FRISKIES 15 kg Echilibru cu pui și legume

Foto ilustrativa

FRISKIES 15 kg Echilibru cu pui și legume
FRISKIES 15 kg Echilibru cu pui și legume
TOP
Numărul comenzii
AC12466288
Producator
Friskies
Preț unitar: 1 427 ban / kg
Puncte de loialitate: 10
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Descriere și parametri

Hrană completă pentru câini adulți

Friskies® Balance este o sursă de proteine de calitate și alți nutrienți de care câinele dumneavoastră are nevoie pentru o viață de familie fericită.

Friskies® 5 promisiuni

În momentul în care v-ați adus câinele acasă, v-ați luat angajamentul de a avea grijă de el și de a-l hrăni corespunzător. Noi, la Friskies®, am făcut aceeași promisiune. De generații întregi, aducem fericire câinilor în fiecare zi, datorită alimentelor delicioase și de înaltă calitate. Și odată cu această onoare vine și o mare responsabilitate, motiv pentru care facem întotdeauna tot ce putem pentru câinele dumneavoastră și pentru dumneavoastră. 5 promisiuni pentru că ne pasă:
- Nutriție: hrană delicioasă 100% completă și echilibrată din punct de vedere nutrițional, cu o combinație de proteine animale și vegetale
- Calitate: efectuăm sute de inspecții zilnice în timpul procesului nostru de producție.
- Expertiză: dezvoltată de nutriționiștii Purina
- Trasabilitate: fabricate din ingrediente de înaltă calitate, atent selecționate de la furnizori de încredere
- Angajament până în 2025: Ne-am angajat să facem ca ambalajele noastre să fie 100% reciclabile sau reutilizabile până în 2025.

Toate rețetele noastre nu conțin coloranți și conservanți artificiali.

- Scaune solide datorită unei bune digestii
- Promovează o blană strălucitoare și o piele netedă
- Promovează dinții și gingiile puternice
- Promovează vivacitatea și aduce o strălucire în ochii lui.

Cereale (64 % cereale integrale), carne și produse de origine animală (10 %, din care 2 % carne de pui și 2 % carne de vită), uleiuri și grăsimi, subproduse de origine vegetală, extracte proteice de origine vegetală, minerale, legume (0,6 % legume uscate, echivalentul a 4 % legume).

Aditivi:
Aditivi nutriționali:
m.j./kg:, vit A: 19000, vit D3: 1100, vit E: 90, mg/kg:, sulfat feros monohidrat: (Fe:): 78, iodat de calciu anhidru: (I:): 1,9, sulfat de cupru pentahidrat: (Cu:): 8,7, sulfat de mangan monohidrat: (Mn:): 5,9, Sulfat de zinc monohidrat :(Zn:): 110, Selenit de sodiu: (Se:): 0,19, Vitamine din grupa B: 75, Coloranți(1) și antioxidanți, (1) fără coloranți artificiali, Constituenți analitici:
, proteine: 20 %, grăsimi: 10 %, conținut anorganic: 8 %, fibre brute: 3,5 %, acid gras omega-6: acid linoleic: 1,7 %, acid gras omega-3: acid linolenic: 0,1 %.

Instrucțiuni de hrănire:
Hrana poate fi administrată singură sau în combinație cu capsulele Friskies®: Rația zilnică pentru un câine adult: numai crochete: Rase miniaturale 1 - 5 kg: 40 - 120 g, Rase mici 5 - 10 kg: 120 - 190 g, Rase medii 10 - 25 kg: 190 - 350 g, Rase mari 25 - 45 kg: 350 - 515 g, Rase foarte mari 45 - 70 kg: 515 - 695 g. Granule număr de capsule (100 g*): Câine cu greutatea de 10 kg: 100 g 4 capsule; Câine cu greutatea de 20 kg: 190 g 5 capsule, Câine cu greutatea de 25 kg: 195 g 7 capsule, Câine cu greutatea de 45 kg: 340 g 8 capsule. * orice "Friskies® capsule în suc 100 g" pentru câini adulți. Disponibilitatea poate varia de la o țară la alta. Rațiile alimentare sunt destinate câinilor adulți moderat de activi în mediul lor natural. Nevoile individuale pot varia. Rația de hrană ar trebui ajustată pentru a vă asigura că câinele dumneavoastră își menține o greutate optimă. Apa potabilă proaspătă trebuie să fie întotdeauna disponibilă. Pachetul conține hrană pentru aproximativ următorul număr de boluri (zile), în funcție de mărimea pachetului: 50. Această valoare este calculată pentru un câine adult cu greutatea de 20 kg, în condiții de activitate normală.

Depozitați alimentele într-un loc răcoros și uscat.

Ambalajele alimentare nu sunt pentru joacă. Țineți-l departe de copii și animale pentru a preveni posibila sufocare.

Parametrii

Tip de hrană
Marcă
Aromă
Dimensiunea Pachetului
Vârsta câinelui
Calitate

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1929 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.43% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.