Freebuds Pro 2 Ceramic White HUAWEI

- 14%

Foto ilustrativa

Freebuds Pro 2 Ceramic White HUAWEI
Freebuds Pro 2 Ceramic White HUAWEI
Freebuds Pro 2 Ceramic White HUAWEI
Freebuds Pro 2 Ceramic White HUAWEI
Freebuds Pro 2 Ceramic White HUAWEI
Freebuds Pro 2 Ceramic White HUAWEI
Numărul comenzii
735057060
Producator
HUAWEI
Puncte de loialitate: 43
0 evaluări
In stoc 2 bucăți, 22.5.2024 la dumneavoastră

1 004,82 Lei

861,10 Lei

723,61 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 841,47 Lei
In stoc 2 bucăți, 22.5.2024 la dumneavoastră

861,10 Lei

1 004,82 Lei

723,61 Lei fără TVA

Descriere și parametri

HUAWEI Freebuds Pro 2 Ceramic White

EAN: 6941487257829

Descriere generală

Căștile fără fir Huawei FreeBuds Pro 2 oferă o calitate a sunetului de cristal și un bas puternic. În plus, suprimă zgomotul ambiental și îți permit să te conectezi la două dispozitive simultan. Căștile au o durată lungă de viață a bateriei și comenzi tactile intuitive.

Specificații tehnice

  • Sistem de sunet: Sistem dublu
  • Gama de frecvențe: 14 Hz - 48 000 Hz
  • Certificat audio HD: Hi-Res, HWA
  • Egalizator adaptiv: egalizator adaptiv triplu (volum/uzură/sonoritate)
  • Nivel ANC: până la 47 dB
  • Moduri ANC: 3 moduri
  • Calitatea apelurilor: 3 microfoane algoritm de rețea neuronală profundă
  • Durata de viață a bateriei: până la 30 de ore cu carcasă
  • Conectează două dispozitive: acceptă atât Android, cât și iOS
  • Rezistență la apă și praf: IP54

Parametrii căștilor

  • Lungime: 29,1 mm
  • Lățime: 21,8 mm
  • Înălțime: 23,7 mm
  • Greutate: aproximativ 6,1 g ± 0,2 g

Parametrii carcasei de încărcare

  • Lungime: 67,9 mm
  • Lățime: 24,5 mm
  • Înălțime: 47,5 mm
  • Greutate: Aproximativ 52 g ± 1 g

Durata de viață a bateriei

  • Pentru fiecare telefon: 55 mAh (min.)*
  • Carcasa de încărcare: 580 mAh (min.)*
  • 6,5 ore de redare la fiecare încărcare** (ANC oprit)
  • 4 ore de redare la o singură încărcare** (ANC activat)
  • 30 de ore de redare cu carcasa de încărcare** (ANC dezactivat)
  • 18 ore de redare cu carcasa de încărcare** (ANC activat)

Încărcare

  • Conexiune prin cablu: USB Type-C (5V/0,5A și peste)
  • Standard Qi: (2 W)

Timp de încărcare

  • Aproximativ 1 oră pentru încărcarea carcasei fără căști (cu fir)**.
  • Aproximativ 40 de minute pentru căști (în carcasa de încărcare)**.
  • Aproximativ 120 de minute pentru încărcarea carcasei fără căști (fără fir)**.

*Valoare standard. Capacitatea reală poate varia ușor. Această capacitate este capacitatea nominală a bateriei. Capacitatea reală a bateriei fiecărui telefon poate fi ușor mai mare sau mai mică decât capacitatea nominală a bateriei.

**Bazat pe rezultatele testelor de laborator HUAWEI, doar ca referință.

Parametrii

Vrsta robe
Culoare
Microfon
Marcă
Transmisia semnalului
Tip construcție
Versiunea BT
Anularea activă a zgomotului (ANC)

Opinii produs Freebuds Pro 2 Ceramic White HUAWEI

Aceste recenzii au fost scrise de către clienții care au achiziționat acest produs prin TonerPartner.ro

Client verificat 12345 Utile Nu sunt utile

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
TRANSPORT GRATUIT deja de la 249 Lei
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.41% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.