Cablu de încărcare/date din seria Baseus Cafule USB-C tată la USB-C tată cu terminale metalice 100W 1m, violet

- 34%

Foto ilustrativa

Cablu de încărcare/date din seria Baseus Cafule USB-C tată la USB-C tată cu terminale metalice 100W 1m, violet
Cablu de încărcare/date din seria Baseus Cafule USB-C tată la USB-C tată cu terminale metalice 100W 1m, violet
Cablu de încărcare/date din seria Baseus Cafule USB-C tată la USB-C tată cu terminale metalice 100W 1m, violet
Cablu de încărcare/date din seria Baseus Cafule USB-C tată la USB-C tată cu terminale metalice 100W 1m, violet
Cablu de încărcare/date din seria Baseus Cafule USB-C tată la USB-C tată cu terminale metalice 100W 1m, violet
Cablu de încărcare/date din seria Baseus Cafule USB-C tată la USB-C tată cu terminale metalice 100W 1m, violet
Cablu de încărcare/date din seria Baseus Cafule USB-C tată la USB-C tată cu terminale metalice 100W 1m, violet
Cablu de încărcare/date din seria Baseus Cafule USB-C tată la USB-C tată cu terminale metalice 100W 1m, violet
Cablu de încărcare/date din seria Baseus Cafule USB-C tată la USB-C tată cu terminale metalice 100W 1m, violet
Cablu de încărcare/date din seria Baseus Cafule USB-C tată la USB-C tată cu terminale metalice 100W 1m, violet
Numărul comenzii
31072716
OEM
CATJK-C05
Producator
Baseus
Puncte de loialitate: 1
0 evaluări
Stoc epuizat

Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.

Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.

Descriere și parametri

Seria Baseus Cafele Metal Data 100W

Cablu USB-C la USB-C de înaltă performanță de 100W (5A / 20V) cu împletitură de nailon de înaltă densitate. Acceptă standardul Power Delivery, standardele de încărcare rapidă Huawei Super Charge 5A și Quick Charge 3.0 și transfer de date de 480 Mbps.

Proiectat pentru încărcarea laptopurilor, tabletelor și telefoanelor de la diverși producători, precum Apple, Samsung, Huawei, Honor și Xiaomi.

A fost conceput pentru a supraviețui utilizării lungi și intensive. Impletitura speciala folosita previne abraziunea si ruperea cablului.

Proprietăți cheie:

  • A fost conceput pentru a supraviețui utilizării lungi și intensive. Impletitura speciala folosita previne abraziunea si ruperea cablului.
  • Protecție îmbunătățită a aliajelor rezistente la oxidare
  • Materialul din aliaj de zinc cu o acoperire UV netedă și construcție integrată face ca cablul să fie rezistent la oxidare și pierderea culorii.
  • În timpul încărcării, puteți utiliza telefonul fără a vă face griji cu privire la supraîncălzirea conectorilor, ceea ce ar putea deteriora bateria telefonului. Bucurați-vă de încărcare mai sigură și mai rapidă.
  • Cablul este echipat și cu modul Trickle - Când dispozitivul este complet încărcat, modul de întreținere este pornit automat, ceea ce face încărcarea mai sigură pe timp de noapte.
  • Designul elegant se potrivește în orice mediu, iar cureaua îmbunătățește aspectul bun al cablului și îl face mai ușor de depozitat.

Calitate superioară

Zona critică amplificată.
Mufe din aluminiu elegante si rezistente.
Impletitura puternica
Pentru încărcare și transfer de date simultan
Setul include o curea velcro pentru transportul si depozitarea usoara a cablului.
Tratamentul suprafeței cablului
Cablul are conectori eleganti si durabili rezistenti la abraziune si oxidare. Chiar și după multe conexiuni, se conectează la porturi fără probleme și în siguranță.

Țesătura de nailon tricotată înfășurată strâns în jurul cablului oferă o mai mare protecție, flexibilitate și durabilitate. Designul ajută la reducerea uzării și crește durabilitatea, permițându-vă să vă gestionați cu ușurință utilizarea de zi cu zi.

Punctul cel mai critic al fiecărui cablu - conectarea cablului la mușcă, a fost întărit suplimentar cu TPE flexibil.

Specificații:

  • Model: Cablu metalic de date seria Cafule tip C - Type-C 100 W
  • Lungime: 100 cm
  • culoare neagră
  • Putere: 100W (5A / 20V)
  • Transfer de date: 480 MB/s.
  • Finisaj: zinc + nailon
  • Compatibilitate: dispozitiv cu conector tip C.
  • Cod producător: CATJK-xxx

Parametrii

Vrsta robe
Tip de accesorii
Producător

Consiliere

Cele mai frecvente intrebări (FAQ)

Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?

Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.

Ce firma de transport îmi va livra?

Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/

De unde știu cand va fi livrat coletul?

Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.

Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?

Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.

Pot plăti curierul cu un card?

Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.

Unde este pachetul cu comanda mea?

Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.

Pot să-mi fac o comandă prin telefon?

Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.

Este posibil să ridicați bunurile personal?

Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus. 

Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?

Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).

Unde pot găsi factura?

Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi

Ce sunt punctele de loialitate?

Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.

Este posibil să ridici produsele personal?

Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport. 

Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?

Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/

Ce înseamnă plata online prin card?

Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.

Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?

Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".

Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.

Ai nevoie de ajutor? Te vom ajuta.

Consultant
de selectie
Puncte de distribuire. Până la 1904 puncte de colectare.
Gamă largă la alegere. Oferim mai mult de 52000 produse.
La noi veți avea timp. Puteți returna marfa în termen de 30 de zile.
Vă vom răsplăti. Veți primi puncte de loialitate pentru fiecare achiziție.

Clienții ne laudă

92.4% dintre clienți ar recomanda magazinul nostru ca fiind de încredere.