Husă pentru laptop TRUST GXT 1242C Lido Husă pentru laptop de 15,6” - camo jungle

- 16%

Foto ilustrativa

Husă pentru laptop TRUST GXT 1242C Lido Husă pentru laptop de 15,6” - camo jungle
Husă pentru laptop TRUST GXT 1242C Lido Husă pentru laptop de 15,6” - camo jungle
Husă pentru laptop TRUST GXT 1242C Lido Husă pentru laptop de 15,6” - camo jungle
Husă pentru laptop TRUST GXT 1242C Lido Husă pentru laptop de 15,6” - camo jungle
Husă pentru laptop TRUST GXT 1242C Lido Husă pentru laptop de 15,6” - camo jungle
Husă pentru laptop TRUST GXT 1242C Lido Husă pentru laptop de 15,6” - camo jungle
Husă pentru laptop TRUST GXT 1242C Lido Husă pentru laptop de 15,6” - camo jungle
Husă pentru laptop TRUST GXT 1242C Lido Husă pentru laptop de 15,6” - camo jungle
Numărul comenzii
3373628
OEM
23243
Producator
Trust
Puncte de loialitate: 2
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Husă pentru laptop GXT 1242C Lido 15,6” - camo jungle

Husă reversibilă de 15,6” cu design pentru jocuri, pentru a vă proteja laptopul împotriva zgârieturilor, prafului și murdăriei

  • Protejează laptopul de zgârieturi și lovituri
  • Neopren cu absorbție a șocurilor, oferind elasticitate și durabilitate maxime
  • Design reversibil: creează un aspect negru complet răsturnând mâneca pe dos
  • Moale, subțire și ușoară: se potrivește cu ușurință în orice tip de geantă sau husă



SPECIFICATII TEHNICE

GENERAL
PN 23243
Cod EAN 8713439232431
garanție 2 ani
Conținutul pachetului Husă pentru laptop
Cerințe de sistem Laptop până la 15,6”
Tip de geanta mânecă
Numărul de compartimente 1
Înălțimea produsului principal (în mm) 380 mm
Greutatea unității principale 201 g
Adâncimea produsului principal (în mm) 10 mm
Lățimea produsului principal (în mm) 270 mm
EXTERIOR
Roți de cărucior Nu
Curea pentru cărucior Nu
Fermoare Nu
Mâner de transport Nu
Curea de umar Nu
Curea de umar detasabila Nu
Curea de umar captusita Nu
INTERIOR
Înălțimea compartimentului laptopului (mm) 362 mm
Lățimea compartimentului laptopului (mm) 252 mm
PROTECŢIE
Tipul cazului husă moale
Fund întărit Nu
Rezistent la apă Nu
Absorbție de șoc da
COMPATIBILITATE
Tipuri de dispozitive compatibile laptop

Parametrii

Vrsta robe
Culoare
Tip
Material
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1904 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.4% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.