Canon Speedlite EL-100
1 352,90 Lei
776,93 Lei
652,88 Lei fără TVA
Descriere și parametri
Canon Speedlite EL-100
EAN: 4549292125450
Descriere
Vă prezentăm Canon Speedlite EL-100, un cap de bliț pivotant pentru o utilizare versatilă și creativă a luminii.
Creați fotografii cu aspect uimitor
Speedlite EL-100 vă permite să obțineți un aspect natural prin reflectarea blițului pe pereți și tavan.
Este posibilă și utilizarea blițului de la distanță Speedlite EL-100 în afara camerei.
Modul automat se ocupă de toate detaliile tehnice.
Efectuarea de fotografii cu bliț
Atunci când fotografiați cu Speedlite EL-100, puteți adăuga cu ușurință lumină în interior sau în exterior.
Este mai puternic decât blițul încorporat și dispune de un selector de mod simplu pentru o configurare ușoară și o utilizare ulterioară.
Cu ajutorul funcției de ricoșeu orizontal și vertical al blițului, veți obține rezultate mai luminoase, dar mai măgulitoare și mai creative.
Mai multă creativitate
Speedlite EL-100 are un bliț stroboscopic pentru a îngheța imaginea în timpul fotografierii secvențiale rapide și un al doilea mod de sincronizare a lamei obturatorului pentru a accentua senzația de viteză.
Compact și puternic
Speedlite EL-100 este alimentat cu baterii AA și cântărește doar 190 g, fiind suficient de compact și ușor pentru a fi luat la întâlnirile de familie și la evenimente și pentru a obține rezultate excelente.
Datorită unui număr de ghidare de 26 și a unui cap de zoom manual, acesta poate fi reglat pentru a obține o dispersie optimă a luminii.
Lucru creativ la lumină fără cabluri
Folosiți Speedlite EL-100 ca emițător optic fără fir pentru a activa de la distanță blițurile în diverse locații sau utilizați-l independent ca receptor optic controlat de camerele EOS compatibile.
Accesorii opționale
- 2× baterii AA
- Cablu pentru conectarea în exteriorul camerei sanda de accesorii pentru OC-E3
Specificații tehnice
- Număr direcțional: 26
- Unghiul de bliț al capului de bliț (°): 180
- Sincronizare flash de mare viteză: DA
- Alimentare flash: AA
- Funcția master: nu
- Cap de bliț înclinabil: DA
- Cap de bliț pivotant: DA
- Flash Zoom: DA
- Conexiune TTL: DA
- Designul produsului: negru
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.