Detector de mișcare Homematic IP PIR cu senzor de luminozitate - exterior, antracit

- 17%

Foto ilustrativa

Detector de mișcare Homematic IP PIR cu senzor de luminozitate - exterior, antracit
Detector de mișcare Homematic IP PIR cu senzor de luminozitate - exterior, antracit
Detector de mișcare Homematic IP PIR cu senzor de luminozitate - exterior, antracit
Detector de mișcare Homematic IP PIR cu senzor de luminozitate - exterior, antracit
Detector de mișcare Homematic IP PIR cu senzor de luminozitate - exterior, antracit
Numărul comenzii
31334326
OEM
HmIP-SMO-A-2
Puncte de loialitate: 16
0 evaluări
In stoc 5 bucăți, 14.5.2024 la dumneavoastră

407,44 Lei

339,30 Lei

285,13 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 334,78 Lei
In stoc 5 bucăți, 14.5.2024 la dumneavoastră

339,30 Lei

407,44 Lei

285,13 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Detector de mișcare Homematic IP PIR cu senzor de luminozitate - exterior, antracit

Soluții inteligente pentru siguranța dumneavoastră

Homematic IP aduce un detector de mișcare PIR fără fir cu senzor de luminozitate. Acest produs este conceput pentru utilizare în exterior și face parte din sistemul de casă inteligentă Homematic IP.

Detecție fiabilă a mișcării și a luminozității

Detectorul de mișcare rezistent la intemperii, cu o durată de viață foarte lungă a bateriei de 6 ani, detectează în mod fiabil mișcarea și schimbările în luminozitatea ambientală pentru comutarea iluminatului de la distanță.

Utilizați

Dispozitivul poate fi utilizat atât în interior, cât și în exterior, ca senzor de alarmă de mișcare în sistemul de casă inteligentă Homematic IP sau pentru comutarea de la distanță a luminilor în funcție de luminozitatea ambientală și pentru interfațarea cu alte produse Homematic IP prin intermediul unei aplicații mobile gratuite.

Construcții

Cu un grad de protecție IP44 împotriva stropirii și o temperatură de funcționare între -20 °C și 55 °C, garantează o funcționare fiabilă chiar și în cele mai dure condiții.

Domeniul de detecție

Lentilele de înaltă performanță, cu o rază de detecție de până la 12 m și un unghi de detecție de 90°, detectează imediat mișcările din zona monitorizată. Designul rotativ de 360° al detectorului asigură o detectare precisă a zonei dorite. Senzorul de luminozitate încorporat asigură comutarea precisă a luminilor atât la întuneric, cât și la apus.

Funcții de alarmă

Detectorul de mișcare PIR este activat de îndată ce senzorul detectează mișcare în timpul protecției active. Sistemul efectuează imediat o operațiune preconfigurată și informează utilizatorul despre eveniment prin intermediul notificărilor push ale aplicației mobile Homematic IP de pe smartphone.

Senzor de luminozitate

Pragurile de luminozitate ale senzorului integrat și timpul de comutare pot fi reglate individual și continuu prin intermediul aplicației mobile.

Protecție în caz de sabotaj

Detectorul de mișcare PIR fără fir include un contact de manipulare care detectează în mod fiabil manipularea și declanșează o alarmă. Comunicarea între dispozitive asigură declanșarea alarmei chiar și în lipsa unei conexiuni la internet.

Putere

Cele 2 baterii de alimentare înlocuibile AA permit o funcționare cu întreținere redusă și asigură o durată de funcționare extrem de lungă, de până la 6 ani. Utilizatorul este informat de aplicația Homematic IP atunci când capacitatea bateriilor de alimentare se reduce la minimum.

Asamblare ușoară

Datorită dimensiunii sale compacte și funcționării pe baterii, detectorul oferă o instalare ușoară, fără a fi nevoie de cabluri. Detectorul de mișcare PIR include un suport pentru montare fixă pe perete, care poate fi fixat cu ajutorul materialului de montare furnizat (dibluri, șuruburi).

Gamă largă de aplicații

Ideală pentru o utilizare versatilă în case, birouri, întreprinderi, unități medicale etc.

Conținutul pachetului:

  • 1x detector de mișcare PIR cu senzor de luminozitate - exterior, antracit
  • 1x suport de perete
  • 2x baterii alcaline AA
  • material de asamblare
  • Instrucțiuni în limba cehă

Parametrii

Tip electronic

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1903 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.41% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.