Carcasă Cooler Master Cosmos C700P Black Edition, E-ATX, Full Tower, fără sursă de alimentare, negru
1 874,02 Lei
1 785,04 Lei
1 500,03 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Cooler Master caz Cosmos C700P Black Edition
Număr de model: MCC-C700P-KG5N-S00
Serie:COSMOS
Dimensiune: turn complet
Culoare: negru
Materiale: Oțel, sticlă temperată curbată
Proiectare și construcție
Îmbunătățirile față de modelul original includ un capac PSU, suporturi plate pentru radiator, panouri cu plasă fină, sistem de acoperire a cablurilor și un panou posterior suplimentar - toate în negru mat.
Un panou lateral din sticlă temperată ușor colorată, cu două margini curbate, oferă o vedere largă a ansamblului sistemului.
Sistem metalic modernizat
Carcasa PSU este modulară, cu două secțiuni independente, în timp ce sistemul de carcase pentru cabluri conține 3 secțiuni separate, fiecare dintre acestea având posibilitatea de a monta o pompă de stocare sau de răcire cu lichid.
Suporturi plate pentru radiator
Acestea oferă o întreținere, instalare și îndepărtare mai ușoară a răcirii cu lichid, cu mai mult spațiu pentru configurații push-pull.
Panou posterior alternativ
Suportă layout-uri exotice cu plăci de bază sau plăci grafice orientate vertical. Permite trecerea cablurilor externe.
Dispunere extrem de versatilă
Designul unic al ramei suportă configurații convenționale, de coș, inversate sau complet personalizate. Tava pentru placa de bază este, de asemenea, detașabilă pentru instalare în afara carcasei.
Sistem de cablu extins
Cele trei carcase incluse pot fi plasate fie pe M. Port, fie pe placa centrală, cu posibilitatea de a atașa un spațiu de stocare SSD sau o tavă.
Conectivitate bogată
Panoul avansat de I/O dispune de o interfață USB 3.1 (Gen 2) Type-C, patru interfețe USB 3.0 suplimentare, un buton de control al vitezei ventilatorului și un buton de control RGB.
Specificații tehnice
- Suport pentru plăci de bază E-ATX, ATX, Micro ATX, Mini ITX
- Sloturi de expansiune: 8
- 5.25" golfuri pentru unități: 1
- Locuri pentru unități de 2,5"/3,5": 4 (combinate)
- Locuri pentru unități de 2,5": 4
- Panou I/O: 4x USB 3.0, 1x USB 3.1 Gen 2 Type-C, 1x jack audio de 3,5 mm, 1x jack de microfon de 3,5 mm, butoane pentru viteza ventilatorului și RGB
- Ventilatoare preinstalate - față: 2x 140mm, 1200RPM
- Ventilatoare preinstalate - spate: 1x 140mm, 1200RPM
- Suport radiator - față: 120 mm, 140 mm, 240 mm, 280 mm, 360 mm, 420 mm (necesită îndepărtarea cuștii ODD)
- Suport răcitor - partea superioară: 120 mm, 140 mm, 240 mm, 280 mm, 360 mm, 420 mm (scoateți ODD, grosimea maximă a spațiului liber 70 mm)
- Suport radiator - spate: 120 mm, 140 mm
- Suport radiator - partea inferioară: 120 mm, 140 mm, 240 mm
- Spațiu liber - răcitor CPU: 198 mm
- Distanța - GFX: 320 mm (cu cușcă HDD de 3,5"), 490 mm (fără cușcă HDD de 3,5")
- Suport sursă de alimentare: montare inferioară, ATX PS2
- Filtre de praf: partea superioară, partea frontală, partea inferioară
- Suport pentru iluminare: 1x conexiune RGB, placă de control RGB
- Cod EAN: 4719512085028
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.