Chasing Dory - dronă subacvatică

Foto ilustrativa

Chasing Dory - dronă subacvatică
Chasing Dory - dronă subacvatică
Chasing Dory - dronă subacvatică
Chasing Dory - dronă subacvatică
Chasing Dory - dronă subacvatică
Chasing Dory - dronă subacvatică
Chasing Dory - dronă subacvatică
Chasing Dory - dronă subacvatică
Chasing Dory - dronă subacvatică
Numărul comenzii
31069072
OEM
CHASING DORY
Producator
Chasing Innovation
Puncte de loialitate: 197
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Drona subacvatică Chasing Dory vă invită la o aventură subacvatică

Te-ai întrebat vreodată ce arată mai adânc sub suprafață, unde nu îndrăznești să te scufunzi? Acum poți afla cu noua dronă subacvatică Dory, compactă și ușor de utilizat de la Chasing-Innovation!
Faceți cunoștință cu Chasing Dory - un frate nou, mai mic și mai portabil al dronei subacvatice de mare succes Gladius Mini, care a fost concepută pentru distracție și muncă. Este echipat cu o cameră care înregistrează videoclipuri la înaltă definiție (1080p), optică de înaltă luminozitate, iluminare LED încorporată și are o adâncime de imersie de până la 15 metri. Acesta este dispozitivul potrivit pentru toți cei care nu au licență de scufundări, dar doresc totuși să experimenteze și să documenteze lumea subacvatică. Chasing Dory este, de asemenea, ideal pentru cluburile de ambarcațiuni și proprietarii de bărci care au nevoie să inspecteze ușor și ieftin porturile, docurile și corpurile.
Controlul smartphone-ului
Chasing Dory cântărește doar 1,3 kg și este foarte ușor de utilizat. Dron este controlat de o aplicație intuitivă pentru smartphone care afișează streaming video direct de pe cameră, permițându-vă să „vedeți” în timp real ceea ce vede Dory. Semnalele video și de control sunt transmise wireless prin WiFi între smartphone și o geamandură de semnal plutitoare, care comunică cu drona printr-un cablu lung (15 m) și durabil. Geamandura stochează fișiere video și fotografii de la dronă și este echipată cu un GPS încorporat care înregistrează poziția dronei. Dacă drona dispare din vedere, geamandura poate trimite o alarmă.
Mișcările dronei în apă sunt controlate de cinci elice. Două sunt utilizate pentru direcția înainte/înapoi și lateral. Celelalte trei reglează adâncimea și unghiul scufundării. Dispunerea elicelor și funcțiile speciale din aplicație vă permit să blocați drona la un unghi de +/- 45 de grade. Acest lucru permite camerei să îndrepte în jos, spre partea de jos sau în sus, către cocă, chiar dacă drona se mișcă orizontal. Drona este, de asemenea, echipată cu un blocare pentru adâncime, datorită căruia puteți seta adâncimea dorită la care ar trebui să plutească.
Aplicația specială Chasing Dory este disponibilă atât pentru sistemele iOS, cât și pentru Android. Caracteristicile includ 19 filtre pentru diferite efecte de imagine și capacitatea de a împărtăși experiențe pe rețelele sociale.
Drona vine cu o husă de protecție practică. Un rucsac confortabil, la comandă pentru transport și depozitare este disponibil și ca accesoriu.

Prezentare generală a principalelor caracteristici

• Dronă subacvatică ușor de utilizat, cu o adâncime de scufundare de până la 15 metri
• Control wireless prin aplicație mobilă
• O cameră care înregistrează videoclipuri Full HD (1080p) și este echipată cu un obiectiv de înaltă luminozitate f / 1.6
• Două faruri LED situate în față, câte unul pe fiecare parte a camerei
• Geamandură de semnal plutitoare cu conexiune WiFi și GPS
• Blocare adâncime și unghi (+/- 45 de grade) pentru rotație în sus sau în jos
• Durată de viață a bateriei - 1 oră de funcționare (timp de încărcare aprox. 2 ore)
• Greutate doar 1,3 kg

Conținutul pachetului

Dronă subacvatică urmărind pe Dory
Geamandă WiFi cu capacitate de stocare de 8 GB pentru videoclipuri și fotografii
Cablu de semnal (15 m)
Încărcător
Carcasă protectoare

Parametrii

Produs
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1909 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.43% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.