BenQ WDC20C InstaShow

Foto ilustrativa

BenQ WDC20C InstaShow
BenQ WDC20C InstaShow
BenQ WDC20C InstaShow
BenQ WDC20C InstaShow
BenQ WDC20C InstaShow
BenQ WDC20C InstaShow
BenQ WDC20C InstaShow
BenQ WDC20C InstaShow
BenQ WDC20C InstaShow
Numărul comenzii
AG889865
OEM
9H.JNM78.H1E
Producator
Benq
Puncte de loialitate: 409
0 evaluări
In stoc 4 bucăți, 14.5.2024 la dumneavoastră

8 214,83 Lei

8 190,96 Lei

6 883,16 Lei fără TVA

Cel mai mic preț în ultimele 30 de zile: 8 173,59 Lei
In stoc 4 bucăți, 14.5.2024 la dumneavoastră

8 190,96 Lei

8 214,83 Lei

6 883,16 Lei fără TVA

Descriere și parametri

BenQ WDC20C InstaShow

Model: WDC20

Denumirea produsului: InstaShow™

Culoare: negru

Parametrii tehnici

Ieșiri video: HDMI 1.4, compatibil HDCP

Rată de cadre: până la 60 fps (FHD), în funcție de mediul înconjurător

Rezoluția de ieșire: Până la 3840x2160 (30Hz)

Rezoluția de intrare: Video: 480p, 576p, 720p, 1080p

Timp pentru PC: 640x480, 800x600, 1024x768, 1280x720, 1920x1080

Conexiune simultană: 32 de bucăți

Sunet: stereo, calitate radio 16bit 48kHz

Wireless: IEEE 802.11ac, 5GHz, 2T2R; IEEE 802.11n, 2.4GHz, 2T2R

Viteza de transfer de date fără fir: Până la 867 300Mbps

Protocol de autentificare: WPA2 (WPA2-PSK (Pre-Shared key) / WPA2-Enterprise)

Securitate (criptare): WPA2 Personal (AES 128 bit)

Platforme acceptate

Windows, MAC, Chrome. Orice sistem de operare care acceptă standardul HDMI 1.4

Butonul InstaShow

Cablu: USB tip A, cablu HDMI

Buton de resetare: x1

LED: 3/6 LED(R.G.B)

Putere: DC 5V±10%, 0.5A

Consum de energie: 2,5W

Greutate: 81g

Gazda InstaShow

Ieșire video: x1 HDMI 1.4 (video și audio)

LED: 3 LED(R.G.B)

Mufa de alimentare DC: x1 (micro USB)

Putere: DC 12V±10%, 2A

Consum de energie: 24W

Greutate: 330g

Leagăn InstaShow

Greutate: 330g

Ambalaj InstaShow

Declarație de siguranță: x1

Cablu prelungit USB: x1 (80cm)

Butonul InstaShow: x2

Gazda InstaShow: x1

Cablu HDMI: 80cm

Descrierea produsului

InstaShow WDC20 permite partajarea instantanee a conținutului de pe dispozitive mobile și sprijină munca în echipă.

Trebuie doar să îl conectați la o priză de perete și nu este nevoie de niciun driver.

Moduri personalizate pentru prezentări versatile și neîntrerupte care sporesc eficiența reuniunilor.

Setul de cipuri la nivel de router suportă o lățime de bandă mai mare a rețelei pentru a asigura un streaming video fiabil și stabil.

Securitatea AES pe 128 de biți cu WPA2 și izolarea internă a canalelor asigură un nivel mai ridicat de securitate.

Cum vă îmbunătățește InstaShow întâlnirile?

InstaShow™ poate fi configurat cu ușurință de către oricine și este gata de utilizare din momentul în care este conectat la priză.

InstaShow™ poate menține o conexiune wireless stabilă chiar și în medii Wi-Fi mai puțin ideale.

Funcția InstaShow™ Touch Back vă ajută să vă păstrați atenția asupra prezentării și a publicului.

InstaShow S oferă o rezoluție 1080P și până la 60 FPS, ceea ce îl face deosebit de potrivit pentru redarea lină a diapozitivelor de înaltă rezoluție și a videoclipurilor Full HD.

Colaborare agilă prin intermediul diferitelor dispozitive

Simplificați ședințele de colaborare cu un simplu clic pe un buton și permiteți colegilor de echipă să se alăture discuției fără a mai fi nevoie să conectați și deconectați cablurile cu intermitențe.

Sincronizarea discuțiilor permite ca până la 4 prezentatori să partajeze conținutul pe un singur ecran.

Atingeți ecranul și vă puteți controla prezentarea în timp ce vă impresionați audiența.

Securitate și eficiență de primă clasă

InstaShow WDC20 a trecut standardele CVSS 3.0 testate de un laborator de securitate certificat ISO27001 și ISO17025 pentru a proteja securitatea informațiilor.

InstaShow WDC20 se bazează pe conceptul de bază al unei soluții complet hardware.

InstaShow WDC20 utilizează canalul HDMI pentru a transmite conținut criptat HDCP, ceea ce îl face sigur și previne copierea conținutului digital transmis.

Mai multe informații

https://www.benq.eu/cs-cz/business/wireless-presentation/wdc20.html#tab-anchor

Parametrii

Vrsta robe

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1903 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.39% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.