Laser multifuncțional BROTHER DCP-1622WE A4, scanare A4, 20 ppm, 16 MB, 600 x 600 copie, GDI, USB, WiFi
Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.
Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.
Descriere și parametri
În general
Tip imprimantă: monocrom Funcție: imprimare, copiere, scanare Afișaj: LCD Dimensiune afișaj: 16 caractere x 2 linii Clasificare laser: Produs laser clasa 1 (IEC60825 - 1: 2007) Dimensiune maximă hârtie: A4 Memorie: 32 MB Tehnologie: laserOpțiuni de conectare
Conexiune: wireless prin Wi-Fi Interfață locală: Hi-Speed USB 2.0 Interfață wireless Wi-Fi: IEEE 802.11b / g / nConectivitate mobilă
Suportat: iPrint & ScanCopierea
Rezoluție: Până la 600 x 600 dpiDimensiunea si greutatea
Dimensiuni pachet: 481 (l) x 436 (d) x 406 (h) mm Dimensiuni echipament: 385 (l) x 340 (d) x 255 (h) mm 7,2 kgMediu inconjurator
Etichetă ecologică Energy Star: da Putere acustică: 6,6 BA mod activ, 4,7 BA mod standby Presiunea sonoră: 52 dBA modul activ, 32 dBA modul standby Consum obișnuit de energie electrică: 0,7 kWh / săptămânăIn pachet
Conținut: cablu de alimentare, ghid de siguranță a produsului, software, consumabile, ghid de utilizare, card de garanție, ghid de instalare rapidăTipuri media
Tipuri și dimensiuni: Hârtie simplă și reciclată, A4, Letter, Legal, Folio, A5, A5 (margine lungă), B5, Executive Greutăți: între 65 - 105 g/m2A coase
Rețea wireless Wi-Fi: IEEE 802.11b / g / n (Mod Infrastructură / Mod Ad-hoc) Securitate wireless: WEP 64/128, WPA-PSK (TKIP / AES), WPA2-PSK (AES), SMTP-AUTH Wireless suport: daSisteme de operare și programe
Sistem de operare acceptat: Windows 8 (versiunea de 32 și 64 de biți), Windows 7 (versiunea de 32 și 64 de biți), Windows Vista (versiunea de 32 și 64 de biți), Windows XP Professional (versiunea de 32 și 64 de biți), versiunea de Windows XP Home, Windows Server 2012R2, Windows Server 2012, Windows Server 2008R2, Windows Server 2008 (versiuni pe 32 și 64 de biți), Windows Server 2003 (versiuni pe 32 și 64 de biți). Windows Server acceptă numai imprimarea în rețea. OS X 10.7.5, 10.8.x, 10.9.x. Linux CUPS, LPD / LPRng (mediu x86 / x64)Manipularea hârtiei
Intrare hârtie: tavă de hârtie pentru 150 de coli Ieșire hârtie: 50 de coli cu fața în josImprimare
Viteza de imprimare A4: 20 Rezoluție: Până la HQ1200 (2400 x 600 dpi) Emulare: GDI Timp prima imprimare: Rezoluție scanare: Până la 600 x 1200 dpi (sticlă), până la 19.200 x 19.200 dpi (interpolat) Tip scaner: CISalte functii
Suportat: iPrint & ScanConsumabile si accesorii
Consumabile: Toner de pornire - 1.500 de pagini *, Toner standard (TN-1090) 1.500 de pagini * Cilindru (DR-1090) - 10.000 de pagini A4 * Aprox. Randamentul cartușului este declarat în conformitate cu ISO / IEC 19752Garanție
Garanție: 3 ani de la înregistrarea gratuităParametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.