Cooler Master Carcasă pentru PC CMP510 ARGB MIDI TOWER,
697,63 Lei
586,24 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Cooler Master CMP 510: Carcasa pentru PC-uri puternice
Cooler Master CMP 510 este o carcasă pentru PC-uri puternice.
Proiectare și construcție
Dulapul are o margine iluminată ARGB pe panoul frontal.
Construcția este realizată în mare parte din plasă.
Acest lucru asigură un potențial optim de performanță.
Opțiuni de răcire
Carcasa suportă răcire cu lichid.
Pot fi cazați până la 6 fani.
Capacitatea de trecere a plăcii grafice este de până la 350 mm.
Bandă ARGB
Panoul frontal are o margine luminoasă ARGB decupată.
Opțiuni de răcire versatile
Suport pentru până la șase ventilatoare.
Suport de radiator față, superior și spate.
Aspirație filtrată mare
Panoul frontal are o grilă de admisie mare, fără restricții.
Acest lucru asigură un flux de aer excelent în sistem.
Finisaj complet negru și capac pentru sursa de alimentare
Carcasa are un fundal complet negru și un capac PSU pentru a ascunde cablurile.
Capac de alimentare respirabil
Capacul PSU este ventilat în partea superioară a locației PSU.
Permite instalarea de unități răcite activ.
Este posibilă instalarea surselor de alimentare răcite pasiv.
Spațiu pentru upgrade
Suportă plăci grafice de până la 350 mm.
Suportă un răcitor CPU de până la 162 mm.
Mai multe locații pentru ventilator/radiator.
Specificații
Tipul de dulap: Midi Tower
Formatul plăcii de bază: Mini-ITX, Micro-ATX, ATX
Sursa de alimentare standard compatibilă: ATX
Instalarea sursei de alimentare: partea de jos
Lungimea maximă a sursei de alimentare: 160 mm
Înălțimea maximă de răcire a procesorului: 161 mm
Lungimea maximă a plăcii grafice GPU: 350 mm
Panoul I/O: USB 3.1 Gen1 Type-A x1, USB 2.0 Type-A x1, Mini Jack x1, driver ARGB
Tip de panou lateral: Sticlă călită
Tipul panoului frontal: Plasă
Numărul de ventilatoare instalate: 3
Ventilatoare instalate: 3x 120 mm ARGB frontal
Numărul maxim de ventilatoare: 6
Suport pentru instalarea ventilatoarelor - partea superioară: 2x 140 mm, 2x 120 mm
Suport pentru instalarea ventilatoarelor - partea frontală: 3x 120 mm, 2x 140 mm
Suport pentru instalarea ventilatorului - partea din spate: 1x 120 mm
Suport pentru răcire cu lichid: Da
Suport pentru instalația de răcire cu lichid - partea superioară: 240 mm, 140 mm, 120 mm
Suport pentru instalarea răcirii cu lichid - față: 280 mm, 240 mm, 140 mm, 120 mm
Suport pentru instalarea răcirii cu lichid - spate: 120 mm
Lumina de fundal: da, culoarea luminii de fundal: ARGB, părți ale luminii de fundal: ventilator
Număr de sloturi de expansiune: 7
Numărul de compartimente pentru unități de 2,5" (SSD/HDD): 2
Numărul de locașuri pentru unități de 3,5" (SSD/HDD): 2
Numărul de sloturi pentru unități hibride (SSD/HDD): 2
Capac de alimentare: da
Sursă de alimentare furnizată: da
Protecție: filtre de praf
Material: plastic, sticlă călită, oțel
Culoare: negru
Lungime: 445 mm, lățime: 204 mm, înălțime: 463 mm
Accesorii furnizate: kit de montare, manual de utilizare
Greutate: 1,77 kg
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.