EOL - GARNI 2055 Arcus - Stație meteo Wi-Fi

Foto ilustrativa

EOL - GARNI 2055 Arcus - Stație meteo Wi-Fi
EOL - GARNI 2055 Arcus - Stație meteo Wi-Fi
EOL - GARNI 2055 Arcus - Stație meteo Wi-Fi
EOL - GARNI 2055 Arcus - Stație meteo Wi-Fi
EOL - GARNI 2055 Arcus - Stație meteo Wi-Fi
Numărul comenzii
3485101
OEM
GARNI 2055 Arcus
Producator
Garni technology
Puncte de loialitate: 93
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

GARNI 2055 Arcus - Stație meteo Wi-Fi

Instrument profesional pentru monitorizarea precisă a vremii

Stația meteo GARNI 2055 Arcus Wi-Fi GARNI 2055 Arcus este echipată cu un senzor 7 în 1 cu ventilator. Acest senzor permite măsurarea temperaturii interioare și exterioare, a umidității, a vitezei și direcției vântului, a precipitațiilor, a presiunii barometrice, a indicelui UV și a intensității radiației solare. Senzorul funcționează la o frecvență de 868 MHz.

Afișajul și funcțiile sale

Stația are un afișaj color VA cu iluminare de fundal inversată. Aceasta afișează prognoza meteo, ora și data, punctul de rouă exterior, indicele de temperatură și temperatura sensibilă, răcirea vântului, radiația solară, indicele UV, ora de risc de expunere și ora de răsărit și apus a soarelui.

Înregistrarea și analiza datelor

Unitatea principală stochează citirile minime și maxime cu marcaj temporal și citirile din ultimele 24 de ore. Pot fi setate diverse alarme. Ora și data sunt ajustate automat de pe internet. Unitatea este echipată cu procesoare de mare viteză care analizează valorile măsurate și le încarcă pe un server selectat.

Ora, data, ceas de alarmă

Ora și data sunt setate de pe internet sau pot fi setate manual. Este posibilă afișarea orei în format de 12 sau 24 de ore. Data este afișată cu numele zilei (EN, DE, FR, ES, IT, NL, RU). Fusul orar este reglabil (de la -12 la 13 ore). Ceasul deșteptător are o funcție de amânare după 5 minute și o pre-alarmă (activează alarma cu 30 de minute mai devreme dacă temperatura exterioară este sub -3°C).

Variabile meteorologice

Stația măsoară temperatura și umiditatea din interior, temperatura și umiditatea din exterior, viteza și direcția vântului, precipitațiile, radiația UV și intensitatea radiației solare. Aceasta afișează temperatura în °C sau °F. Măsoară viteza medie a vântului în ultimele 12 secunde și viteza maximă a vântului în timpul ultimei măsurători. Afișează direcția actuală a vântului în grade sau abrevierea direcțională. Măsoară precipitațiile din ultima oră, zilnic, săptămânal, lunar și totalul precipitațiilor. Afișează presiunea barometrică, indicele UV și timpul de risc de expunere la soare.

Memorii și alarme

Stația are memorie pentru valorile maxime și minime ale: temperaturii și umidității interioare și exterioare, temperaturii sensibile, răcirii vântului, punctului de rouă, indicelui de temperatură, presiunii barometrice relative și absolute. De asemenea, dispune de memorie pentru valorile maxime ale: vitezei medii a vântului și a rafalelor de vânt, indicelui UV, intensității radiației solare și intensității actuale a precipitațiilor. Alarmele pot fi setate pentru limitele superioare și inferioare ale temperaturii și umidității interioare și exterioare, ale temperaturii sensibile, ale punctului de rouă, ale indicelui de temperatură, ale indicelui UV, ale intensității solare, ale răcirii vântului și ale presiunii barometrice.

Transfer de date

Stația vă permite să vă conectați la internet prin Wi-Fi și să transferați datele măsurate către serverul de servicii web Weather Underground și WeatherCloud. De asemenea, este posibil să transferați datele către serverul propriu al utilizatorului sau către serverul pocasi-meteo.cz. Pentru a vizualiza valorile măsurate, puteți utiliza aplicația oficială a tehnologiei GARNI, disponibilă pe Google Play (pentru Android).

Conținutul pachetului

  • 1 x unitate principală
  • 1 x senzor wireless integrat 7 în 1
  • 1 x senzor wireless cu 7 canale pentru măsurarea temperaturii și umidității GARNI 055H
  • kit de montare: 2 x șuruburi U, 4 x cleme, 4 x șaibe plate, 4 x piulițe, 1 x tijă din oțel inoxidabil lungime 30 cm diametru 4cm
  • 1 x adaptor de alimentare
  • instrucțiuni CZ, SK, EN, DE, PL, HU, IT

Parametrii

Alimentare electrică
Funcțiile stațiilor meteo și ale termometrelor
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1903 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.43% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.