ASUS VGA NVIDIA GeForce RTX 4070 TUF GAMING OC 12G, 12G GDDR6X, 3xDP, 1xHDMI
Acest produs nu mai este disponibil, prin urmare nu este posibil să îl comandați.
Verificați și produsele alternative. Cu siguranță vă veți alege ceva.
Descriere și parametri
ASUS VGA ASUS VGA NVIDIA GeForce TUF GAMING RTX 4070 12GB GDDR6X OC Edition
ASUS prezintă o nouă piesă grafică pentru jocuri - GeForce TUF GAMING RTX 4070 12GB GDDR6X OC Edition.
Tehnologie
Modelul dispune de tehnologia NVIDIA DLSS3 și de arcul Ada Lovelace.
Urmărirea fasciculului este de până la 2 ori mai eficientă datorită nucleelor RT din a treia generație.
Putere
Modul OC ajunge până la 2580 MHz, în timp ce modul implicit ajunge la 2550 MHz.
A patra generație de nuclee Tensor oferă o performanță de până la 4 ori mai mare.
Răcire
Ventilatoarele Axial-tech au crescut în dimensiune pentru un flux de aer cu 21% mai mare.
Rulmenții cu bile duble ai ventilatorului durează de două ori mai mult decât modelele convenționale.
Reziliența
Condensatorii de calitate militară, cu o durată de viață de 20.000 de ore la 105°C, fac ca șina de alimentare a GPU-ului să fie mai durabilă.
Un exoschelet ventilat adaugă rigiditate structurală și orificii pentru o fiabilitate termică sporită.
Fabricat cu tehnologia Auto-Extreme
Pentru o fiabilitate mai mare, cardul este fabricat cu ajutorul sistemului de fabricație automată de precizie Auto-Extreme.
Software-ul GPU Tweak III
Acesta oferă o reglare intuitivă a puterii, controlul temperaturii și monitorizarea sistemului.
Specificații
Core-uri CUDA/procesoare de flux: 5888
Viteza ceasului de memorie: 21 Gbps
Capacitate de memorie: 12 GB
Tip de memorie: GDDR6X
Bus de memorie: 192 de biți
Bus de card: PCIe 4.0
Rezoluția maximă a ieșirii digitale: 7680x4320
Monitoare simultan: 4
DisplayPort: 3x
HDMI: 1x
Dimensiunea cardului: 301 x 139 x 63 mm
DirectX: 12 Ultimate
OpenGL: 4.6
Puterea recomandată a sursei de alimentare: 650W
Slot: 3.15 Slot
AURA SYNC: ARGB
Conectori de alimentare: 1x 8-pini
Parametrii
Consiliere
Cele mai frecvente intrebări (FAQ)
Ce se întâmplă dacă cartușul nu se încadrează în imprimanta mea?
Ne puteți returna produsul în termen de 30 zile și vă vom retrimite unul potrivit. Dacă se întâmplă să avem o eroare pe site și am furnizat informații eronate despre cartușe sau tonere, vom înlocui, desigur, aceste produse in decurs de 30 zile. Ocazional, clienții uită să îndepărteze elementele de protecție de pe tonere - dacă acestea nu se potrivesc imprimantei, verificați dacă ați îndepărtat elementele de plastic de protecție portocalii, galbene sau colorate, care sunt utilizate pentru a proteja cilindrul optic de deteriorări. În plus, pe produs pot apărea elemente de protecție din hârtie și așa-numitele sigilii, care împiedică împrăștierea tonerelor înainte de folosire.
Ce firma de transport îmi va livra?
Comanda este livrata in toate orașele cu Urgent Cargus. Pentru mai multe informații despre transport, consultați https://www.tonerpartner.ro/informatii/livrare/
De unde știu cand va fi livrat coletul?
Compania de transport vă va contacta prin e-mail, SMS sau prin telefon. Veți primi numărul pachetului și data la care va fi efectuată livrarea.
