EVOLVEO Ptero Q2W, 2x panou frontal: sticlă/grilă,

Foto ilustrativa

EVOLVEO Ptero Q2W, 2x panou frontal: sticlă/grilă,
EVOLVEO Ptero Q2W, 2x panou frontal: sticlă/grilă,
EVOLVEO Ptero Q2W, 2x panou frontal: sticlă/grilă,
EVOLVEO Ptero Q2W, 2x panou frontal: sticlă/grilă,
EVOLVEO Ptero Q2W, 2x panou frontal: sticlă/grilă,
EVOLVEO Ptero Q2W, 2x panou frontal: sticlă/grilă,
EVOLVEO Ptero Q2W, 2x panou frontal: sticlă/grilă,
Numărul comenzii
AH2055159658638
OEM
PTEROQ2W
Producator
EVOLVEO
Puncte de loialitate: 16
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

EVOLVEO Ptero Q2W, 2x panoul frontal: sticlă/grilă

Carcasă de calculator ATX, de culoare albă, cu panouri frontale opționale din sticlă și plasă.

Suportă formatele mATX (Micro ATX) și mITX (mini ITX).

Spațiu pentru 2 unități de 3,5" și 3 unități de 2,5".

2x USB 2.0, 1x USB 3.0 și intrare pentru căști/microfon.

Răcitor CPU cu o înălțime de până la 164 mm, placă grafică cu o lungime de până la 280/390 mm.

Fețe din sticlă călită.

Dulapul este livrat fără sursă de alimentare.

Două variante de panou frontal

Pachetul include două panouri frontale: sticlă călită și o grilă.

Panourile frontale sunt atașate la magneți pentru o înlocuire ușoară.

Disiparea perfectă a căldurii

Sunt disponibile până la șapte ventilatoare de 120 mm sau cinci ventilatoare de 140 mm și un ventilator de 120 mm.

Flux de aer eficient datorită panoului frontal cu plasă.

Spațiu pentru două ventilatoare de 140 mm sau trei ventilatoare de 120 mm în partea de sus.

Opțiune de răcire cu apă în lungimi de 120/240/280 și 360 mm.

Suport pentru platformele Intel și AMD

Suport pentru plăci de bază ATX, Micro ATX și Mini ITX.

Sursa de alimentare este plasată în partea de jos a dulapului.

Grilă inferioară cu filtru de praf detașabil.

Filtrul de praf superior este fixat cu ajutorul unor magneți și este detașabil.

4 pini cu conectori MOLEX pentru ventilatoare.

Specificații de bază

  • 2x 3.5" intern
  • 3x 2,5"
  • Înălțimea maximă a răcitorului CPU: 164 mm
  • Lungimea maximă a cardului VGA: 280/390 mm
  • Capacul superior al ventilatorului detașabil, fixat cu magneți
  • Filtrul de praf inferior extractabil sub sursa de alimentare
  • Plăci de bază compatibile: ATX, Micro-ATX, Mini-ITX
  • Material: oțel și sticlă
  • Culoare: alb
  • Dimensiune: turn midi

Porturi I/O și controale

  • 1 x USB 3.0
  • 2 x USB 2.0
  • 1 x HD audio
  • 1x intrare microfon
  • 1x buton pentru controlul ventilatoarelor LED

Ventilatoare

  • Față: ventilator 3x120mm / 3x 140mm
  • Spate: 1x120mm
  • Spate: 1x120mm răcire cu apă
  • Partea superioară: ventilator 3x120mm/3x140mm, suport pentru răcire cu apă de 120/240/280 și 360mm

Dimensiuni

H 488 x L 220 x P 490 mm, greutate: 7,2 kg.

Conținutul pachetului

Carcasă de calculator cu panou lateral din sticlă, panou frontal din sticlă securizată, panou frontal cu grilă.

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
TRANSPORT GRATUIT deja de la 249 Lei
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.41% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.