Brother HL-B2080DW (34 ppm, PCL, USB, duplex, LAN, WiFi)

Foto ilustrativa

Brother HL-B2080DW (34 ppm, PCL, USB, duplex, LAN, WiFi)
Numărul comenzii
AG641375
OEM
HLB2080DWYJ1
Producator
Brother
Puncte de loialitate: 55
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Gama Brother TonerBenefit oferă tonere originale la un preț redus. Obțineți cea mai bună calitate a imprimării, cu costuri de proprietate reduse și o garanție de 3 ani. Dezvoltat cu gândul la fiabilitate, modelul HL-B2080DW este conceput pentru acasă și pentru birourile mici și aglomerate. Acest dispozitiv accesibil dispune de viteze de imprimare rapide de până la 34 ppm și interfețe versatile integrate wireless și prin cablu. Cu o capacitate de toner de până la 2.000 de pagini, modelul HL-B2080DW este o alegere excelentă pentru volume mari de imprimare. Tehnologie Imprimantă laser electrofotografică Viteză față-verso (A4) Până la 34 ppm (pagini pe minut) Viteză față-verso (A4) Până la 15 ppm (pagini pe minut) (7,5 foi pe minut) Rezoluție Până la 1.200 x 1.200 dpi Procesor 600 MHz Capacitate de memorie 64 MB Interfață locală USB 2.0 de mare viteză Interfață de rețea 10Base-T/100Base-TX Interfață wireless WiFi IEEE 802.11b/g/n Mod silențios Mod de reducere a nivelului de zgomot prin reducerea vitezei de imprimare la 13 ppm (ppm). Imprimare duplex automată Imprimă pe ambele fețe ale hârtiei Mesaje de stare LCD 1 linie, 16 caractere Imprimă prima pagină Mai puțin de 8,5 secunde din modul standby Timp de încălzire Mai puțin de 9 secunde din modul de veghe Limba de imprimare PCL Profiluri de imprimare Salvați setările favorite ale driverului ca profiluri pentru o activare ușoară Imprimați text în negru Convertiți culoarea întregului text din document în negru la imprimare Imprimați arhiva Funcție pentru a salva o copie electronică a tuturor documentelor tipărite în fișiere PDF Sisteme de operare acceptate Windows Windows 10 (ediții pe 32 și 64 de biți) Windows 8 (edițiile pe 32 și 64 de biți) Windows 7 (edițiile pe 32 și 64 de biți) Windows Server 2016, 2012, 2012R2 și 2008R2 Windows Server 2008 (edițiile pe 32 și 64 de biți) Macintosh macOS 10.8.x sau o versiune mai recentă Linux CUPS, LPD/LPRng (ediții pe 32 și 64 de biți) Intrare hârtie Tavă standard - 250 de coli Alimentator manual - 1 foaie Ieșirea hârtieiPrint Down - 150 de coli Imprimare în sus - 1 foaie (trecere directă a hârtiei Imprimare mobilă/web iPrint&Scan (Android) Imprimare directă de pe un smartphone sau o tabletă Android iPrint&Scan (iPad / iPhone) Imprimare directă de pe iPad / iPhone iPrint&Scan (Windows® Phone) Imprimare directă de pe un smartphone Windows®Phone Apple AirPrint Imprimați cele mai comune tipuri de fișiere din aplicațiile compatibile cu Apple AirPrint Plugin Brother Print Service Imprimați de pe dispozitive Android fără aplicații cu scop unic Mopria Imprimați cele mai comune tipuri de fișiere de pe dispozitive Android compatibile cu Mopria Imprimare și scanare (Windows® 8, 10 și RT) Imprimare directă din Windows® 8, 10 sau pe tableta Windows RT Google Cloud Print 2.0 Imprimați cele mai comune tipuri de documente documente de la Google Cloud Print Tipul și greutatea suportului Tava standard: Hârtie de birou și hârtie reciclată (60 - 163 g/m) Alimentator manual: Hârtie standard, reciclată, hârtie grosieră, etichete și plicuri (60 - 230 g/m) Imprimare față-verso Hârtie de birou și reciclată (60 - 105 g/m) Imprimare pe plicuri și etichete Da, din alimentatorul manual Suport pentru 1 foaie de plicuri/etichete Dimensiuni și greutate Dimensiuni pachet 444 (l) x 449 (d) x 366 (h) mm Greutatea pachetului 9,2 kg Dimensiuni dispozitiv 356 (l) x 360 (p) x 183 (h) mm Greutatea dispozitivului 7,4 kg Consumabile Toner de pornire 2.000 de pagini Toner standard 2.000 de pagini (TN-B023) Fotoconductor (DR-B023) Aproximativ 12.000 de pagini Capacitate de încărcare Recomandată lunar Până la 2.000 de pagini Maxim lunar Până la 15.000 de pagini Conținutul pachetului Cartuș de toner, rolă foto, cablu de alimentare, software driver pentru Windows, ghid de pornire rapidă (cablul de interfață PC NU este inclus)

Parametrii

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1909 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.43% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.