Folie de protecție 3mk 1UP pentru Xiaomi Redmi Note 11 Pro 4G/5G (3 buc.)
106,94 Lei
88,38 Lei fără TVA
Descriere și parametri

Du-ți smartphone-ul la un nivel superior de protecție
Protectorul nostru de ecran este conceput pentru toți jucătorii care caută nu doar cea mai bună protecție pentru smartphone-ul lor, ci și ceva care să le sporească entuziasmul în jocuri și să îl ducă la nivelul următor. Indiferent dacă ești fan Among Us, Call of Duty sau aștepți cu nerăbdare Diablo Immortal - un protector de ecran îți va oferi mai mult.

Simte diferența. Pe ecran!
Proprietăți organoleptice mai bune datorită stratului oleofob. Nu este vorba doar despre protejarea telefonului. Să recunoaștem: acest lucru nu mai este suficient pentru a vă atrage atenția. De aceea, nu oferim sticlă, ci o folie transparentă foarte subțire - și puteți da clic de câteva ori mai repede și mai precis în comparație cu alte soluții pe care le-am testat. Puteți chiar da clic chiar mai ușor decât fără folie! Și asta fără a afecta culorile sau a reduce calitatea și luminozitatea ecranului. Grafica este impecabilă. Iar proprietățile organoleptice îmbunătățite și alunecarea sporită a degetelor înseamnă jocuri fără blocaje și înjurături în șoaptă. Viteză și precizie pe ecran? Aceasta este specialitatea noastră!

Alunecare îmbunătățită a degetelor și răspuns tactil mai rapid
Mai puține griji. Mai multă concentrare. Folia de protecție pentru ecran 1UP este o folie care întărește ecranul smartphone-ului tău, astfel încât dispozitivul să poată rezista la orice joc! În plus, are doar 0,23 mm grosime, deci nu reduce sensibilitatea tactilă, iar degetul alunecă peste ea ca și cum ar fi sticlă securizată.

Fără pete de praf și grăsime
Rezistent la petele de praf și grăsime? Asta e o certitudine. Oricine a jucat vreodată jocuri sau chiar a trimis mesaje știe cât de enervant este să ai amprente pe ecran. Petele de pe ecran reduc vizibilitatea, ca să nu mai vorbim de estetica vizuală și igiena. Și cine nu a șters petele de pe ecran cu o mânecă sau cu altă piesă de îmbrăcăminte? Cu toate acestea, folia de protecție 1UP este rezistentă la amprente. Chiar dacă te joci și mănânci ceva gustos în același timp!

Simplitate și fiabilitate
Nu ne plac bulele de aer, instalarea dificilă și durata de viață relativ scurtă a foliei de protecție, ceea ce înseamnă că o folie nouă este practic inutilizabilă în câteva săptămâni. De aceea, folia de protecție 1UP este rapidă și ușor de utilizat, instalabilă și vine cu trei folii într-un singur pachet, fiecare garantând jocuri excelente timp de 4 luni! Și apoi? Dacă doriți, pur și simplu o înlocuiți. Și continuați să jucați!
Instalare ușoară și sigură a gelului
Folia de protecție 1UP este instalată folosind un gel special, sigur pentru smartphone-ul tău. Acest lucru asigură o instalare rapidă și ușoară a foliei, care va proteja perfect ecranul smartphone-ului tău.

1SUS!
Siguranță și multe altele. Marca 1UP este creată de profesioniști pentru jucători. Combinând cea mai bună tehnologie de la 3mk cu soluții noi, am creat un produs care crește viteza, precizia și sporește distracția jocului - indiferent dacă te lupți, explorezi jungla sau câștigi campionate. Poate pur și simplu să protejeze - de zgârieturi, de murdărie, de deteriorare. De asemenea, îți poate oferi spațiu de creștere, îți poate crește entuziasmul pentru joc, te poate face să crezi că aceasta este cea mai bună folie de protecție de care ai nevoie!
Setați conținutul
- 3x 1UP protector de ecran
- 3x set de curățare
- Mistrie
- Gel de instalare
Specificații tehnice
- Tipul de folie de protecție
- Îmbunătățirea ecranului telefonului - până la 400%
- Grosime - 0,23 mm
- Tehnologii utilizate - Învelișul oleofob îmbunătățește alunecarea degetelor
- strat rezistent la impact
- instalare sigură folosind gel de instalare
- compatibil cu carcasele 3mk
- Certificate - PZH - aprobate de Institutul de Stat pentru Igienă, care garantează că nu conține substanțe nocive și este sigur pentru sănătate; RoHS - este ecologic și respectă directivele stricte ale UE privind metalele grele și substanțele periculoase (inclusiv plumb, mercur și cadmiu)
- Garanție - 12 luni
S-ar putea să vă intereseze
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

