Card SDXC TRANSCEND 512GB 300S, UHS-I U3 V30 (R: 95 / W: 45 MB / s)
211,97 Lei
198,96 Lei
167,19 Lei fără TVA
Descriere și parametri
SDXC / SDHC 300S
Cardurile de memorie SDXC / SDHC 300S de la Transcend oferă performanța și capacitatea necesare pentru a valorifica întreaga putere a camerei sau camerei video digitale compatibile UHS-I. Pe lângă viteze de transfer incredibile, cardurile îndeplinesc standardele UHS Video Speed Class 30 (V30), permițând o captură video 4K lină și neîntreruptă.
Conformitatea V30 se aplică doar cardurilor cu capacitate de 64 GB-512 GB.
Înregistrați-vă viața de zi cu zi
Lăsați acest moment să rămână selectând cardul de memorie potrivit pentru camera dvs. Dispunând de capacități mari și performanțe excelente, cardurile de memorie SDXC / SDHC 300S de la Transcend sunt excelente pentru a înregistra felii din viața de zi cu zi.
Afișați capacitățile de transfer
Cardurile de memorie SDXC / SDHC 300S de la Transcend îndeplinesc atât standardele UHS Speed Class 3 (U3) cât și UHS Video Speed Class 30 (V30) pentru înregistrări video 4K Ultra HD, cu viteze de citire/scriere de până la 95 MB/s și, respectiv, 45 MB/s.
Conformitatea U3 și V30 se aplică doar cardurilor cu capacitate de 64 GB-512 GB.
Păstrați câte doriți
Cu o capacitate de stocare de până la 512 GB, cardurile de memorie SDXC / SDHC 300S de la Transcend permit înregistrarea a mii de fotografii și ore de videoclipuri Full HD, ceea ce înseamnă că puteți rămâne concentrat pe surprinderea momentelor fantastice fără să vă faceți griji că rămâneți fără spațiu de stocare.
Construit pentru extreme
Pentru a oferi cele mai bune performanțe și stabilitate, cardurile de memorie SD de la Transcend sunt testate pentru a rezista la condiții extreme.
- Rezistent la apă: îndeplinește standardele JIS IPX7 care poate rezista la scufundarea în 1 metru de apă timp de până la 30 de minute.
- Rezistent la temperatură: funcționează la temperaturi extreme de la -25 ° C până la 85 ° C.
- Dovada statica: indeplineste standardele EMC IEC61000-4-2 si rezista la electricitatea statica.
- Dovada la raze X: respectă standardul ISO7816-1 și sunt imune la razele X din aeroport.
- Rezistenta la socuri: asigura o rezistenta excelenta la socuri, vibratii, indoire si rasucire.
Software-ul RecoverRx
Transcend oferă software exclusiv ReveRx, un utilitar gratuit de recuperare a datelor care vă permite să căutați în adâncimea unui dispozitiv de stocare urme ale fișierelor șterse, inclusiv fotografii digitale, documente, muzică și videoclipuri.
Specificații
Aspect |
|
Dimensiuni (max.) | 32 mm x 24 mm x 2,1 mm (1,26 "x 0,94" x 0,08") |
---|---|
Greutate (max.) | 2 g (0,07 oz) |
Depozitare |
|
Capacitate |
|
Mediul de operare |
|
Temperatura de Operare | -25 ° C (-13 ° F) ~ 85 ° C (185 ° F) |
Tensiune de operare |
|
Performanţă |
|
Clasa de viteză |
|
Viteza de citire (max.) | 95 MB/s |
Viteza de scriere (max.) | 45 MB/s |
Cicluri de inserare/demontare | 10.000 |
Notă |
|
garanție |
|
Certificat |
|
garanție |
|
Compatibilitate |
|
Dispozitiv acceptat |
|
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.