Eques VEIU Pro - vizor de ușă digital Wi-Fi
2 056,32 Lei
1 807,42 Lei
1 518,84 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Eques VEIU Pro - vizor de ușă digital Wi-Fi
O combinație de design modern și tehnologie de ultimă generație. Eques VEIU Pro este un dispozitiv care combină caracteristicile de siguranță cu confortul utilizatorului. Ușor de utilizat chiar și de către copii și persoanele în vârstă.
Monitorizare și conectare
Supravegheați în permanență zona din fața ușii dumneavoastră. Intrați în legătură cu vizitatorul dvs. oricând și oriunde prin intermediul aplicației mobile, disponibilă pentru Android și iOS.
Ce include dispozitivul?
- Parte externă cu cameră foto, rezoluție 1080p, senzor de mișcare PIR, lumină de noapte cu infraroșu, microfon, difuzor și buton de sonerie.
- Monitor de interior de 7" cu ecran tactil LCD color clar, buton de control, difuzor și cameră pentru chat video în interior.
Înregistrarea automată și notificarea utilizatorului
Apăsați butonul soneriei sau lăsați-l să detecteze mișcarea în afara ușii. Optica camerei se laudă cu un unghi de vizualizare de 180°, astfel încât veți avea o vedere largă a celui care se află la ușă.
Securitate și confidențialitate
Designul camerei face imposibilă observarea apartamentului prin intermediul opticii. Astfel, puteți decide în mod discret dacă doriți să mergeți să deschideți ușa unui vizitator, să-l înregistrați sau să comunicați cu acesta de la distanță prin transmisie vocală bidirecțională.
Ușor de instalat și de lungă durată
Datorită designului său inteligent, dispozitivul poate fi instalat pe aproape orice ușă. Instalarea nu durează mai mult de 10 minute, fără a fi nevoie de unelte speciale sau de modificări ale ușii. Hota este echipată cu o baterie încorporată cu litiu de 10.000 mAh, cu o durată de așteptare de până la 45 de zile.
Stocarea imaginilor și configurarea dispozitivului
Stocarea externă este disponibilă pentru stocarea imaginilor, cu suport pentru un card de memorie MicroSD de până la 32 GB. Configurarea dispozitivului este ușoară datorită ecranului color de 7".
Transferați date către un dispozitiv mobil
Transferul de date către dispozitivul mobil utilizează rețeaua Wi-Fi de acasă. Acest lucru asigură o transmisie video rapidă și sigură în banda de 2,4 GHz.
Funcții principale
- Cameră dublă
- Afișaj clar
- Detectarea persoanelor și a mișcării
- Cameră cu unghi larg
- Politica de confidențialitate
- Imagine de înaltă calitate zi și noapte
- Transmisie audio bidirecțională
- Conexiune Wi-Fi
- Siguranța copiilor și a persoanelor în vârstă
- Funcționare gratuită
Specificații
- Afișaj: TFT capacitiv, diagonală de 7"
- Rezoluția monitorului: 1280x720
- Rezoluția camerei: 1080p (exterior) / 3Mpx (interior)
- Unghi de vizualizare: 180°; iluminare în infraroșu de 850 nm
- Filtru IR-Cut: da
- Detectarea mișcării: Da
- Format de înregistrare: MP4
- Memorie internă: 6GB
- Extinderea memoriei: Da, suport pentru card microSD de până la 32 GB
- Wi-Fi: Da (IEEE802.11 b/g/n 2,4 GHz)
- Aplicație mobilă: da, gratuită pentru Android și iOS
- Interfon: Da
- Stație de andocare: da
- Baterie: baterie Li-Pol de 10 000 mAh
- Durata de viață a bateriei: până la 45 de zile (standby)
- Lățimea acceptată a ușii: 35 până la 105 mm
- Diametrul deschiderii ușii: 13 până la 58 mm
- Dimensiuni: 195 x 137 x 23 mm (partea interioară) / 65 x 18 mm diametru (partea exterioară)
- Material: partea exterioară - aliaj de zinc plastic, culoare cupru; partea interioară - plastic, culoare negru
- Temperatura de depozitare / funcționare: -30 °C ~ 60 °C / -20 °C ~ 50 °C
- Umiditate de depozitare / funcționare: 10% ~ 85% / 20% ~ 75%
- Limba meniului: Engleză, Cehă, Poloneză
Conținutul pachetului
- Cameră de exterior
- Monitor intern
- Adaptor de alimentare
- Stație de andocare
- Cablu USB
- Set de șuruburi
- Capacul camerei de interior
- Manual de utilizare
Dimensiunile și greutatea ambalajului
Dimensiuni pachet: 305 x 176 x 66 mm
Greutate: 1.120 g
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.