Comutator Aruba 6000 24G 4SFP R8N88A RENEW
2 901,36 Lei
2 699,76 Lei
2 268,71 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Comutator Aruba 6000 24G 4SFP R8N88A RENEW
Model |
Comutator Aruba 6000 24G 4SFP (R8N88A) |
Descriere |
24x porturi 10/100/1000BASE-T Porturi 4x porturi SFP 1G 1x port de consolă USB-C 1x port gazdă USB tip A |
Surse de alimentare |
Sursa de alimentare fixă |
Ventilator |
Ventilatoare fixe |
Dimensiuni |
(H) 4,39 cm (L) 44,2 cm (P) 20,12 cm (1,73" x 17,4" x 7,92") |
Configurație Greutate |
2,62 kg (5,78 lbs) |
CPU |
Dual Core ARM Cortex A9 @ 1016 Mhz |
Memorie și Flash |
4 GB DDR3 16 GB eMMC |
Buffer de pachete |
12.38MB (4.5MB Intrare/7.875MB Ieșire) |
Model Capacitatea de comutare |
56 Gbps |
Modelul Capacitatea de producție |
41,6 Mpps |
Latență medie (pachete LIFO-64 de octeți) |
1 Gbps: 1,5 µSec |
Interfețe virtuale comutate (stivă dublă) |
16 |
Tabel gazdă IPv4 (ARP) |
1,024 |
Tabel gazdă IPv6 (ND) |
512 |
Rute unicast IPv4 |
512 |
Rute unicast IPv6 |
512 |
Capacitatea tabelei MAC |
8,192 |
Grupuri IGMP |
512 |
Grupuri MLD |
512 |
Intrări ACL IPv4/IPv6/MAC (intrare) |
256 / 128 / 256 |
Mediu |
|
Temperatura de funcționare |
32°F până la 113°F (0°C până la 45°C) până la 1,5 km (5000 ft) Reducere cu -1°C pentru fiecare 305 m (1000 ft) de la 1,5 km (5000 ft) până la 3,0 km (10000 ft). |
Umiditate relativă de funcționare |
15% până la 95% la 40°C (104°F) fără condensare |
Neexploatare |
-40°F până la 158°F (-40°C până la 70°C) până la 4,6 km (15000 ft) |
Umiditate relativă de depozitare nefuncțională |
15% până la 90% la 65°C (149°F) fără condensare |
Altitudinea maximă de operare |
10000 picioare (3 km) Max. |
Altitudinea maximă de nefuncționare |
15000 picioare (4,6 km) Max. |
Acustic |
Puterea acustică, LWAd = 3,9 Bel Presiunea acustică, LpAm (trecător) = 20,9 dB |
Fluxul de aer primar |
De la o parte la alta |
Comutator Aruba 6000 24G 4SFP (R8N88A) |
|
Caracteristici electrice |
|
Frecvență |
50 / 60 Hz |
Tensiune AC |
100-127 VAC / 200-240 VAC |
Curent |
0,6 A / 0,4 A |
Consumul de energie (230 VAC) |
Inactiv: 15,4 W Putere maximă (fără PoE): 33 W |
Siguranță |
UL 60950-1; IEC 60950-1; EN 60950-1; CAN/ CSA-C22.2 nr. 60950-1; EN 60825-1 UL 62368-1 Ed. 2; IEC 62368-1 Ed. 2; EN 62368- 1:2014 |
Emisii |
VCCI-CISPR 32, clasa A; CNS 13438; ICES-003 Ediția 6 Clasa A; FCC CFR 47 Partea 15, clasa A; EN 55032:2015 AC:2016 / CISPR-32, clasa A |
Lasere |
EN 60825-1:2007 / IEC 60825- 1:2007 Clasa 1 Produse cu laser de clasa 1 / Laser Klasse 1 (aplicabil numai pentru accesorii - transmițătoare optice) |
Imunitate |
|
Generic |
CISPR 24 / CISPR 35 |
RO |
EN 55024:2010 / EN 55035:2017 |
ESD |
IEC 61000-4-2 |
Radiație |
IEC 61000-4-3 |
EFT/Burst |
IEC 61000-4-4-4 |
Supratensiune |
IEC 61000-4-5 |
Conducea |
IEC 61000-4-6 |
Câmpul magnetic de frecvență de putere |
IEC 61000-4-8 |
Căderi și întreruperi de tensiune |
IEC 61000-4-11 |
Armonice |
EN 61000-3-2, IEC 61000-3-2, IEC 61000-3-2 |
Flicker |
EN 61000-3-3-3, IEC 61000-3-3-3 |
Montare și carcasă |
Se montează într-un rack telco standard EIA de 19 inch sau într-un dulap de echipamente (kit de montare în rack disponibil); montare pe suprafață orizontală; montare pe perete |
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.