Creative SXFI Air Gamer - căști

MARATONUL
- 10%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

Creative SXFI Air Gamer - căști
Creative SXFI Air Gamer - căști
Creative SXFI Air Gamer - căști
Creative SXFI Air Gamer - căști
Numărul comenzii
3686942
OEM
51EF0810AA005
Producator
Creative Labs
Puncte de loialitate: 37
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
In stoc 3 bucăți, livrare Miercuri

823,00 Lei

741,52 Lei

623,13 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 739,16 Lei
In stoc 3 bucăți, livrare Miercuri

741,52 Lei

823,00 Lei

623,13 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Creative SXFI Air Gamer - Cască de jocuri cu microfon

Jocul sună ca un adevărat câmp de luptă. Aceasta este ceea ce oferă căștile SXFI Air Gamer.

Tehnologia sunetului holografic

Tehnologia SXFI AIR GAMER pentru sunet holografic oferă o experiență asemănătoare celei cinematografice.

Conexiune flexibilă

Conectivitate prin cablu și wireless prin Bluetooth 5.0. Compatibilitate cu orice dispozitiv.

GamerChat

Răspundeți la apeluri și discutați cu colegii de echipă în mijlocul jocului. Chiar și pe platforme care nu oferă de obicei chat vocal.

Modul SXFI BATTLE

Ascultați mișcările și poziționarea adversarilor cu o precizie perfectă. Obțineți un avantaj clar.

Capacitate de încărcare de până la 11 ore

Căștile sunt dotate cu un microfon discret NanoBoom și un microfon CommanderMic cu tehnologie inPerson.

23 de premii "Best of CES"

Tehnologia Super X-Fi este recunoscută ca fiind tehnologia care vă va transforma experiența de ascultare.

Personalizați experiența audio

Tehnologia Super X-Fi adaptează experiența audio pe baza percepției tale asupra sunetului.

Căști hibride cu tehnologie de sunet holografic

SXFI AIR GAMER este o cască de jocuri extrem de puternică, cu microfon.

Opțiuni universale de conectare

USB și Bluetooth într-un singur dispozitiv. Acesta va satisface pe toată lumea - fie că participați la un turneu cu echipa dvs. sau vă uitați la emisiunea preferată.

O experiență de joc până la capăt

Performanță audio USB fără întârzieri și tehnologie Super X-Fi Headphone Holography pentru o combinație perfectă de efecte cinematografice și detalii acustice precise.

Odihnă fără fire

Căștile Super X-Fi funcționează și fără fir! Prin cea mai recentă versiune de Bluetooth 5.0.

Uită de lumea reală

V-ați gândit vreodată că ați putea să vă cufundați într-un joc și să uitați de lumea reală? Acum este posibil.

Străluciți pe câmpul de luptă

Nu mai trebuie să vă ascundeți de dușmani - acum știți exact unde se află după pașii lor sau după sunetul slab al reîncărcării armelor.

Modul SXFI BATTLE

Modul de sunet pentru căști Super X-Fi, care oferă cea mai bună proiecție și direcționalitate a sunetului pe care o puteți obține cu căștile.

Gamechat

Colaborarea face ca visul să devină realitate, nu-i așa? Dar ce se întâmplă dacă nu puteți comunica pentru că platforma de joc nu vă permite acest lucru?

Tehnologia microfonului Commandermic și a microfonului Inperson

CommanderMic oferă o claritate superioară, comparabilă cu cea a multor microfoane profesionale, datorită designului său acustic unic și a filtrului pop integrat.

Microfon NanoBoom

Căștile SXFI AIR GAMER dispun, de asemenea, de un microfon NanoBoom detașabil, care este special reglat pentru a reproduce în mod impresionant vocea naturală, fără a sta în cale.

Nu lăsa nimic să te oprească

Cablul proiectat și realizat cu grijă este fabricat din cupru armat cu Kevlar pentru a oferi suficientă rezistență și a nu fi prea voluminos.

Performanță sonoră puternică

Experimentați detalii bogate și vii, cu o claritate excepțională a sunetului, indiferent de genurile de jocuri și muzică.

Confort total

Căștile SXFI AIR GAMER sunt concepute pentru a oferi un confort superior.

Control tactil intuitiv

Pur și simplu glisați sau atingeți pentru a regla volumul, a schimba melodia sau a răspunde la un apel!

Inel RGB complet personalizabil

Cu 16 milioane de culori diferite din care puteți alege, căștile Creative SXFI AIR GAMER cu inel luminos personalizabil sunt ușor de combinat cu orice configurație de jocuri.

Parametrii

Tip căști
Interfață pentru căști
Caracteristicile căștilor
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.44% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.