Comutator Aruba 2530-24 HP RENEW J9782AR

- 24%

Foto ilustrativa

Comutator Aruba 2530-24 HP RENEW J9782AR
Numărul comenzii
3460159
OEM
J9782AR
Producator
HP Enterprise
Puncte de loialitate: 38
0 evaluări
In stoc 3 bucăți, 20.5.2024 la dumneavoastră

1 002,63 Lei

763,25 Lei

641,39 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 762,86 Lei
In stoc 3 bucăți, 20.5.2024 la dumneavoastră

763,25 Lei

1 002,63 Lei

641,39 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Obr. Klíčové vlastnosti 438793a

Caracteristici cheie

Seria de switch-uri Aruba eficiente din punct de vedere al costurilor, fiabile și sigure
Management flexibil prin Aruba AirWave, Aruba AirWave, Aruba
Central și Aruba ClearPass Policy Manager.
Implementare de dimensiuni potrivite, cu posibilitatea de a alege între 8, 24 și 48 de dispozitive
Porturi Gigabit și Fast Ethernet
Până la 370W PoE pentru putere IoT
Suport REST API
Implementare ușoară cu Zero Touch Provisioning

Obr. Podpora kabelového a bezdrátového připojení 438793b

Suport cu fir și fără fir

Configurarea automată a comutatorului configurează automat comutatorul
pentru diverse setări, cum ar fi VLAN, CoS, puterea maximă PoE,
și prioritatea PoE atunci când este detectat un punct de acces Aruba.
Rolul de utilizator local definește un set de politici bazate pe comutatorul din
domenii precum securitatea, autentificarea și QoS. Utilizator
Rolurile pot fi atribuite unui grup de utilizatori sau dispozitive utilizând
configurația locală a comutatorului (numai versiunea YA)

Calitatea serviciului (QoS)

prioritizarea traficului (IEEE 802.1p) pentru funcționarea în timp real.
Sprijin pentru opt niveluri de priorități care corespund
două sau patru linii.
Configurare simplificată a calității serviciului (QoS)
Prioritizarea traficului pe baza portului, specificând portul și
niveluri de prioritate.
Prioritizați traficul pe baza VLAN-urilor prin specificarea unui VLAN.
și nivelurile de prioritate.
Class of Service (CoS) stabilește marcajul de prioritate IEEE 802.1p
pe baza adresei IP, a tipului de serviciu IP (ToS), a nivelului 3
protocol, numere de porturi TCP/UDP...

Configurare și gestionare simplificate

Platforma de gestionare a cloud-ului Aruba Central oferă
o modalitate simplă, sigură și rentabilă de gestionare a comutatoarelor.
Îndeplinește cerințele RFC 7030 pentru înregistrarea cheilor de criptare.
Zero-Touch-Provisioning (ZTP) simplifică instalarea dispozitivului.
infrastructura de comutare utilizând un proces bazat pe DHCP
cu tehnologie AirWave.
Gestionare flexibilă - suportă atât gestionarea centrală bazată pe cloud.
și AirWave la fața locului, fără a fi nevoie să se rupă și să se înlocuiască
infrastructura de comutare

Specificații tehnice

Porturi: (24) porturi RJ-45 10/100 cu autosensing; (2) porturi 10/100/1000 cu autosensing; (2) porturi Gigabit Ethernet SFP fixe;
Memorie și procesor: ARM9E @ 800 MHz ;128 MB flash
Dimensiunea bufferului de pachete: 1,5 MB alocat dinamic; 256 MB DDR3 DIMM
Latență: 100 Mb Latență: < 1,7 µs; 1000 Mb Latență: < 1,1 µs
Debit: până la 9,5 Mp/s
Putere de comutare: 12,8 Gb/s
Capacitate de stivuire: 16 switch-uri
Funcții de management: Aruba Central și Aruba AirWave Network; Management; IMC-Intelligent Management Center; Command Line Interface; Web Browser; Meniu de configurare; management în afara benzii (interfață serială RS-232C sau Micro USB); IEEE 802.3 Ethernet MIB; Repeater MIB; Ethernet interface MIB;
Tensiune de intrare: 100 - 127 / 200 - 240 VAC
Interval de umiditate de funcționare: 15 până la 95% la 40°C (fără condensare)
Consum de energie: 14,7 W (maxim)
Disiparea căldurii: 50 BTU/h (52,75 kJ/h)
Dimensiuni minime: 44,2 x 24,64 x 4,45 cm
Greutate: 2,59 kg

Parametrii

Număr maxim de porturi
Execuţie
Management
Numărul de porturi LAN
Funcţie
Comutați funcțiile
Rata baud LAN (Mbps)
Numărul de porturi PoE Out
Numărul de porturi Combo
Numărul de porturi QSFP +
Numărul de porturi SFP28
Numărul de porturi SFP
Numărul de porturi SFP +
Standarde PoE acceptate
Ventilator
Bugetul PoE (W)
Numărul de porturi QSFP28

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
TRANSPORT GRATUIT deja de la 249 Lei
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 53000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.41% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.