FireAngel FA3322 Detector digital multifuncțional de CO cu afișaj LCD
268,50 Lei
246,97 Lei
207,54 Lei fără TVA
Descriere și parametri
FireAngel FA3322 Detector digital multifuncțional de CO cu afișaj LCD
Producător.
EAN: 0816317005979
Descrierea produsului
FireAngel FA3322 este un detector de monoxid de carbon multifuncțional cu afișaj LCD. Utilizează cea mai recentă tehnologie de detectare a CO și îndeplinește cele mai înalte standarde europene de siguranță.
Siguranță și fiabilitate
Detectorul monitorizează în permanență mediul înconjurător, avertizează și afișează nivelul curent de CO. De asemenea, are o funcție de alertă de mediu, prin care avertizează în caz de temperatură sau umiditate scăzută sau ridicată a camerei.
Funcționare pe termen lung
Detectorul este alimentat de o sursă de alimentare cu litiu integrată, care asigură funcționarea dispozitivului timp de peste 10 ani. Garanția pentru dispozitiv și pentru sursa de alimentare este de 5 ani.
Senzor avansat
Senzorul electrochimic al detectorului este conceput pentru a măsura cu precizie nivelurile scăzute de monoxid de carbon și pentru a oferi o avertizare timpurie pe ecranul LCD înainte de avertizarea acustică.
Tehnologii inteligente
Tehnologia inteligentă a senzorilor asigură un răspuns rapid la creșterea nivelului de CO. Atunci când este detectat peste 180 ppm CO, acesta activează un mod de sensibilitate ridicată cu predicție a creșterii nivelului de CO pentru alerte mai rapide.
Verificarea automată a diagnosticului
Senzorul își verifică în permanență funcționalitatea și semnalează imediat orice defecțiune. De asemenea, este capabil să avertizeze atunci când ajunge la sfârșitul duratei sale de viață.
Specificații tehnice
- Tipul senzorului: electrochimic
- Afișaj LCD multifuncțional
- Avertizări de mediu - afișarea valorilor de temperatură și umiditate
- Senzor pentru modul de noapte
- Detectarea continuă a monoxidului de carbon
- Alarmă acustică puternică de 85 dB
- Funcția de testare - verificarea funcționării corecte a dispozitivului
- Funcția Sleep Easy - reducerea temporară la tăcere a alarmei atunci când bateria este descărcată timp de 8 ore
- Sursă de alimentare cu litiu integrată care depășește 10 ani de funcționare a dispozitivului
- Instalare pe perete sau pe o suprafață orizontală
- Semnalizarea sfârșitului de viață
- Costuri de operare reduse, dimensiuni și greutate reduse
- Asamblare și manipulare ușoară
- Design modern și atemporal
- Garanție: 5 ani
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.