HP VICTUS 16-e0013nc, 16.1" FHD AG IPS 144Hz, Ryzen 5-5600H hexa, 16GB DDR4, 512GB SSD, RTX 3060 6GB, Win11 Home
Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.
Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.
Descriere și parametri
Păstrați-vă calmul și bucurați-vă de o joacă mai lungă
Datorită sistemului de răcire cu protecție împotriva supraîncălzirii, veți putea să vă jucați în liniște fiecare nou lucru fierbinte.
Făcut pentru a juca
Imaginea fără mișcări bruște și rata de reîmprospătare fulgerătoare vă permit să vă jucați în cea mai bună formă și să vă bucurați de imagini foarte clare.
Personalizați-vă mediul cu ajutorul Centrului de jocuri OMEN
Ghișeul unic pentru îmbunătățirea experienței de joc - de la opțiuni detaliate de reglare a performanței până la setări de iluminare și multe altele.
Centrul de jocuri OMEN
OMEN Gaming Hub este un hub unic care vă oferă o experiență de joc mai bună. OMEN Gaming Hub vă ajută să vă jucați cu îmbunătățiri software, opțiuni de control hardware și servicii în timp real.
Specificații
Sistemul de operare instalat | Windows 11 Home pe 64 de biți |
---|---|
Procesor | AMD Ryzen™ 5 5600H (de la 3,30 GHz la 4,20 GHz, 16 MB cache L3, 6 nuclee), Cezanne |
Set de cipuri | Chipset integrat cu procesorul |
Memorie | 16 GB DDR4 2933 MHz SDRAM (2 × 8 GB) |
Sloturi de memorie | 2 SODIMMS |
Memorie maximă | 32 GB |
Hard disk | 512 GB M.2 SSD PCIe Gen 3x4 NVMe TLC, 1× slot SSD M.2 liber 2280 |
Unitate optică | Nu include |
Placă grafică | NVIDIA GeForce RTX 3060 (6 GB de memorie GDDR6 dedicată) |
Diagonala ecranului | 40,9 cm (16,1") |
Rezoluție | 2 560 × 1 440 |
Tipul de monitor | Afișaj IPS mat, iluminare de fundal WLED, rezoluție Full HD, UWVA, anti-orbire, 144 Hz, 250 nits (cd/m2), 45% NTSC |
Sunet | B&O cu 2 difuzoare, microfon integrat |
Webcam | HP Wide Vision HD 720p |
Conexiune fără fir | Intel AX201 WiFi 6 (2x2), Bluetooth 5.2 |
Interfață de rețea | Placă de rețea integrată 10/100/1000 gigabit |
Sloturi de expansiune | Cititor de carduri de memorie SD (SD, SDHC, SDXC) |
Porturi și conectori | 1× USB-C 3.2 Gen 1 (suport DisplayPort 1.4 cu o rezoluție de până la 5.120 × 2.880 @60Hz, suport HDMI 2.0 cu o rezoluție de până la 4.096 × 2.160 @60Hz, transfer de date, rată de transfer a semnalului de 5 Gbps, alimentare dispozitiv extern, laptopul nu suportă alimentare USB-C); 3× USB 3.2 Gen 1; 1× mufă combo pentru căști/microfon; 1× HDMI 2.1 (7.680 × 4.320 @60Hz); 1× RJ-45 (LAN) |
Tastatura | Tastatura retroiluminată cu parte numerică |
Tipul de alimentare electrică | Adaptor de alimentare 200 W |
Tipul de baterie | Baterie litiu-ion cu 4 celule (70 Wh) |
Durata de viață a bateriei | 8 ore și 45 de minute |
Greutatea produsului | 2,46 kg |
Dimensiunile produsului (l x d x h) | 37 × 26 × 2,35 cm |
Material | Șasiu din plastic dur |
Ce este inclus în cutie | Laptop, adaptor de alimentare |
Software furnizat | Antivirus McAfee LiveSafe™ (versiune demo gratuită pentru 30 de zile) |
Garanție | 2 ani pentru consumatori (2 ani pentru ID) |
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.