Govee Flood Lights în aer liber SMART LED lumini 4pcs
Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.
Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.
Descriere și parametri
Govee Flood Lights în aer liber SMART LED lumini 4pcs
Transformați-vă grădina într-o bijuterie de design cu ajutorul luminilor cu LED-uri inteligente Govee Flood, care economisesc energie.
Gamă incredibilă de culori
Cu ajutorul tehnologiei RGBIC brevetate, puteți afișa până la 16 milioane de culori.
Alegeți modul dvs.
28 de moduri de iluminare și 4 moduri ritmice pentru a asculta muzică.
Complet personalizabil
Setați propriile combinații de culori pe fiecare dintre cele 4 lumini LED.
Control vocal și prin aplicații
Introduceți comenzi vocale prin Siri, Amazon Alexa sau Google Assistant sau prin intermediul aplicației Govee Home.
Instalare și sincronizare
Lumina lungă de 10 metri poate fi instalată cu ușurință și poate fi pornită și oprită în funcție de apusul și răsăritul soarelui cu ajutorul unui temporizator.
Protecția împotriva apei și temperatura de funcționare
Luminile au un indice de protecție IP66 și o temperatură de funcționare de la -20°C la 50°C.
Caracteristici principale:
- Control prin intermediul aplicației Govee Home prin Bluetooth sau WiFi
- Control vocal - Siri, Google Assistant, Alexa
- 16 milioane de culori - tehnologia patentată RGBIC afișează până la 57 de culori simultan
- Sincronizare cu muzica prin intermediul microfonului integrat și 4 moduri de muzică ritmică
- Cronometru pentru sincronizarea cu apusul și răsăritul soarelui
- Instalare ușoară și durată de viață de 50.000 de ore
- Grad de protecție IP66 (adaptorul de alimentare nu este rezistent la apă)
- 500 lumeni de luminozitate și temperatură de culoare 2700-6500k
- Temperatura de funcționare este cuprinsă între -20°C și 50°C
- 4 lumini pot fi combinate în grupuri
Parametrii tehnici:
- Putere de intrare: AC 100-240V 50/60Hz 0.8A Max.
- Putere de ieșire: DC 24V/1A
- Putere de intrare 24W
- Conectivitate Bluetooth și WiFi
- Culoare - tehnologie RGBIC patentată
- Dimmerație 1-100%
- Dimensiuni -12,8 x 11,9 cm (fără suport) și 12,8 x 21,3 cm (cu suport)
- Lungimea cablului de alimentare: 12m
- Durata de viață 50.000 de ore
- Grad de protecție IP66 (adaptorul de alimentare nu este rezistent la apă)
- Luminozitate 500 lumeni o lampă
- Temperatura de culoare 2700-6500k
- Temperatura de funcționare -20°C până la 50°C
Conținutul pachetului:
- 4x Lumina LED în aer liber
- 4x Pin de masă
- 4x Șuruburi
- 1x cablu de alimentare
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.