Garmin epix Sapphire, Titan Black/ Bandă de silicon negru, EU
Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.
Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.
Descriere și parametri
Garmin epix Sapphire, Titan Black/ Bandă de silicon negru
EAN: 753759281045
Afișaj strălucitor
Ecran tactil AMOLED de 1,3" cu luminozitate ridicată.
Control dublu
Combinație de comandă cu buton și ecran tactil.
Materiale premium
Materiale de înaltă calitate pentru condiții dure și normale.
Oximetru de puls
Senzor de puls Ox2 pentru măsurarea oxigenării sângelui.
Măsurarea ritmului cardiac la încheietura mâinii
Senzor optic pentru măsurarea variabilității ritmului cardiac.
Măsurarea frecvenței de respirație
Măsurarea ritmului respirator cu exerciții de respirație.
Sarcina pe corp
Funcția Stress Score pentru a măsura nivelul de încărcare.
Monitorizarea somnului
Măsurarea duratei și calității somnului cu recomandări pentru îmbunătățire.
Funcția Body Battery™
Evaluarea echilibrului dintre odihnă și cheltuielile energetice.
Monitorizarea modului de băutură
Înregistrați aportul zilnic de lichide cu țintă automată.
Sport Utilizare
Profiluri de activitate preînregistrate pentru diferite sporturi.
Exerciții animate
Vizualizați exerciții animate pentru diferite antrenamente.
Antrenamente HIIT
Profil sportiv cu diferite cronometre pentru măsurarea antrenamentelor HIIT.
Caracteristicile Garmin Coach
Planuri de antrenament gratuite pentru începători și alergători avansați.
Predicția rezultatelor
Estimați ritmul și timpul pentru distanța pe care doriți să o parcurgeți.
Caracteristicile PacePro™
Planificarea ritmului de cursă în funcție de profilul altitudinal al traseului.
Măsurarea VO2 Max
Măsurarea valorii de performanță VO2 MAX.
Măsurători de performanță
Măsurători avansate de antrenament, cum ar fi dinamica alergării, VO2 Max și multe altele.
Funcția Stamina în timp real
Monitorizați și controlați efortul în timpul exercițiilor fizice.
Recomandări zilnice de antrenament
Recomandări automate de antrenament în funcție de nivelul de fitness.
Asistent de regenerare
Deducerea timpului necesar pentru recuperarea după antrenament.
Ciclism montan
Evaluare detaliată a traseului dvs. cu bicicleta de munte cu Grit™ și Flow™.
Schi și schialpinism
Măsurarea și evaluarea detaliată a schiului de fond, schi alpin și schi alpinism.
Schi de fond
Măsurați dinamica schiului de fond cu cureaua toracică HRM-Pro™.
Navigarea pe valuri
Profil sportiv pentru măsurarea numărului de alergări, a lungimii și a vitezei de surfing.
Recepție prin satelit
Receptor de satelit încorporat compatibil cu GPS, GLONASS, GALILEO.
Senzori ABC încorporați
Senzori ABC pentru altitudine, monitorizare meteo și busolă.
Aclimatizare
Supliment pentru urmărirea aclimatizării în funcție de temperatură și altitudine.
Caracteristicile ClimbPro
Informații detaliate și statistici privind profilul de altitudine al traseului planificat.
Hărți TopoActive
Accesați hărțile topografice TopoActive din întreaga lume.
Hărți de schi
Hărți de schi SkiView preinstalate pentru peste 2.000 de stațiuni de schi.
Terenuri de golf
Hărți color CourseView pentru peste 42.000 de terenuri de golf.
Calcularea traseului circular
Calcularea traseului în funcție de popularitatea Trendline™ pentru cele mai populare rute din zonă.
Funcții de navigare
Navigație cu calcul automat al traseului până la destinație.
Notificări inteligente
Urmăriți apelurile primite, e-mailurile, SMS-urile și alte notificări de pe telefon.
Player de muzică
Player muzical încorporat, cu suport pentru Spotify, Deezer și Amazon Music.
Plăți Garmin Pay™
Plăți fără contact Garmin Pay, cu suport pentru majoritatea băncilor.
Caracteristici de siguranță
Împărtășiți locația dvs. curentă manual sau automat, utilizând detectarea accidentelor.
Platforma Connect IQ™
O platformă care permite extinderea capacităților ceasului cu aplicații personalizate.
Power Manager
Power Manager pentru a vedea cum afectează diferitele setări durata de viață a bateriei.
Durată lungă de viață a bateriei
Are o durată de viață de până la 16 zile în modul smartwatch și de până la 42 de ore în modul de înregistrare GPS.
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.