Gigaset Premium 100HX - Manager de contact inteligent - Despachetat
396,62 Lei
222,11 Lei
186,65 Lei fără TVA
Cumpărați nou cu 338,11 Lei
Descriere și parametri
Gigaset Premium 100HX - Manager de contact inteligent
Compatibilitate
- Stații de bază Gigaset DECT
- Baze telefonice DECT/GAP de la alți producători
- routere DECT/GAP (de exemplu, AVM FRITZ!Box)
- Routere cu DECT CAT-iq 2.0/2.1 (de exemplu, Telekom Speedport W724V, TP-LINK Archer VR200v, o2 HomeBox 2)
Funcții generale
Director de până la 500 de contacte, fiecare cu 3 numere de telefon
Acustică excelentă cu profiluri audio care pot fi setate rapid cu ajutorul tastelor funcționale
Micro-USB pentru sincronizarea datelor cu PC-ul
Mod hands-free în mod excelent, calitate full-duplex
Conectarea unui set de căști cu un cablu
Afișaj color TFT de înaltă calitate
Afișarea unui apel cu o imagine (Picture CLIP)
Calitatea audio
Mod hands-free convenabil în calitate full duplex
Profiluri audio reglabile pentru o acustică optimă în funcție de situația locală
Control ușor al volumului cu ajutorul butoanelor laterale de pe telefon
Volumul tonului de apel reglabil în 5 trepte
Jack (2,5 mm) pentru conectarea căștilor (mono)
Funcții de apelare și de apelare
Agendă pentru până la 500 de contacte (vCard): nume, prenume, nume de familie, 3 numere de telefon, e-mail, ziua de naștere, melodie VIP, imagine pentru PictureCLIP
Transferați vCard pe telefonul mobil/PC prin micro-USB
Reapelare a ultimelor 20 de numere
Reapelare automată
Tastele de apelare rapidă programabile (tastele 2?9)
Afișare
Afișaj color TFT retroiluminat 38 x 32 mm (H x L), diagonală 46 mm (1,8"), 65.000 de culori, 8 linii, 128 x 160 pixeli
Fonturi mari editabile pentru listele de apelanți și agenda de adrese
În modul sleep - Afișarea datei și a orei - Afișarea intensității semnalului și a stării bateriei - Tastele de afișare pentru selectarea rapidă a funcțiilor
În timpul unui apel: afișarea duratei apelului
Afișarea și semnalizarea apelurilor
Numărul de telefon sau numele (CLIP / CNIP)
Imaginea apelantului (Picture CLIP)
Ton de apel individual - 22 melodii pentru fiecare telefon - 5 niveluri de volum / OFF / crescendo reglabil
Imagini și tonuri de apel care pot fi descărcate pentru telefon (de exemplu, *.bmp, *.mp3 etc.)
Vizualizați apelurile pierdute / lista apelanților
Listă de apelanți cu numărul de telefon (CLIP) și ora tuturor apelurilor (60 de intrări), apeluri efectuate, primite sau ratate (20 de intrări fiecare)
Tastatura
Tastatura de înaltă calitate cu iluminare din spate
Tastă iluminată pentru apelare/manuscrisă
Tastă pentru setarea profilurilor audio
Blocarea tastaturii pornit/oprit prin intermediul tastei #
Blocare automată reglabilă a tastaturii
Meniu
Ghid de meniu convenabil în diferite limbi (D, GB, F, I, E, P, TR, etc.)
Operare ușoară cu pictograme colorate, texte de meniu și taste de afișare
Funcții de mesagerie text
Trimiterea și primirea de SMS-uri prin rețeaua fixă și IP (RTP)
Trimiteți mesaje text cu o lungime de până la 612 caractere
Memorie pentru 50 de SMS-uri
Trimiterea de mesaje text la o adresă de e-mail
Transferul numerelor de telefon (vCard) din mesajele text în agenda Gigaset PREMIUM 100HX
Conexiune PC
Conectare la PC prin intermediul unui cablu de date prin micro-USB pe telefon (cablul nu este inclus)
Software gratuit: Gigaset QuickSync pentru Microsoft sau Mac
Sincronizarea agendei cu MS Outlook și programele MAC
Alte caracteristici
Plug-and-play - foarte ușor de instalat: despachetați, conectați și sunați (telefonul înregistrat funcționează)
Calendar cu prezentare generală lunară și organizator pentru 30 de întâlniri cu text și ton de apel separat
Amintire a zilei de naștere pentru fiecare intrare din director
Funcție de alarmă cu melodie reglabilă și funcție de trezire
Monitor pentru copii (baby monitor) cu funcție de interfon
Funcția de apelare directă (apelare copil): selectați un număr de telefon prin apăsarea oricărei taste
Nume de telefon editabil
Suport pentru funcții de rețea, cum ar fi redirecționarea apelurilor, apel în așteptare etc.
ECO DECT
Reducerea automată a puterii de emisie în funcție de distanța dintre telefon și bază
Nicio radiație în modul de așteptare, chiar și atunci când se utilizează mai multe telefoane mobile, dacă toate telefoanele mobile înregistrate acceptă ECO DECT
Consum redus de energie datorită adaptoarelor de alimentare plug-in cu economie de energie
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.