Căști fără fir Jabra Evolve 75 SE, stereo, MS, inclusiv suport de încărcare

- 33%

Foto ilustrativa

Căști fără fir Jabra Evolve 75 SE, stereo, MS, inclusiv suport de încărcare
Căști fără fir Jabra Evolve 75 SE, stereo, MS, inclusiv suport de încărcare
Căști fără fir Jabra Evolve 75 SE, stereo, MS, inclusiv suport de încărcare
Căști fără fir Jabra Evolve 75 SE, stereo, MS, inclusiv suport de încărcare
Căști fără fir Jabra Evolve 75 SE, stereo, MS, inclusiv suport de încărcare
Căști fără fir Jabra Evolve 75 SE, stereo, MS, inclusiv suport de încărcare
Căști fără fir Jabra Evolve 75 SE, stereo, MS, inclusiv suport de încărcare
Căști fără fir Jabra Evolve 75 SE, stereo, MS, inclusiv suport de încărcare
Numărul comenzii
3304402
OEM
7599-842-199
Producator
JABRA
Puncte de loialitate: 354
0 evaluări
In stoc 1 bucăți, livrare Joi

1 759,28 Lei

1 181,28 Lei

992,67 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 1 062,72 Lei
In stoc 1 bucăți, livrare Joi

1 181,28 Lei

1 759,28 Lei

992,67 Lei fără TVA

Descriere și parametri

Căști fără fir Jabra Evolve 75 SE

Căști profesionale fără fir pentru mai multă libertate în birourile deschise.

Experiență audio premium

HD Voice și difuzoarele premium oferă apeluri și muzică foarte clare.

Anulare activă a zgomotului

Elimină zgomotele de joasă frecvență, cum ar fi zumzetul aerului condiționat.

Indicator de apel încorporat

Acționează ca un avertisment "Nu deranjați", reducând distragerile și crescând productivitatea.

Conectivitate Bluetooth dublă

Două dispozitive pot fi conectate simultan pentru apeluri și muzică.

Confort pentru toată ziua de utilizare

Design intuitiv cu căști din piele artificială pentru un confort superior.

Specificații tehnice

  • Lățimea de bandă a căștilor: bandă largă
  • Lățimea de bandă a difuzorului în modul muzică: HiFi
  • Lățimea de bandă a difuzorului în modul de comunicare: 150 Hz până la 6,8 kHz
  • Dimensiunea difuzorului: 40 mm
  • Lățimea de bandă a microfonului: Bandă largă
  • Tip de microfon: Braț de lungime medie cu microfon unidirecțional ECM cu anulare a zgomotului
  • Gama de frecvență a microfonului: 100 Hz până la 10 kHz
  • Controlul sunetului: Creșteți/diminuați volumul difuzorului de pe cască
  • Anulare pasivă a zgomotului: Da
  • Anulare activă a zgomotului: Da - 4 microfoane hibride care oferă 17 dB (anulare a zgomotului în mediul de birou)
  • Funcția de ascultare: Nu ratați anunțurile importante sau întrebările colegilor dumneavoastră. Prin apăsarea căștii din stânga, puteți asculta mediul exterior fără a fi nevoie să scoateți căștile.
  • Indicator de apel încorporat (busylight): luminile roșii de pe ambele căști se aprind automat atunci când sunteți în timpul unui apel sau pot fi pornite manual pentru a indica faptul că sunteți ocupat.
  • Certificări: Microsoft Teams, Zoom, Avaya, Cisco și multe altele

Ușor de utilizat

Controlul sunetului: Creșteți/diminuați volumul difuzorului de pe cască

Baterii

  • Timp de apel: până la 18 ore
  • Timp de așteptare: până la 15 zile
  • Baterie inclusă: da
  • Timp de încărcare: max. 120 de minute

Opțiuni de conectare

  • Conexiune: Bluetooth sau USB. Conectivitatea dublă este disponibilă pentru a conecta simultan două dispozitive Bluetooth
  • Bluetooth: Da. Clasa 1 (până la 30 de metri) și Bluetooth 4.2.
  • Raza de acțiune funcțională: până la 30 m
  • Profiluri Bluetooth acceptate: A2DP (v1.2), profilul "Mâini libere" (v1.6), profilul pentru căști (v1.2), AGHFP (v1.6)
  • Tehnologie wireless Bluetooth: Bluetooth 4.2
  • Securitate: împerechere, autentificare și criptare (standard Bluetooth)
  • Dispozitive împerecheate: până la 8 dispozitive împerecheate, 2 conexiuni Bluetooth active în modul standby

Informații generale

  • Dimensiunile pachetului (L x l x a): L 21,4 x l 18,8 x a 6,1 cm.
  • Greutate: 177 g
  • Conținutul pachetului: Ghid de pornire rapidă, căști Evolve 75, adaptor USB Jabra Link 380, suport de încărcare*, husă de protecție pentru călătorie, cablu USB (pentru utilizare în timpul încărcării)

Parametrii

Tipul dispozitivului

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 51000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.