ERGOTRON HX Wall Dual Monitor Arm, braț de perete pentru 2 monitoare de până la 32", alb

- 27%

Foto ilustrativa

ERGOTRON HX Wall Dual Monitor Arm, braț de perete pentru 2 monitoare de până la 32", alb
Numărul comenzii
AG120245
OEM
45-479-216
Producator
Ergotron
Puncte de loialitate: 94
0 evaluări
In stoc 1 bucăți, 14.5.2024 la dumneavoastră

2 594,34 Lei

1 885,53 Lei

1 584,48 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 1 866,96 Lei
In stoc 1 bucăți, 14.5.2024 la dumneavoastră

1 885,53 Lei

2 594,34 Lei

1 584,48 Lei fără TVA

Descriere și parametri

ERGOTRON HX Wall Dual Monitor Arm, braț de perete pentru 2 monitoare de până la 32", alb brațul pentru două monitoare HX este accesoriul perfect pentru a adăuga flexibilitate și ergonomie superioară monitorului sau televizorului dvs. Noul design elegant, combinat cu arcul cu balama dublă, funcționează cu două monitoare de 32" și include un mâner pentru o poziționare ușoară. Mișcarea de extensie/retragere și capacitatea integrată de reglare a înălțimii promovează confortul utilizatorului. Beneficiile produsului Crește confortul de vizualizare: Ajută la reducerea oboselii ochilor, a spatelui și a gâtului Arcul articulat permite monitoarelor să se deplaseze de la stânga la dreapta în mod independent cu ușurință, ideal pentru partajarea ecranelor și alinierea optimă a monitorului În plus, arcul articulat optimizează parabola de vizualizare pentru un confort ergonomic sporit Pivoți de monitor independenți, cu eliberare rapidă, cu P/L, panoramare și înclinare fără efort, pentru poziționarea personalizată a fiecărui monitor Oprirea rotației pe bază limitează raza de acțiune la 180° și împiedică monitorul să intre în contact cu peretele Tehnologia de mișcare brevetată CF™ oferă o reglare a afișajului cu o ușurință de utilizare premium Funcția de gestionare a cablurilor direcționează cablurile strâns sub braț și prin prelungire, fără a le încurca. Elimină derularea: rotește ecranele pentru vizualizarea în portret a fotografiilor și documentelor Brațul rabatabil eliberează spațiu în zonele cu constrângeri Îmbunătățiți acest braț cu kitul HX Triple Bow Kit pentru a crea un braț pentru trei monitoare Trece testul de mișcare Ergotron de 10.000 de cicluri, care asigură ani de zile o reglare a înălțimii fără probleme Număr de referință: 45-479-216 (alb), 45-479-026 (aluminiu lustruit), 45-479-231 (argintiu) Descriere: Braț pentru două monitoare HX Wall Dual Monitor Arm Include: Braț, extensie, arc cu balama, (2) pivoți pentru monitor, mâner, suport de perete și accesorii de montare a monitorului Brațul se pliază înapoi peste bază într-o poziție retractată compactă; perfect pentru a fi ascuns sub rafturile de depozitare a sistemelor de mobilier sau dulapuri în zone cu spațiu limitat Rotație portret/peisaj cu blocare Gestionare rațională a cablurilor care direcționează cablurile sub braț și în interiorul extensiei ‡ Standarde de montare: VESA FDMI MIS-D, 100/75, C (model de găuri: 100 x 100 mm și 75 x 75 mm). Kitul opțional de adaptare a suportului VESA (97-759) permite fixarea ecranelor cu modele de găuri VESA de 200 x 100, 200 x 200, 400 x 200 mm, 400 x 300 mm sau 400 x 400 mm. Opțiuni de montare: Se fixează direct pe suprafețe verticale rezistente. Dacă este cazul, se aplică pe montanți din lemn. Se atașează, de asemenea, la șină de perete cu ajutorul suportului 97-091 (se comandă separat) * Capacitate de greutate: Greutate maximă individuală a LCD-ului = 2,3-7,9 kg (5-17,5 lbs) per monitor. Capacitate totală a ecranului LCD = 4,6-15,8 kg (10-35 lbs). Arcul balamalei pivotează cu 40° spre interior și 90° spre exterior ** Monitorul poate fi rotit la 360° la punctul de conectare a brațului și a extensiei; rotația este limitată la 180° la punctul de conectare a extensiei și a bazei † Interval de înclinare: 70° spre spate, 5° spre înainte Pivoții sunt prevăzuți cu instalare și eliberare rapidă și dispun de o panoramare și înclinare de 6° din portret în peisaj fără efort Raza de acțiune extinsă de până la 60 cm (24,5") și reglarea înălțimii verticale de 29,2 cm (11,5") Dimensiuni de livrare: 48 x 41 x 19 cm (16" x 18,8" x 7,5") Greutate la livrare 12,2 kg (26,9 lbs)

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1903 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.41% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.