Când trebuie să trimit o comandă pentru a fi livrată in 48 de ore?
Timpul de livrare diferă in funcție de starea curentă a depozitului și de condițiile transportatorilor. Cartușele TonerPartner PREMIUM sunt livrate în 95% din cazuri în următoarele 48 de ore, dacă le comandați până la ora 12:00. Produsele originale în termen de 10 zile lucrătoare. Timpul de livrare poate fi găsit în detaliile produsului sau în coș atunci când comandați.
Pot plăti curierul cu un card?
Ne pare rău, dar compania de curierat Urgent Cargus nu acceptă plata cu cardul.
Unde este pachetul cu comanda mea?
Compania de transport vă va trimite un e-mail sau SMS cu numărul pachetului și un link pentru al urmări. De asemenea ne puteți contacta pe noi pentru a verifica când a plecat și pentru furnizarea unui număr AWB.
Pot să-mi fac o comandă prin telefon?
Datorită protecției juridice, atât consumatorii, cât și comercianții nu pot accepta comenzi telefonice. Vom fi bucuroși să vă sfătuim prin telefon, dar trebuie să trimiteți comanda prin intermediul magazinului nostru electronic.
Este posibil să ridicați bunurile personal?
Din păcate, nu avem această posibilitate. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin Urgent Cargus.
Trebuie să mă înregistrez atunci când cumpăr?
Nu trebuie să vă înregistrați pentru a finaliza comanda. Cu toate acestea, clienții înregistrați primesc beneficii, cum ar fi puncte de loialitate (reducere la următoarea comandă).
Unde pot găsi factura?
Puteți găsi factura în inbox-ul email-ului și în profilul de client sub care v-ati înregistrat: Contul meu => Facturi
Ce sunt punctele de loialitate?
Punctele de loialitate sunt câștigate de clienții înregistrați pentru fiecare produs comandat și pot fi folosite ca reducere la următoarea comandă. Pentru fiecare 10 puncte, primiți o reducere de 1 LEU.
Este posibil să ridici produsele personal?
Din păcate, nu avem puncte de colectare. Vom fi bucuroși să vă trimitem comanda prin poștă sau către o altă companie de transport.
Cum fac o reclamație și cât durează rezolvarea acesteia?
Cele mai multe reclamații sunt tratate în termen de 7-14 zile lucrătoare. În unele cazuri, cu toate acestea, durata poate fi extinsă până la 30 de zile, care este, de asemenea, termenul legal pentru tratarea plângerilor. Pentru a incepe procesul, completați formularul de reclamație online pe pagina: https://www.tonerpartner.ro/informatii/rsquo-politica-de-retur/
Ce înseamnă plata online prin card?
Puteți plăti comanda cu cardul bancar, pe care îl utilizați, de exemplu, pentru a retrage numerar de la un bancomat. Când plătiți cu cardul de credit, plătiți în avans (similar cu plata într-un cont bancar). Aceasta este o plată 100% sigură, cu un cod numeric de 16 cifre, o lună și un an de valabilitate a cardului din față și un cod de 3 cifre (CCV) din partea din spate a cardului de credit. Asigurați-vă la bancă sau prin Internet Banking că puteți plăti cu cardul dvs. comenzi efectuate pe Internet.
Când primesc puncte de loialitate și le pot răscumpăra?
Punctele de loialitate pot fi folosite automat la 21 de zile după ce comanda a fost plasată. Apoi, primiți un cod de reducere in baza lor, după ce vă conectați la contul dvs., pe care îl veți utiliza în comanda dvs. actuala. Pentru a utiliza codul de reducere, urmăriți mesajul "Am un cod de reducere și vreau să-l folosesc".
Despre acest produs încă nimeni nu a pus întrebări. Dacă aveți nevoie de informații, vă rugăm să ne trimiteți întrebările folosind formularul. Vă vom răspunde cât mai curând posibil.