiu, cât și prin caracteristicile sale, care includ un ecran de 10,5" cu dimensiuni 2K, 8 GB RAM (care poate fi extins cu încă 6 GB în software pentru un total de 14 GB RAM) 256 GB ROM, baterie de 8280 mAh, încărcare rapidă de 18W, suport 4G sau procesorul octa-core T606. iGET Blackview TAB G15 Pro va fi apreciat în special de iubitorii de filme și seriale TV, deoarece nivelul L1 al sistemului Widevine înseamnă că puteți reda întotdeauna videoclipuri la rezoluție FullHD. Parametrii tehnici Sistem de operare: Android 12 Limbă. Procesor: Unisoc UMS9230, 1,6 GHz, Octa-core. RAM: 8 GB 256 GB memorie internă Afișaj: FHD IPS de 10,51" (acoperire de 83%) Rezoluție: 1200 x 1920 px, PPI 215, 16:10 Dual SIM: Da Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n/ac Suport pentru apeluri Wi-Fi: Da Cameră foto: 8 Mpx (f2.0) în față, 13 Mpx (f2.2) în spate Video: 1080p 60 fps Comenzi tactile. OTG: Da G-Sensor: Da LED de notificare: Nu Video: 3GP, MP4, AVI, 3GP, 3GPP, X-FLV, MOV, VOB, WMV Audio: MP2, MP3, OGG, AAC, WMA, FLAC, MIDI Imagini: JPG, GIF, BMP, PNG, TIF Comunicare: Skype, Google Talk, e-mail, browser web, Youtube, etc. Date: LTE Capacitate de extindere: Card TF de până la 1TB Versiunea Bluetooth: 5.0 Jack de 3,5 mm: Da Difuzoare duble: 1.0 W Radio FM: Da Culoare: argintiu Baterie: Li-Pol 8 280 mAh Adaptor de alimentare: 9V (2A) Încărcare fără fir: Nu Da 18 W Timpul de funcționare: Până la 34 de ore de funcționare normală Greutatea tabletei: 525 g Greutatea întregului pachet: 1150 g Dimensiunile dispozitivului: 246 x 162 x 7,3 mm (lățime x înălțime x adâncime) Dimensiuni cutie: 267 x 186 x 53 mm (înălțime x lățime x adâncime) Conținutul pachetului 1x tabletă iGET BLACKVIEW TAB G15 Pro Silver 1x cablu USB-C pentru conectarea la PC și încărcător 1x adaptor de alimentare cu USB 1x manual de utilizare în CZ/SK/DE/EN/PL 1x sticlă de protecție 1x carcasă cu clapetă

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.