Fier de călcat Philips DST8020/20

- 2%

Foto ilustrativa

Fier de călcat Philips DST8020/20
Numărul comenzii
32104822
OEM
DST8020/20
Producator
Philips
Puncte de loialitate: 26
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Descrierea produsului
Puternicul fier de călcat cu abur Philips Azur Series 8000 îndepărtează cu ușurință chiar și cele mai dificile cute ale hainelor și reduce considerabil timpul pe care îl petreceți în mod normal la călcat. Obține cele mai bune rezultate datorită unei combinații de 3000 W de putere, o ieșire continuă a aburului de până la 55 g/min și un jet de abur foarte puternic de până la 240 g/min.

Tehnologia inovatoare OptimalTEMP utilizată de aparat garantează că hainele sunt tratate la o temperatură blândă pentru toate tipurile de țesături de călcat. Astfel, puteți trata o bluză de mătase, un tricou din bumbac și o jachetă din denim cu o singură setare. Deteriorarea prin căldură este evitată, chiar dacă lăsați fierul de călcat direct pe țesătură. Aparatul folosește un senzor de mișcare sensibil pentru a detecta când îl mișcați pe țesătură și distribuie abur pentru a face ca pliurile să cedeze ușor și călcatul să fie minunat de ușor. Veți aprecia, de asemenea, fierul de călcat ușor și foarte puternic atunci când vaporizați hainele agățate pe verticală.

Fier de călcat cu aburi de 3.000 W
Garanția de călcare fără ardere
Producție constantă de abur 55g/min.
Suflul de abur de 240 g/min se ocupă de fiecare pliu
Poate fi folosit și pentru aburire verticală
După 8 minute, se oprește automat
Putere de intrare de 3.000 W pentru încălzire rapidă și performanță excepțională

Fierul de călcat cu aburi Philips Azur 8000 Series se încălzește și este gata de utilizare foarte repede. Echipat cu o putere de 3.000 W, poate face față chiar și celor mai încăpățânate cute, chiar și pe țesături groase.

Producție de abur puternică și constantă de până la 55 g/min.

Toate tipurile de țesături pot scăpa de pliurile nedorite cu ușurință și fără efort. Puternicul fier de călcat cu abur Philips Azur din seria 8000 are o ieșire continuă de abur de până la 55 g/min pentru cele mai bune rezultate.

Turbo de șoc cu abur 240 g/min.

Cu un jet de abur extra-eficient de până la 240 g/min, chiar și cele mai dificile cute vor ceda instantaneu, chiar și pe țesături mai groase, cum ar fi denimul. Călcatul nu a fost niciodată mai ușor!

O singură setare de temperatură pentru toate tipurile de țesături

Datorită tehnologiei inovatoare OptimalTEMP, nu trebuie să pierdeți timp cu sortarea rufelor în funcție de material înainte de călcare și nici măcar nu trebuie să reglați setările în timpul procesului de călcare. De la mătasea delicată la denimul gros, toate tipurile de țesături care pot fi călcate pot fi ușor de decoltate fără încrețit la o singură setare optimă de temperatură.

Suprafața de călcat SteamGlide Elite

Puternicul fier de călcat cu abur Philips Azur 8000 este echipat cu o suprafață de călcat SteamGlide Elite special concepută, care permite o mișcare lină și alunecoasă pe orice țesătură călcată. Este netedă, ușor de curățat și rezistentă la zgârieturi.

Abur automat inteligent pentru o călcare ușoară

Fierul de călcat cu aburi Philips Azur 8000 este echipat cu un senzor de mișcare sensibil care detectează atunci când mutați fierul de călcat peste țesătura călcată. Apoi distribuie automat aburul, astfel încât toate pliurile să fie plisate fără efort.

Aburirea verticală a țesăturilor suspendate

Fierul de călcat Philips Azur 8000 are suficientă putere pentru aburire verticală. Nu este necesară o masă de călcat! Chiar și hainele agățate pe un umeraș sau pe un uscător de rufe pot fi tratate cu ușurință.

Specificații Informații generale Tipul fierului de călcat Fier de călcat cu aburi cu cablu Putere 3000 W Suprafață de călcat specială Suprafață de călcat Capacitate rezervor de apă (pentru apă) 300 ml Putere Impactul aburului 240 g/min. Abur variabil până la 55 g/min. Caracteristici Sistem anti-picurare Da Sistem de aburire verticală Da Autocurățare Nu Decalcifiere Da Funcție de stropire Da Oprire de siguranță Da Afișaj de informații Nu Rezervor de apă detașabil Nu Alte caracteristici Garanție 24 luni Capac de protecție Nu Lungime cablu 2,5 m Marca de calitate dTest Nu Mărci Philips Dimensiuni produs Greutate produs 1,8 kg

Parametrii

Vrsta robe
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1929 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.4% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.