Freestyle scuter MOVINO Stunt NITRO roșu
483,01 Lei
427,75 Lei
359,45 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Freestyle scuter MOVINO Stunt NITRO roșu
EAN: 6938385225883
Descrierea produsului
MOVINO Stunt NITRO Red este o trotinetă concepută pentru începătorii entuziaști. Platforma sa solidă și stabilă este fabricată din aluminiu 6061 dovedit.
Echipament
- Rulmenți ABEC-9 Carbon
- Sistemul de frânare FLEX FENDER
- Ghidon 360°
- Roți de 100 mm cu miez de nailon
Rulmenți ABEC-9 Carbon
Rulmenții din carbon ABEC-9 sunt cunoscuți pentru modelele concepute pentru profesioniști. Aceștia asigură o precizie ridicată, eficiență și posibilitatea de a atinge viteze mai mari.
Sistemul de frânare FLEX FENDER
Sistemul de frânare FLEX FENDER permite o frânare eficientă și fiabilă. Sistemul FLEX FENDER își recapătă forma inițială de fiecare dată când este apăsat. De asemenea, reduce vibrațiile și este mult mai silențios și mai eficient decât o frână cu arc.
Materiale de calitate
Ghidonul lat, cu lățimea de 49 cm, din oțel cromat, oferă confort și stabilitate maximă. Alegerea acestui material îl face mai rigid și mai durabil decât aluminiul, ceea ce sporește semnificativ siguranța. Acesta este completat de o clemă din aluminiu 6061 cu 3 șuruburi. Înălțimea ghidonului de la nivelul solului este de 83 cm.
Mânere
Mânerele Movino Nitro au o lungime de 145 mm și sunt fabricate din cauciuc termoplastic TPR. Mânerele TPR sunt mai moi și oferă o aderență mai bună decât mânerele din cauciuc convenționale.
Parametrii
- Clemă: cu trei șuruburi
- Greutatea scuterului: 3,4 kg
- Capacitate maximă de încărcare: 100 kg
Standarde
Produsul este conform cu standardele EN14619 pentru echipamente și unelte mobile pentru sport.
Specificații
Consiliul de administrație
- Material: aluminiu
- Dimensiuni: 480x110 mm
- Suprafață antiderapantă
Ghidon
- Material: aluminiu ranforsat anodizat (6061)
- Dimensiuni: 810 mm (înălțime), 640 mm (lungime, inclusiv roțile), 490 mm lățime
- Mânere antiderapante TPR grip roșu
Roți
- Diametru: 100 mm
- Rulmenți: ABEC 9 Nylon
- Material: nailon
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.