EVOLVEO Omega II, recorder WiFi HD DVB-T2 H.265 / HEVC

Foto ilustrativa

EVOLVEO Omega II, recorder WiFi HD DVB-T2 H.265 / HEVC
EVOLVEO Omega II, recorder WiFi HD DVB-T2 H.265 / HEVC
EVOLVEO Omega II, recorder WiFi HD DVB-T2 H.265 / HEVC
EVOLVEO Omega II, recorder WiFi HD DVB-T2 H.265 / HEVC
EVOLVEO Omega II, recorder WiFi HD DVB-T2 H.265 / HEVC
Numărul comenzii
3546564
OEM
DT-3065-T2-HEVC
Producator
Evolveo
Puncte de loialitate: 8
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Receptor multimedia WiFi DVB-T2 cu suport YouTube


EVOLVEO Omega II este un recorder multimedia HD DVB-T2 H.265 / HEVC care se ocupă de înregistrarea emisiunilor tale preferate și, de asemenea, îți permite să redai videoclipuri de pe YouTube, o unitate flash USB sau un hard disk extern.









Telecomanda inteligenta


Unul dintre principalele inconveniente atunci când utilizați un set top box este necesitatea a două telecomenzi. Trebuie să porniți televizorul cu telecomanda originală și apoi să controlați set-top box-ul cu a doua telecomandă. Pentru a vă face mai ușor și mai simplu să utilizați decodificatorul nostru, l-am echipat cu o telecomandă inteligentă care vă permite să controlați majoritatea televizoarelor. În practică, funcționează prin învățarea controlerului nostru inteligent să pornească și să oprească televizorul, să-i controleze volumul și intrările. Acest lucru vă asigură că nu trebuie să utilizați telecomanda originală pentru a vă uita la televizor. Veți folosi un singur driver pe care îl obțineți cu dispozitivul.



Echipamente multimedia


Dispozitivul poate reda majoritatea fișierelor multimedia în formatele MKV, DiVX, MPG, MP3, MOV sau JPEG de pe o unitate externă sau o unitate flash USB. Programul TV poate fi, de asemenea, înregistrat la calitate digitală pe o unitate externă. EVOLVEO Omega II are suport deplin pentru teletextul ceh și Ghidul electronic de programe EPG. Suporta functia TimeShift, contine un meniu ceh clar, posibilitatea de a programa o inregistrare in absenta dumneavoastra si consumul acesteia in modul standby este practic zero, mai mic de 1 W.






Suport YouTube


EVOLVEO Omega II este deja echipat cu un port LAN și adaptor WiFi pentru conectarea la rețeaua dvs. de acasă. Acest lucru vă permite să redați videoclipuri de pe canalul dvs. YouTube, pe lângă vizionarea televizorului. YouTube face parte din software-ul dispozitivului, ceea ce îl face foarte ușor de utilizat.




Controler simplu cu butoane mari


Dacă are nevoie de cea mai simplă telecomandă posibilă, care are majuscule și este echipată doar cu funcții de bază, este posibil să achiziționați o telecomandă senior pentru dispozitiv. Utilizarea sa este foarte simpla si datorita butoanelor mari este potrivita in special pentru varstnici. Dispozitivul permite utilizarea simultană a telecomenzilor inteligente și senior.






• Receptor / recorder HD DVB-T2 de nouă generație cu suport H.265 / HEVC
• Asistență YouTube
• Adaptor WiFi și conector LAN
• telecomanda programabila




• tuner compatibil cu transmisii DVB-T2, H.265 / HEVC
• compatibil înapoi cu MPEG-4 HD / MPEG-4 SD / AVC / H.264 HP @ L4, MPEG-2
• Suport de înregistrare cu temporizator, timp de intrare manuală și înregistrare finală
• opțiunea de a opri automat în modul de așteptare după finalizarea înregistrării programate
• înregistrarea este salvată în format * .TSV
• 4: 3PS / 4: 3LB / 16: 9 / Mod imagine automată
• Rezoluție 576i, 576p, 720p, 1080i, 1080p
• Suport FAT32 / NTFS
• instalare automată ușoară și reglare a programelor sau reglarea pe canale sau frecvențe
• posibilitatea sortării manuale a programelor
• ștergeți meniul ceh de pe ecran
• Ghidul electronic de programe ceh EPG
• Teletext ceh
• Suport TimeShift
• Suport Dolby Digital Plus
• Suport MKV / DivX / MOV / MPEG / MP3 / WMA / JPEG
• suport pentru afișarea interioară și externă a subtitrarilor cehe DivX / MKV
• prezentare automată a fotografiilor cu efecte de tranziție
• suport pentru liste de redare, muzică sau fotografii
• blocare parentală
• suport pentru actualizarea dispozitivului de la portul USB
• Consumul de energie în standby mai mic de 1 W
• afișaj LCD clar
• dimensiuni 168 x 115 x 38 mm
• greutate 218 g

Interfață


• HDMI
• SCART
• ieșire audio digitală coaxială
• Port USB (USB 2.0)
• intrare/ieșire antenă
• Port LAN

Pachetul contine


• Recorder HD DVB-T2 H.265 / HEVC EVOLVEO Omega II
• telecomanda programabila
• Adaptor WiFi
• manual de utilizare



Parametrii

Vrsta robe
Produs
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1903 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.39% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.