Homematic IP Priză cu întrerupător cu contorizare a puterii

MARATONUL
- 15%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

Homematic IP Priză cu întrerupător cu contorizare a puterii
Homematic IP Priză cu întrerupător cu contorizare a puterii
Homematic IP Priză cu întrerupător cu contorizare a puterii
Homematic IP Priză cu întrerupător cu contorizare a puterii
Numărul comenzii
31334317
OEM
HmIP-PSM-PE
Puncte de loialitate: 10
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Homematic IP Priză cu întrerupător cu contorizare a puterii

Revoluționați-vă casa cu priza cu întrerupător Homematic IP cu contorizare a energiei.

Priză comutată fără fir

Acesta face parte din sistemul de casă inteligentă Homematic IP, care permite controlul facil al aparatelor conectate și măsurarea mărimilor electrice direct din aplicația mobilă.

Control și măsurare

Porniți și opriți dispozitivele conectate, măsurați consumul de energie, tensiunea, curentul și ieșirea acestora. Controlați-le manual cu un buton de pe priză sau de la distanță cu aplicația mobilă Homematic IP.

Economie de energie

Măsurați consumul de energie, conectați și controlați orice încălzitoare sau lumini electrice. Împreună cu termostatul de perete Homematic IP, controlați temperatura camerei și procesul de încălzire în funcție de nevoile dvs. și economisiți până la 30% din costurile de energie.

Înregistrarea datelor

Datele privind consumul de energie al aparatului conectat sunt înregistrate și pot fi evaluate prin intermediul aplicației Homematic IP. Un buton de pe partea frontală acționează ca activare manuală pentru aparatul conectat și ca indicator de stare cu LED colorat pentru aparat.

Repetitor de semnal

Dispozitivul poate fi, de asemenea, utilizat opțional ca un repetor de semnal pentru a extinde raza de acțiune fără fir a rețelei de locuințe inteligente Homematic IP (rază de acțiune de până la 400 m).

Funcționarea sistemului

Conectarea unei prize comutate la unitatea centrală permite configurarea și controlul convenabil al sistemului de casă inteligentă Homematic IP prin intermediul unei aplicații intuitive.

Control vocal

Sistemul de casă inteligentă Homematic IP suportă controlul vocal și comunicarea cu Google Assistant și Amazon Alexa.

Instalare ușoară

Priza cu întrerupător poate fi instalată ușor și rapid, fără a utiliza unelte de montare. De îndată ce dispozitivul este conectat la rețeaua de 230 V, acesta este imediat gata de funcționare.

Gamă largă de aplicații

Ideal pentru utilizare universală în case, birouri, întreprinderi, unități medicale etc.

Caracteristici:

  • Comutarea la distanță și programată a aparatelor
  • Pornirea și oprirea manuală a aparatului cu ajutorul unui buton de pe dispozitiv
  • Măsurarea consumului de energie, a valorilor de putere, a tensiunii și a curentului
  • Afișarea costurilor energetice în aplicația pentru smartphone Homematic IP
  • Consum redus de energie în standby
  • Conectare și ca repetor de semnal
  • Comunicare fără fir
  • Suport pentru controlul vocal (Amazon Alexa, Google Assistant)
  • Suport pentru Home Connect Plus și Mediola

Conținutul pachetului:

  • 1x Priză cu întrerupător cu măsurare a puterii
  • Manual ceh

Parametrii:

  • Serie: Homematic IP
  • Autoalimentat: nu (necesită unitatea centrală HmIP-HAP sau unitatea de control HmIP-CCU3)
  • Sursa de alimentare: 230V/50Hz
  • Consumul de curent: max. 16A
  • Consumul de energie în standby: < 0,3 W
  • Sarcina maximă: 3680W
  • Domeniul de măsurare: 0 - 3680W
  • Rezoluție: 0.01W
  • Precizie: 1% - 0.03W
  • Tipul de sarcină: sarcină rezistivă, cos fi >= 0,95
  • Grad de protecție: IP20
  • Temperatura de funcționare: -10 până la 35 °C
  • Dimensiuni (LxAxP): 70 x 70 x 39 mm (fără fișă)
  • Dimensiunile pachetului: 122 x 112 x 97 mm
  • Greutate: 152g
  • Greutate, inclusiv ambalajul: 280g
  • Frecvența de operare: 868.3MHz, 869.525MHz
  • Raza de acțiune fără fir (în zonă deschisă): 400m

Parametrii

Tip electronic

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1908 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.44% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.