Card Samsung SDXC 256GB PRO PLUS

MARATONUL
- 1%
REDUCERILOR

Foto ilustrativa

Card Samsung SDXC 256GB PRO PLUS
Card Samsung SDXC 256GB PRO PLUS
Card Samsung SDXC 256GB PRO PLUS
Card Samsung SDXC 256GB PRO PLUS
Numărul comenzii
3499198
OEM
MB-SD256KB/WW
Producator
Samsung
Puncte de loialitate: 8
0 evaluări
MARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILORMARATONUL REDUCERILOR
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Card Samsung SDXC 256GB PRO PLUS

Construit pentru profesioniști

Samsung PRO Plus este un card SD născut pentru viteză. Acesta oferă performanțe uimitoare de mare capacitate pe care fotografii și profesioniștii din domeniul digital le vor aprecia. Este alegerea perfectă pentru toate dispozitivele dvs. de lucru, cu încredere în memoria flash de top din industrie.

Deschideți poarta către o viteză de clasă mondială

Vitezele uimitoare de citire și scriere secvențială de 160 MB/s și 120 MB/s susțin fotografierea dinamică în rafală și filmarea fluidă a videoclipurilor 4K. Conținutul dvs. profesional va capta atenția publicului dvs.

Spațiu pentru orice

Păstrează-ți amintirile. Alegeți dintre dimensiunile de 512 GB, 256 GB, 128 GB, 64 GB și 32 GB pentru a vă satisface cerințele de stocare. Cu o gamă atât de largă de opțiuni, aveți posibilitatea de a obține carduri SD care să vă satisfacă toate nevoile.

Mai multe fiabile

Cardul de memorie SD PRO Plus oferă durabilitate premium. Cu șapte niveluri de protecție, cardul poate supraviețui în condiții dificile și la niveluri ridicate de utilizare - acasă, în aer liber sau pe drum. O garanție limitată de zece ani vă oferă o liniște cu adevărat durabilă.

Specificații tehnice

  • Tip produs: Card de memorie SDXC
  • Linia de produse: PRO PLUS
  • Aplicație: DSLR, Mirrorless, cameră digitală compactă, Camcoder, laptop, etc.
  • Capacitate: 256GB, (1GB = 1 miliard de octeți conform IDEMA)
  • Interfață: UHS-I
  • Dimensiuni (L × H × P): 32 × 24 × 2,1 (mm)
  • Greutate: Aprox. 1,75 g
  • Viteză: Citire: până la 160 MB/s Scriere: până la 120 MB/s
  • Clasa de viteză: U3, V30
  • Tensiunea de funcționare: 2,7 ~ 3,6 V
  • Temperatura de depozitare: -40°C până la 85°C
  • Temperatura de funcționare: -25°C până la 85°C
  • Rezistență: 10 000 de cicluri de conectare
  • Certificare: Clasa de siguranță: CE (UKCA)/FCC/VCCI/RCM
  • Garanție: limitată la 10 ani

Parametrii

Vrsta robe
Tehnologia cardului de memorie
Capacitate (în GB)
Adaptor
UHS
Clasa video
Producător
Viteza de citire min. (MB/s)
Viteza de scriere min. (MB/s)

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1916 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 51000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.45% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.