EPSON cerneală pentru imprimantă EPSON EcoTank L3560
1 153,29 Lei
1 122,55 Lei
943,32 Lei fără TVA
Descriere și parametri
EPSON cerneală pentru imprimantă EPSON EcoTank L3560
EAN: 8715946706757
Descrierea produsului
Imprimantă multifuncțională modernă cu jet de cerneală cu afișaj LCD.
Ideal pentru gospodării active.
Economisiți până la 90% din costurile de imprimare.
Beneficii și caracteristici
Reumplere ușoară a rezervoarelor de cerneală.
Funcții de conectare flexibile și afișaj LCD.
Capacitate extrem de mare a rezervorului de cerneală.
Economii de până la 90% din costurile de imprimare.
Sticlă suplimentară de cerneală neagră inclusă.
Controlați imprimanta de pe dispozitivul dvs. inteligent.
Afișaj LCD color de 3,7 cm.
Imprimați fotografii fără margini (până la 10 × 15 cm).
Viteză de imprimare de până la 15 pagini pe minut.
Design compact, suport Apple AirPrint.
Conectivitate Wi-Fi completă și Wi-Fi Direct.
Tehnologia PrecisionCore Heat-Free.
Specificații
- Metoda de imprimare: capul de imprimare PrecisionCore™.
- Configurația duzelor: 400 de duze negre, 128 de duze pentru fiecare culoare
- Dimensiunea minimă a picăturilor: 3,3 pl cu tehnologie de dimensiune variabilă a picăturilor de cerneală
- Tehnologia cernelii: cerneală pe bază de coloranți
- Rezoluție de imprimare: 4.800 x 1.200 dpi
- Categorie.
- Multifuncțional: imprimare, scanare, copiere
Scanare
- Viteza de scanare pe o singură față (A4 alb-negru): 11 secunde cu scanerul plat
- Viteza de scanare pe o singură față (A4 color): 28 de secunde cu scanerul plat
- Rezoluția de scanare: 1.200 dpi x 2.400 dpi (orizontal x vertical)
- Formate de ieșire: BMP, JPEG, PICT, TIFF, multi-TIFF, PDF, PNG
- Tip de scaner: senzor de imagine cu contact (CIS)
Prelucrarea hârtiei/mediului
- Număr de tăvi de hârtie: 1
- Dimensiunile hârtiei: A4, A5, A6, B5, B6, C6 (copertă), DL (copertă), Nr. 10 (copertă), 100 x 148 mm, 10 x 15 cm, 13 x 18 cm, 9 x 13 cm, 16 : 9
- Imprimare duplex: manuală
- Capacitate tavă de ieșire: 30 de coli
- Capacitate tavă de hârtie: 100 de coli - Standard
- Greutate hârtie adecvată: 64 g/m2 - 300 g/m2
- Procesarea suporturilor: imprimare fără margini (până la 10 x 15 cm)
Informații generale
- Număr recomandat de utilizatori: 1 - 2
- Consumul de energie: 12 W (copiere), 0,8 W (mod de economisire a energiei), 7,1 W în modul Ready, 0,2 W (oprire), TEC 0,15 kWh/săptămână
- Putere: AC 100 V - 240 V, 50 Hz - 60 Hz
- Dimensiunile produsului: 375 x 347 x 179 mm (lățime x adâncime x înălțime)
- Greutatea produsului: 4,3 kg
- Nivelul maxim de zgomot: 5,5 B (A)
- Sisteme de operare compatibile: Mac OS X 10.9.5 sau o versiune ulterioară, Windows 10 (32/64 biți), Windows 11 sau o versiune ulterioară, Windows 7 (32/64 biți), Windows 8 (32/64 biți), Windows 8.1 (32/64 biți), Windows Server 2008 (32/64 biți), Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Vista (32/64 biți), Windows XP Professional x64 Edition SP2 sau o versiune ulterioară, Windows XP SP3 sau o versiune ulterioară (32 biți), Windows Server 2003 R2, Windows Server 2003 SP2 sau o versiune ulterioară, macOS 11 sau o versiune ulterioară
- Interfață: USB, Wi-Fi, Wi-Fi Direct
- Securitate WLAN: WEP 64 Bit, WEP 128 Bit, WPA PSK (TKIP), WPA2 PSK (AES), WPA3-SAE(AES)
- Imprimați de pe dispozitive mobile și imprimați în cloud: Apple AirPrint, aplicația Epson Smart Panel, Epson Connect (imprimare prin e-mail, driver de imprimare la distanță)
- Alimentare electrică: 220 V, 240 V
- Culoare: negru
Alte caracteristici
- Afișaj LCD: Tip: color, Diagonală: 3,7 cm
- Garanție: 12 luni cu furnizorul, 50.000 de pagini
Randament folosind rezervoarele furnizate
- Randament de pagini alb-negru: 6.600 de pagini
- Producția de pagini color: 5.900 de pagini
Ce se află în cutie
- 4 sticle individuale de cerneală de 65 ml (negru, cyan, galben și magenta)
- 1 flacon de rezervă de cerneală neagră
- Echipament principal
- Cablu de alimentare
- Instrucțiuni de instalare
- Document de garanție
Dimensiunile pachetului
- Lățime: 45 cm
- Înălțime: 26,5 cm
- Lungime: 42 cm
- Greutate: 6,545 kg
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.